Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Ciemna stylizacja, ale to na razie, niedługo znowu będą jaśniejsze :D Bardzo spodobało mi się połączenie tej koszuli z marynarką i chciałam coś z tym zrobić. Połączyłam to ze srebrnym, tym samym pierwszy raz używając spodni, torebki i butów ;) Skombinowałam ciekawy pasek z naszyjnika i łańcuszka. Makijaż jest czarno-biało-szary, bo nie za bardzo jak miałam dać inny kolor.

Marynarka,koszula It Girls
Pasek Callie's Picks, PPQ, ?
Spodnie Miss Sixty
Okulary Splendid, Callie's Picks
Torebka Miss Sixty
Buty nelly.com
Bransoletka Wild Candy




14 komentarzy:

  1. Haha, mi tam kolor tych stylizacji nie przeszkadza, wręcz przeciwnie! Fajne są te spodnie, jakby metaliczne. Świetna stylizacja i przepiękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są mega ^^ A stylizacja z nimi wyglada świetnie, makijaż też fajny ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w spodniach! Ale cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie niedawno zastanawiałam sie nad zakupem tych spodni. W Twojej stylizacji wyglądają świetnie. Podoba mi sie również połączenie koszuli z marynarka. Makijaż dobrze dopasowany do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ładna, gratuluję. Może usta zostawiłabym w naturalnym kolorze, jeśli chodzi o całość. Jest bosko!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czarny+srebrny ;) Ale mogłabyś robić częściej kolorowe stylizacje zwłaszcza, że teraz +20 stopni

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne spodnie *.*. Muszę je sobie kupić :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna stylizacja! Bardzo podoba mi się też makijaż i ładnie pomalowane usta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!