Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji kruha
Avril_EmoPunk: Brawa za twarz! Uwielbiam taki nietypowy wygląd za co masz u mnie plusa. Stylizacja prosta, można powiedzieć, że wygląda jakbyś założyła co popadnie tylko tak żeby było pod kolor, ale z tą twarzą tworzy piękną całość. No i wyróżnia się z tłumu. HOT
hill88: Piękna twarz. Nie jestem fanką 'nietypowych' twarzy, ale Twoja jest cudowna! Stylizacja prosta, ale jest to plusem, gdyż nie odciąga uwagi od twarzy. HOT
VanicaBloom: Nie ukrywam, że twarz jest rzeczywiście genialna. Cały set jest na prawdę bardzo niekonwencjonalny jeśli chodzi o stylizacje stardollowe i zasługuje na 200% HOT!


Ocena stylizacji Januaryn
Avril_EmoPunk:  Chociaż te spodnie kojarzą mi się z babciami i nie przepadam za nimi to tutaj są na pierwszym planie i muszę przyznać, że świetnie wyglądają. Wszystko jest dopasowane kolorystycznie (nawet makijaż) więc nie mam zbytnio do czego się doczepić. HOT
hill88: Nie przepadam za tymi spodniami, ale w tej stylizacji wyglądają ciekawie. Świetny dobór dodatków. HOT
VanicaBloom: Również jedna z lepszych stylizacji w dzisiejszym wydaniu posta. Jestem nią bardzo zauroczona, bo dobór ubrań jest genialny. HOT


 Ocena stylizacji avril5460
Avril_EmoPunk: Prosta stylizacja dla osoby, która ma nadmiar sd. Widziałam pełno podobnych, jednak nadal podoba mi się połączenie tego gorsetu i spódniczki. Zamieniłabym tutaj kilka elementów   może jakaś torebka? HOT/NOT
hill88: Również widziałam wiele podobnych stylizacji. Spódniczka, bluzka i kurteczka wyglądają ładnie, ale pasek i buty to inna bajka. Zgodzę się, że przyda się tu torebka. HOT/NOT
VanicaBloom: Stylizacja poprawna, trochę "oklepana", ale miło się patrzy na nią. Według mnie konieczna jest w niej torebka. Wyjątkowo muszę też doczepić się makijażu, ponieważ wydaje mi się, że jest za ciemny. HOT/NOT


 Ocena stylizacji maja6229
Avril_EmoPunk:  Twoja stylizacja zachwyciła mnie, jednak muszę z wielkim bólem powiedzieć, że dodatki mogłaś dobrać lepsze. Bransoletki jakby wzięte z innej bajki, torebka kompletnie nie pasuje. Jednak mimo tego minimalnego błędu daję Ci HOT.
hill88: Zacznijmy od bransoletek, które kompletnie tu nie pasują. Reszta wygląda dość dobrze, ale nie jest to do końca trafiony set. HOT/NOT
VanicaBloom: Moim zdaniem jest fantastycznie, ponieważ uwielbiam taki styl. Co do bransoletek, a przynajmniej tej po prawej stronie to muszę się zgodzić, bo jest za ciężka. Mimo wszystko dam HOT.

19 komentarzy:

  1. hot, hot, not i... powstrzymałam się od głosu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszyscy Hot ! ;)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim przyznałam Hot, w sumie nie wiem która podoba mi się najbardziej, pierwsza czy druga? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 dostają ode mnie łapki, ale jedynka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja + genialna twarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza serio świetna, dałam hot pierwszej, drugiej i trzeciej.

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet niezłe stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie żadna mi się szczególnie nie podoba
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Hot
    Hot
    Hot/Not
    Not
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest cudna, druga niezła. Pozostałe dwie nie przypadły mi do gustu, choć nie są jakieś straszne ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Hot, hot, not, not

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Not/hot ,hot ,not ,not

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!