Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spodnie z dziurami
Hej;                         
Chyba prawie każda z nas, ma w szafie swojej doll jakieś spodnie z dziurami?
Nie zawsze wiemy jak ich użyć.
Przygotowałam kilka propozycji na wykorzystanie takich spodni.
Kurtka-Nelly.Com
Bluzka-Nelly.Com
Spodnie-Fallen Angel
Buty-BASIC


Lewa strona:
Kurtka-IT GIRLS
Bluzka-LE
Spodnie-RIO
Torba-SPECIAL OFFER
Buty-Nelly.Com
____________________________________________
Prawa strona:
Kurtka-VALENTINO tribute
Koszula-Royalty
Pasek-Pretty'n Love
Torba-IT GIRLS
Spodnie-Callie's picks
Buty-SAINT LAURENT paris Tribute

Lewa strona;
body-boniour bizou
ogrodniczki-nelly.com 
kurtka-evil panda
pasek-Killah
buty-Calie's Picks
torebka-fudge
____________________________________________
Prawa strona;
kurtka- Frankie Morello tribut
T-shirt- Killah
spodnie-darmówka
pasek-Bratz
torebka-LE
buty-Christian Louboutin

Co myślicie o tych stylizacjach? Czy wasze doll, mają spodnie z dziurami i czy ich używacie?
Piszcie :)
Pozdrawiam i mimo deszczowej pogody życzę świetnego weekendu.
emu.musia

16 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się te stylizacje z "ubierankowymi" jeansami oraz kroje przedstawionych tu spodni.
    Najładniejsza ostatnia, ale dat nogawki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 stylizacja jest świetna! Na stardoll raczej nie często używam spodni z dziurami, ale może się do nich przekonam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zdecydowanie najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze 3 mi się podobają. spodni z dziurami mam może tylko 3 pary i nie za często ich używam, ale lubię stylizacje z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba pierwsza najlepsza, reszta mi się nie podoba, bo nie przepadam za tego rodzaju spodniami.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spodnie, pierwsza najlepsza ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się : 1, 4,.
    Mam jedne spodnie z dziurami, które bardzo lubię.
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem nic mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często używam spodni z dziurami, mam chyba tylko dwie pary. Stylizacje mi się nie podobają :/

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tylko druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje mi się nie podobają, ale najlepsze z nich to dwie pierwsze.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że mam spodnie z dziurami ^^ Kocham takie w realu i na sd. Niestety, twoje wykorzystanie takowych spodni niezbyt mi się podoba ;c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!