Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Velvet Orchid- co warto kupić-przymierzamy
Pierwszą rzeczą, na którą zwróciłam uwagę wchodząc do sklepu to białe, wiązane buty. Są uniwersalne, można je wykorzystać do każdej stylizacji. Stworzysz z nimi stylizację na luzie, awangardową, a nawet elegancką.

Kolejna rzecz to biała, siatkowa bluzka w wiktoriańskim stylu.
Z nią dodasz stylizacji niepowtarzalnego charakteru.

Woalowa kamizelka- każda stylizacja zyska na wytworności i elegancji.

Spódnica z falbankami. Przyda się na każdą okazję. Przezroczystą górę zawsze możesz zasłonić bluzką. Choć sama przezroczystość nada stylizacji niepowtarzalności.

Czarna bluzka z długim rękawem to klasyk, który przyda się do każdego setu.

Spodnie z dziurami z pewnością założysz do niejednej luźnej stylizacji.

 Skórzana brązowa bransoleta dopełni niemal każdy outfit.

kliknij aby powiększyć


1. bluzka-Velvet Orchid, top- OriginalFuture, szorty-Pretty'n Love, bransoleta- VelvetOrchid,
 torba- It Girls, pasek - It Girls, buty - Velvet Orchid 

2. kapelusz-PPQ, bluzka-Velvet Orchid, spódnica - basic, buty - Velvet Orchid
torba-Miss Sixty, pasek - It Girls

3. spodnie - Velvet Orchid, bluzka- Denim Supply, buty - Apres Ski, plecak - Killah

4. top - Original Future, buty - It Girls, torebka - Pretty'n Love,
kamizelka - Velvet Orchid, spódnica- Velvet Orchid

Co myślicie o moich propozycjach? I jak Wam się ogląda stylizacje robione w przymierzalni?
 Czekam na opinie.

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. bez kupowania można to wszystko pokazac. Drugi plus widzimy nowości w stylizacjach, Trzeci plus wszystko co jest w styizacji znajduje sie w starplazie więc można kupić jeszcze każdą z tych rzeczy! ;) Z pokazanych nowości najbardziej podoba mi się czarna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wszystkimi rzeczami, które wybrałaś. Stylizacje bardzo ładna, najbardziej podoba mi się druga :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, jakie fajne butki, takie wiktoriańskie trochu, muszę je mieć, bo brak lolicich butków doskwiera. Biała siateczkowa bluzka i spodnie z dziurami - także cudowne, nie wiem czemu nie zaopatrzyłam się jeszcze w pierwszą rzecz. Kamizele kupiłam, bo za sm, wiadomo. Bransoletka i bluzka są mi jakoś zbędne, podziękuje. Stylizacje w przymierzalni nigdy mi nie przeszkadzały, można pokazać coś bez wydawania kasy, a dodatkowo wszystko jest dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pokazanych przez Ciebie rzeczy podobają się obie bluzki, spódnica, kamizelka i bransoletka. Na pewno kupie kamizelkę, bo mam nadmiar sm i szarą bluzkę. Najbardziej podoba mi sie druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy wybrałaś, ale ja raczej niczego nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ja na razie zaszalałam i kupiłam bransoletkę :P Planuję kupić spodnie i szarą bluzkę, ale jeszcze nie wiem. Stylizacje całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ;) Ja kupiłam tylko spodnie z dziurami i spódniczkę za sm, ale zastanawiam się jeszcze nad tymi białymi butami :) Co do stylizacji to 3 najlepsza :D
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  8. brakuje mi jeszcze kurteczki :D moje must have to buty, spodnie, właśnie kurteczka i spódnica z frędzlami :>

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 jest taka awww :> śliczna :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupię, kolekcja mi się nie podoba. Fajnie zastosowałaś tą kamizelkę (czy coś) ;D za sm
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tylko spódnicę za sm, z której jestem szalenie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba jeszcze kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nic nie przypadło za bardzo do gustu.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!