Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Licytacja nr 2
Kochani! To druga licytacja na QoF. Stardollary otrzymane z niej chcę przeznaczyć na konkursy i loterie blogowe. Nie będę ukrywać, iż również w tym przypadku interesują nas ciekawe propozycje cen. Gdy cena nie będzie satysfakcjonująca mam prawo do unieważnienia licytacji konkretnej rzeczy. 
Wygrywa osoba, która poda najwyższą ofertę cenową.

Cena wywoławcza każdej rzeczy podana jest na metce i w obu przypadkach ustaliłam ją na 100sd. 
Minimalne przebicie10sd
Licytacja trwa do 28 maja ( środa) godz.23.59

Jeśli chcesz licytować upewnij się czy masz wystarczającą liczbę stardollarów

podaj numer rzeczy, którą chcesz licytować
zaproponuj cenę
podaj swój nick w komentarzu

Do licytowania przeznaczyłam dwie piękne, limitowane suknie Young Hollywood

21 komentarzy:

  1. jeju już na dzień dobry takie przebicia haha :D no cóż nie dla psa kiełbasa :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. obie sukienki kosztowały 150 w starplazie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzonka, ja nie licytuje ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie tu liczby wchodzą w grę! ja w ogóle nie mam kasy ;/
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. 1-110 sd :) Ta druga na serio jest taka cenna, że chcą na nią wydać 400 sd? xd

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuchy i całkiem fajna okazja :) Niestety nie mam tyle sd :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia licytującym!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń