Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Dzisiaj bez makijażu, bo pasuje ten z poprzedniej stylki i ciężko mi coś nowego zrobić :) Stylizacja stworzona była na naszą imprezę blogową w sobotę :) Wykorzystałam kilka bukietów róż oraz 3 wianków. Z końca szafy odkopałam sandałki, których chyba nie używałam od 2 lat :P Fryzura według mnie idealnie się wpasowuje w stylizację. Użyłam również ślicznej bluzki, którą niedawno kupiłam.


Wianek Pretty N' Love, Voile, Riviera
Naszyjnik PPQ
Bluzka Voile
Pasek Voile 
Szorty Basics
Okulary Riviera
Kopertówka Killah
Sandałki Special Offer


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, przyznam, że byłaś w kręgu osób, którym dałabym nagrodę, ale jednak wybrałam kogoś innego. Podoba mi się to serduszko z bukietów na bluzce, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie! Wszystko świetnie dopasowane <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna <3 wszystko do siebie pasuje
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ładna. Świetne wykorzystanie bukietów.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo :) Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł z bukietami! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wykorzystałaś bukiety kwiatów! Kolorystycznie jest ślicznie, fryzura również idealnie pasuje zarówno kształtem jak i kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł z kwiatkami, po prostu genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł na wykorzystanie kwiatów.Na bogato ;) O ile pamiętam ze screenów z imprezy, miałaś ubrane te kwiaty wtedy ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :) Nic bym nie zmieniła.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!