Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kopciuszek - "Dobrana para" - WYNIKI!
Witajcie! Czas na zakończenie II Etapu Kopciuszka. Zadanie drugie to "Dobrana para".
Najlepiej z tym zadaniem poradził sobie:
Jarus55
Twój zestaw spodobał mi się najbardziej!
Wygrywasz 50 sd! Zgłoś się w mojej KG po odbiór nagrody.

Osoby które odpadają z dalszej rozgrywki to:
punkkokoo - nie oddałaś pracy!
ArwenCandy
Uuus5girl
Punkdosia
domsot - link z Twoją pracą był pusty!

Dziękuję Wam za udział.

Resztę witam w III Etapie!
EDIT!
GRA DALEJ TAKŻE domsot
Po kilku próbach udało się włączyć link - wina antywirusa.

INFORMACJA DLA WSZYSTKICH W FINALE:
Nie korzystajcie z tego hostingu (bankfotek.pl), żeby nie było więcej takich sytuacji.
Korzystajcie z tinypic.com - z tą stroną nigdy nie miałam problemu.


27 komentarzy:

  1. Gratuluję :) A tak na marginesie to jarus to chłopak, więc słowo "poradziła" raczej tu nie pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja już poprawiłam, nie wiedziałam, że Paulina nie wie, że jarus to chłopak.

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że mój zestaw Ci się najbardziej spodobał! Mam jedną prośbę, mogłabyś usunąć literkę "a" z "poradziła", bo wiesz, jestem chłopakiem :D
    Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie i gratuluje innym, którzy przeszli dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi link domsot działał i nadal działa, dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również wczytuje się bez zarzutu. Czy możesz sprawdzić jeszcze raz moją pracę? Bardzo się nad nią napracowałam i jest negatywnie zaskoczona.

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! gratulejszyn :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! super stylizacja
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się, że odpadnę. Miłe zaskoczenie :) Stylizacja jarus55 godna miana najlepszej.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Link Dominiki działa nie powinna odpaść ma świetna stylizacje ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;) Tylko usuń "a" ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.(:

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, świetnie dobrana para z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy miałam czas, to nie mogłam żadnej stylizacji wymyślić, a później zapomnialam. wielka szkoda :'((((((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! :)
    Nie mogę się doczekać na kolejne zadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. boże znów ten

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEPRASZAM! Najmocniej przepraszam, za gafę. Dziękuję Iwonko, że poprawiłaś.
    A jeśli chodzi o pracę z "wadliwego" linka, niestety próbowałam na dwóch przeglądarkach i nie działało w obu przypadkach, z czego reszta działała bez zarzutu...
    COLD_ICEBERG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=15nksar&s=8#.U3kpuvl_vSs

      Usuń
  17. Buty faktycznie idealnie zgrane z torebką ;) Powodzenia dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy przeglądałem stylizacje kilka dni temu, od razu zwróciłem szczególną uwagę na tą nagrodzoną, jest świetna! Gratuluję wszystkim przeszli :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!