Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Czas oczekiwania na wyniki sprawdzianu powoli się kończy i dobrze! Czekam też na rozstrzygnięcie konkursu na album o Wyszyńskim, mam iście szatański plan, który praktycznie nie ma szans na realizację, ale jest jeszcze nadzieja.

Ten post jest stworzony dla Was, czytelników.
W komentarzach możecie popisać na jakie tematy chcecie.
Wystarczy wypowiedzieć się samemu na dane zagadnienie.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem,
inaczej nagroda wam przepadnie, a ja nie zamierzam się tego doszukiwać.
Życzę miłych rozmów i ciekawych tematów!
Serdecznie wszystkich zapraszam!

Dla najbardziej rozgadanej osoby zestaw trzech sukienek:

Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
Natalula
Gratulacje! Zgłoś się po nagrodę w ciągu 48 godzin!

221 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)

    Co tam u Was ciekawego się dzieje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic ciekawego. Głównie to szkoła, sprawdziany, kartkówki.

      Usuń
    2. No tak znam to. Na nic więcej z reguły nie ma czasu :/

      Usuń
    3. A u mnie śliczna pogoda się dzieje. Choć jutro w-f, będzie pewnie bieganko /:

      Usuń
    4. O tak pogoda piękna nareszcie :) Aż lepszy nastrój :D
      Dobrze, że ja już nie muszę obawiać się zaliczeń na w-f'ie :)

      Usuń
    5. Pogoda? Macie zamiar nazwać tą patelnie pogodą? Właśnie przez to nic się nie chce, nawet leżeć na zimnej kostce na w-f'ie. Mam jeszcze zamiar zrobić jedną stylizacje i zadanie, najchętniej leżałabym pół dnia na hamaku w cieniu.

      Usuń
    6. Mi się taka pogoda podoba, aczkolwiek w mzk jechać się nie da, duszno, śmierdząco, gorąco. Uroki "lata". Choć na południu Polski jest jeszcze bardziej urokliwie przez powodzie. Kochane anomalie, jeszcze parę dni temu padał grad (;

      Usuń
    7. U mnie nie jest tak źle jak piszecie :) Nie jest ani strasznie gorąco, ani duszno, ale przyjemnie ciepło :)

      Usuń
    8. No i nie ma to jak rozmowy o pogodzie

      Usuń
    9. Haha :) Zawsze pomocny ;)

      Usuń
    10. Pogoda jest fajnym tematem XD U nas się już przyjęło, że jak idziemy na orlika to siedzimy przed szatniami, bo tam jest jedyny cień. Przynajmniej nauczyciele nas rozumieją!

      Usuń
    11. U nas nigdy nie było zmiłuj. Nawet gdy było niemiłosiernie gorąco, musieliśmy ćwiczyć, czy w coś grać. A później niezbyt przyjemnie siedziało się na kolejnych lekcjach xD

      Usuń
    12. U mnie? Sukces! Pierwsze zamówienie na grafikę :D
      klarunka86

      Usuń
    13. A u mnie różnie, choć koniec roku to zazwyczaj opalanko, a chłopacy się męczą :D
      Uu, kolejni graficiarze

      Usuń
    14. @klarunka
      Gratuluję :) A można gdzieś zobaczyć Twoje dzieła? :P

      Usuń
    15. Upał,jutro wolne od szkoły i nudy ;)
      Natalula

      Usuń
    16. @Чернобыль/ Sei-chan.
      Rozmowy o pogodnie zawsze spoko ;/
      Natalula

      Usuń
    17. @kotek717 - biedna jesteś :C U mnie w gimnazjum jest taki luz że czuje wakacyjny klimat :3
      Natalula

      Usuń
    18. Bo "Bóg stworzył pogodę po to, by ludzie mieli o czym rozmawiać"

      Usuń
    19. Haha :D O tym jeszcze nie wiedziałam, ale to by wszystko wyjaśniało :D

      Usuń
    20. Opalanie? Niee, stronię jak mogę!

      Usuń
    21. To zupełnie przeciwnie niż ja :P

      Usuń
    22. Чернобыль/ Sei-chan.- ja tam w Boga i nic nie wierzę (jestem ateistką) więc dla mnie to nie wyjaśnienie -po prostu tacy są ludzie że ZAWSZE chociaż jedną rzecz o pogodzie powiedzą ;)
      Natalula
      Natalula

      Usuń
  2. W jakich kolorach najczęściej się ubieracie? U mnie zdecydowanie przeważa czerń, biel i niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Ewentualnie jeszcze jakieś szare, kremowy czy beżowe kolory. Ale coś żywszego np. czerwień też czasem lubię założyć :D

      Usuń
    2. A ja.. we wszystkich? Łatwiejszym pytaniem byłby styl, choć najczęściej robię jak facet - biorę co mam aktualnie pod ręką (spodnie/ leginsy + top = zestaw standardowy)

      Usuń
    3. Też tak mam! Najwygodniejszy i ponadczasowy strój: jeansy, top i trampki :) Ewentualnie balerinki, a teraz jeszcze zaczyna się sezon na mojej ukochane sandały na koturnie :D

      Usuń
    4. W mojej szafie przeważają pastele, lecz jeśli chodzi o ubiór to różnie. Zależy od humoru i pogody ;D
      klarunka86

      Usuń
    5. Ja preferuję płaskie buty, chociaż koturny też plusują, bo są stabilne i o dziwo serio wygodne c:

      Usuń
    6. Kolorowo,choć z charakteru jestem Gotką ... :)
      Natalula

      Usuń
    7. Kolorowa gotka, mm :D

      Usuń
    8. Чернобыль/ Sei-chan.
      Tak jak mówiłam tylko z charakteru-zwalczam to :>
      Natalula

      Usuń
    9. Tak, koturny są mega wygodne :) Też początkowo miałam wątpliwości, a teraz mogłabym chodzić tylko w takich butach :)

      Usuń
    10. Szary i beż także, czasem jakiś kolor, ale chyba zmienię to, bo się ugotuję!

      Usuń
    11. @Natalia - fakt, stereotypy (;
      @Sweet0Monisia - Koturny, czyli buty, które raz założysz i ich już nie zdejmiesz

      Usuń
    12. Świetnie napisane :) Dokładnie tak mam :)

      Usuń
    13. Tęcza, trampki i wszystko co wygodne ;)
      Uwielbiam przyduże męskie koszulki z jakąś legendarną (;) postacią, np: Super Mario Bros ;)
      lewa2012

      Usuń
    14. Ja lubię trampki,glany,buty na "korkach" też są fajne :) Nie lubię wszelkiego rodzaju balerin i sandałów...
      Natalula

      Usuń
    15. Чернобыль/ Sei-chan. - uzależniają,to fakt.... :3 Wygodne,ładne i wydłużają nogi ♥ ...
      Natalula

      Usuń
  3. Niemożliwe-ja ? xD Dziękuję ! :)
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jakoś leci :) A u Cb? :)

      Usuń
    2. Żyję jeszcze ;) Ale jakoś pod koniec miesiąca znikam...-matmo gnij

      Natalula

      Usuń
    3. @Natulula
      Matma nie jest wcale taka straszna :) Takie pozory tylko stwarza :)

      Usuń
    4. Herbatka i qof. Ostatnio miałam mało czasu, czas nadrobić zaległości na blogu (;

      Usuń
    5. Właśnie skończyłam robić stylizacje, jestem głodna ;-;

      Usuń
    6. Mam jutro urodzinki xD
      Sorry, że się chwale ;)
      lewa2012

      Usuń
    7. Koleżanka mi mówiła, że prawdziwa kobieta je co pół godziny ;DD
      lewa2012

      Usuń
    8. lewa2012
      Wszystkiego najlepszego !!

      Usuń
    9. ja jem co 5 minut, kim jestem?

      Usuń
    10. @Sweet0Monisia - matma jest straszna i pozorów dla mnie nie stwarza.Już w podstawówce jej nie ogarniałam,2 lata w gimnazjum przebrnęłam ,ale teraz to nic mi do głowy nie wchodzi i nie wiem o co chodzi :C
      Natalula

      Usuń
    11. @lewa2012- a słodycze się też liczą... ? :3 Bo ja co pół godziny coś słodkiego jem,mimo to przy 166 cm wzrostu ważę 50 kg :>
      Natalula

      Usuń
    12. @Natalula

      Wierzę w Cb, że dasz sobie radę z matą ;)
      A co do wagi, przy takim właśnie wzroście ważyłam 42kg. (ksywka patyczak zobowiązuję xD )

      Usuń
    13. @Sweet0Monisia - o matko to dopiero była niedowaga O.o Ja jeszcze mogę urosnąć i się roztyć (niestety ) ;X I dziękuję za dobrą wiarę we mnie i moje zdolności-też wierzę ,że wszystko popoprawiam + ewentualnie nauczycielka naciągnie na 2 bo to ostatnia klasa ;)
      Natalula

      Usuń
  5. Jak tam u was w szkole? Laba czy nadal dręczą? ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej luzik :) Czuję się jakby były wakacje...
      Natalula

      Usuń
    2. Trochę dręczą, bo trochę muszą, egzaminy za niecały miesiąc w końcu, ale jest całkiem okej, teraz mój główny priorytet to matma :D

      Usuń
    3. Mnie została ostatnia maturka ustna i długo wyczekiwane wakacje :)

      Usuń
    4. @Sweet0Monisia - powodzenia na ostatniej maturze ! :)
      Natalula

      Usuń
    5. To widzę koleżanka rok starsza ;)

      Usuń
    6. Przyda się na pewno :)
      Tak, ostatni rocznik starej podstawy programowej, miało być pięknie, ale nie wyszło. Poziom tegorocznych matur był bardzo wysoki niestety.

      Usuń
    7. U mnie nawet luz, przez wszystkie przerwy leżałam na trawie z przyjaciółkami pomimo że rano była rosa :P
      agentmonia

      Usuń
    8. Wolałabym wysoki poziom starej podstawy, niż nową, którą ja będę za dwa lata zdawać. Polski ustny to będzie istna rzeź w porównaniu do prezentacji

      Usuń
    9. Aj tam rosa ;) Trzeba korzystać i złapać trochę słońca :D

      Usuń
    10. @Sei-chan
      Tu się zgodzę, tak naprawdę będziecie musieli mieć cały materiał w małym palcu, bo nie wiadomo co się trafi.

      Usuń
    11. Bardziej luz, można odespać na lekcjach :D

      Usuń
    12. Ania-chan
      Moja koleżanka to na angielskim chrapać zaczęła :)
      agentmonia

      Usuń
    13. Haha :D To musiało być zabawne :P

      Usuń
    14. nom wszyscy kładliśmy się ze śmiechu :D

      Usuń
    15. U mnie ciągle wrzeszczą xD
      lewa2012

      Usuń
    16. Ooo to tak jak u mnie ale nauczyciele i tak mówią że jesteśmy najspokojniejsi :P

      Usuń
    17. Ale nauczyciele ;)
      lewa2012

      Usuń
    18. @agentmonia33 - u mnie na religii kolega tak zasnął że z krzesła spadł,zaczął krzyczeć "Co się stało".Ja byłam martwa (ze śmiechu),nauczycielka i klasa też ... Więc chrapanie też musiało być komiczne xD
      Natalula

      Usuń
    19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    20. @agentmonia33 - Ty to chociaż masz o tyle dobrze,że masz na boisku trawę *-* Ja mam wszędzie kostkę :>
      Natalula

      Usuń
    21. Nie tylko na boisku:) mieszkam na wsi :P

      Usuń
    22. Ja mało nie usnęłam na zimnej kostce podczas w-fu

      Usuń
    23. @aniula38555 // Ania-chan to dobrze,że nie usnęłaś.Jak kiedyś była siatka na wf,której nienawidzę to spałam na ławce i obudziła mnie piłka uderzająca mnie w nogi...Że o uwadze nie wspomnę "Za spanie na ławce podczas grania w siatkówkę. I.J"
      Natalula

      Usuń
    24. @agentmonia33 - ja mieszkam w średnim mieście,nie ma gdzie iść na spacer bo wszystko remontują,włącznie z jeziorem :C
      Natalula

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Wy także czujecie ten letni,wakacyjny klimat? :)
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę go czuć. Za mało czasu do tych wakacji, mam dużo spraw do załatwienia przed tym, a czas goni. Dziwne, ale true story bro /:

      Usuń
    2. @Чернобыль/ Sei-chan. - ja to czuję pomimo ,że mam jeszcze poprawkę z matmy na 2...Przez to nie chce się uczyć,ale klimat i tak jest ...
      Natalula

      Usuń
    3. Tak :) Do mnie już dotarł :D U mnie już od 29 maja, wakacje zaczną się na dobre :P

      Usuń
    4. Grunt to dobry klimat i pozytywne nastawienie mimo wszystko. Poprawka nie taka straszna, dasz radę!
      Ach Ci maturzyści..

      Usuń
    5. @Sweet0Monisia - eh zazdrość mnie ogarnia ♥ No ale matua to też co innego-jeszcze stresik czy już po nim ? Ja tak będę mieć za 4/3 lata w zależności gdzie mnie przyjmą (liceum/technikum)
      Natalula

      Usuń
    6. Wolałabym jednak na poprawkę się nie załapać ;)
      Już mniej więcej po stresie :) Pisemne z głowy, ustny angielski też :) Jeszcze tylko polski i laba :D

      Usuń
    7. Powodzenia! Czuję wakacje, wreszcie będę mogła siedzieć do rana, a iść spać w dzień! Taaaaak!

      Usuń
    8. @aniula38555
      Taki tryb życia to raczej nie dla mnie :) Jak uwielbiam wylegiwać się na słońcu! To moje największe hobby :D

      Usuń
    9. Ja taż uwielbiam się wylegiwać na słońcu. Raz nawet zasnęłam to później nie mogłam się położyć na plecach ani się opierać :P
      agentmonia

      Usuń
    10. Mnie się to na szczęście nigdy nie zdarzyło ;) Ale tak czy inaczej, raczej ciężko jest mi się opalić, nigdy nie mogę uzyskać takiego efektu, jaki bym chciała.

      Usuń
    11. Ja zwykle opalam się na orzechowy kolor, ale maja mama zawsze ze słońca schodzi czerwoniótka :P

      Usuń
    12. @aniula38555 // Ania-chan - spanie to moje wakacyjne hobby -Twoje zresztą tez ♥
      Natalula

      Usuń
    13. @Sweet0Monisia - masz podobnie do mnie.Tylko ja się nie opalam-jestem koloru mąki,podoba mi się to,a jakbym chciała wyjść na słońce to jestem koloru czerwonego i mam wysypkę ;/
      Natalula

      Usuń
    14. Zapomniałam dodać co jest najgorsze w spaleniu się na raka:uczucie gorączki i ograniczenie poruszania się ...
      Natalula

      Usuń
    15. Ja prowadzę nocny tryb życia, jakoś tak klimatycznie jest. Nie chce się opalać, NIE-NA-WI-DZĘ. nawet w sumie nie mam jak. W sumie spać nie lubię, męczę się tym ostatnio

      Usuń
    16. @aniula38555 // Ania-chan - opalanie to nie nasze powołanie. Ja raczej kładę się wcześnie spać (23.30) ,bo jak się położę zbyt późno to rano nie mogę wstać+ nie myślę w szkole i śpię na lekcjach xD
      Natalula

      Usuń
    17. Taak! Już się nie mogę doczekać! Taka jestem happy a myśl o wakacjach ^^ w sierpniu cały czas będę "na walizkach" ;D A lipiec to pewnie będą spotkania z przyjaciółmi, w tym z lewą2012 xD
      klarunka86

      Usuń
    18. @Natalula
      To ja mam odwrotnie, im później się położę tym lepiej jest mi rano wstać, niestety problemem są cienie pod oczami, których ostatnio nie mogę się pozbyć. Chyba już za długo, zbyt krótko śpię i to niestety widać.

      Usuń
    19. Magda G - fajnie masz :ja uwielbiam podróżować,w szczególności w miejsca historyczne-zamki,katedry,ruiny i te sprawy ♥ W lipcu przyjeżdża na cały miesiąc przyjaciółka ze Szwecji,normalnie nie mogę się doczekać .... Odliczam dni do wakacji i jej przyjazdu ;)
      Natalula

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lodów już zjedliście, bo mnie już od nich 2 razy gardło złapało :P
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo. Zresztą mi i w zimie się zdarza :D

      Usuń
    2. Dla mnie też pora roku nie ma znaczenia ;) Trudno policzyć :P

      Usuń
    3. Ja na feriach też coś parę zjadłam :P

      Usuń
    4. Powyżej 5-też mnie po ostatnim gardło rozbolało i byłam przeziębiona :C
      Natalula

      Usuń
    5. Ja tydzień temu leżałam. Później jeszcze dobrze nie wyzdrowiałam a już po 2 lody dziennie jadłam :P
      agentmonia

      Usuń
    6. @agentmonia33 - skąś to znam... Zeszłego lata-w lipcu miałam anginę gdy były największe upały:gorączka,zero lodów,leżenie w łóżko,a to wszystko przez... LODY :C A tak miałam ochotę na takie dobre lody z Biedronki ...♥
      Natalula

      Usuń
    7. @agentmonia33-przyzwyczaiłam się,że często choruję ;/
      Natalula

      Usuń
    8. Mam dwa 1,5 litrowe opakowania lodów w zamrażalniku :D oczywiście z algidy, nugatowe i tropicana. Mniamm.....
      Ja rzadko choruję ale jak już to na całego xD antybiotyki i te sprawy ;) ewentualnie alergia
      klarunka86

      Usuń
    9. Z chorobami mam to samo, czasem tylko mnie coś boli, ale mam zapędy masochistyczne, więc... XD

      Usuń
    10. Magda G - podziel sie posiłkiem ! Wyślij pocztą ! Bo jestem zbyt leniwa żeby iść do sklepu który jest 300 metr ód od mojego domu ..
      Natalula

      Usuń
    11. Dokładnie mam tak samo, chętnie bym sobie coś zjadła ale jednak przejście 400m mnie zniechęca. Mam ostatnio strasznego lenia. :/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie już zaplanowane wakacje czy jeszcze nie ?
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ;) Pewnie wyjdzie to spontanicznie, jak zwykle zresztą :)

      Usuń
    2. Ja w tym roku tylko jeden wyjazd zaplanowałam a reszta będzie pewnie planowana w ostatniej chwili :P
      agentmonia

      Usuń
    3. Zaplanowane mam, ale w życiu matka mnie nie puści, HAHAHA

      Usuń
    4. A gdzie chciałabyś jechać? :)

      Usuń
    5. Może jeszcze jakieś spontaniczne wyjazdy jedno-kilku dniowe:na pewno pojadę nad jezioro w Cichowie + do rodziny do Koła ,opcjonalnie jakieś zamki w okolicy.
      Natalula

      Usuń
    6. do Tadzia *omega gud dżob, viva cygany, aj low gruz, gargulec, bakalie-natalie*
      I w ogóle w szatańskim planie chodzi o to, że ona też jest szkołą prymasowską i robiła ten album i... gdyby ZUPEŁNYM PRZYPADKIEM obie prace miały nagrody i obie byśmy jechały to bym się kurcze z podniecenia posikała, wiecie o co mi chodzi? Odebranie nagród schodzi na drugi plan, ważne, że razem <3

      Usuń
    7. Jaha że tak, drugi miesiąc już zaplanowany. Ogólnie dużo będzie się działo....heh... ;) Tylko obawiam się, że będę wyglądała jak murzynek po tak długim pobycie nad morzem. Wgl uwielbiam się kąpać w morzu i opalać ^^
      klarunka86

      Usuń
    8. Magda G - jak wakacje dobre,to opalenizna nie ważna :D Na ile jedziesz,że obawiasz się "bycia murzynem" ?
      Natalula

      Usuń
  12. Tak-jadę nad morze do Dziwnówka :)
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Kasiny Wielkiej :P

      Usuń
    2. Nie wiedzieć dlaczego dodałam nowy post zamiast odpowiedź na powyższy wątek ^^
      Natalula

      Usuń
    3. @agentmonia33 Krasina Wielka-jakie tam są atrakcje turystyczne? :)
      Natalula

      Usuń
    4. @aniula38555 // Ania-chan-teraz już wiem,na szczęście wielkiej szkody nie ma :D
      Natalula

      Usuń
    5. Natalia
      Nie wiem ale za to dużo chłopaków z naszej szkoły jedzie :P

      Usuń
    6. Zazwyczaj do tych ostatnich odpowiedzi, kiedyś na 10000% dałam odpowiedz, a to się dodaje jako nowy komentarz ;-;

      Usuń
    7. aniula38555 // Ania-chan - ja w ostatnich pogaduszkach dałam komentarz i w ogóle go nie opublikowało ... -dopiero jak go drugi raz napisałam to był ;/
      Natalula

      Usuń
    8. @agentmonia33-to sporo wyjaśnia... ;)
      Natalula

      Usuń
    9. pewnie było ponad 200 i zaczęło wariować :)

      Usuń
    10. Być może,być może :) Pogaduszki są tutaj bardzo popularne widzę-dopiero ostatnio wzięłam w nich udział,bo zawsze nie chciało mi się pisać ;/
      Natalula

      Usuń
    11. haha, dziękuję! Cieszę się z tego :)

      Usuń
    12. Byłam! (przejezdnie ale byłam) :D
      klarunka86

      Usuń
    13. Ja w sumie też bo miło popisać z ludźmi jak nudy :)
      Natalula

      Usuń
  13. Co sądzicie o dzisiejszym HB-kurtce za 22 sd? Kupicie,czy zastanawiacie się?
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ładna, ale odstrasza mnie cena jak by była za 15 sd to bym raczej kupiła :P
      agentmonia

      Usuń
    2. Ładna, ale nie mam sd ;/
      lewa2012

      Usuń
    3. Mnie też się podoba, ale na razie jestem spłukana :)

      Usuń
    4. Mi w sumie też się podoba,i też nie mam kasy-trzeba uzbierać ! :)
      Natalula

      Usuń
    5. Nie kupię, nawet nie wiem jak wygląda, ale raczej nie

      Usuń
  14. Ulubione zwierzątko ?
    U mnie zdecydowanie kot *^.^*
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham psy i papugi ♥ Chociaż ostatnimi czasy bardzo polubiłam kotki :3
      Natalula

      Usuń
    2. Mam papużki faliste ;)
      lewa2012

      Usuń
    3. Ja też kocham koty! Jak byłam mała to pamiętam jak ściskałam kota sąsiadki to ten aż mi narobił na sweterek :P
      agentmonia

      Usuń
    4. @lewa2012 - też miałam ! :D Fajne sa,ale krótko żyją-Nimfy lepsze ♥ !
      Natalula

      Usuń
    5. Sweet0Monisia - pies najwierniejszy,najlepszy przyjaciel człowieka więc nie dziwię się z upodobania :)
      Natalula

      Usuń
    6. Tak dokładnie :) Niestety aktualnie nie mam psiaka :/

      Usuń
  15. Jesteście dzisiaj ubrane/i jak a lato czy bardziej typu długie spodnie/bluzka?
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rybaczki i bluzkę na na naramkach + "boso przez pokój" bo zbyt gorąco :3
      natalula

      Usuń
    2. W domu (teraz) - czarne leginsy i czarna koszula

      Usuń
    3. Ja spodenki za kolano, miętowe vansy ( ale podróby ) i miętowa bluzka z odkrytym ramiączkiem :P

      Usuń
  16. Wy też macie w klasie taką koleżankę, która ciągle się wywyższa że nie wiadomo jaka ona to jest i ciągle jej nic nie pasuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak-większość dziewczyn z mojej klasy jest taka,Są w porządku może ok 8/19 dziewczyn ...
      Natalula

      Usuń
    2. U mnie tak się trafiło, że wszystkie są w porządku :)

      Usuń
    3. @Sweet0Monisia - to masz świetną klasę.Ja liczę że za te parę miesięcy trafi się o wiele lepsza :)
      Natalula

      Usuń
    4. Aha ja to nieraz robię wszystko żeby nie iść do szkoły :P A jak się z innymi koleżankami dowiem że nie będzie jej w szkole to normalnie piszczymy w kiblu ze szczęścia :D

      Usuń
    5. @agentmonia33- haha szczęście wyraża się na różne osoby,ja bym chciała żeby niektóre osoby po prostu zniknęły z mojej klasy-jak ich nie ma to jest bardzo miła atmosfera wśród osób z klasy,jak one są-są też i kłótnie...
      Natalula

      Usuń
    6. U mnie są fanki kwiata, które uważają, że tylko ona ma białą wstążkę, żal się robi XD

      Usuń
    7. @aniula38555 // Ania-chan - u mnie są zarówno anty fanki Kwiata,ale jego wierne fanki niestety też się znajdą.Ale na ogół te Anty-fanki słuchają 1D i Bibera więc też źle. Ja uważam że te wszystkie młodzieżowe zespoły (ip.) po prostu nie potrafią tworzyć muzyki-zostanę wierna starym klasykom i godnym ich następcom ♥
      Natalula

      Usuń
    8. ci bardzo sławni są przereklamowani, schodzi to nawet na azjatyckie zespoły

      Usuń
    9. Dokładnie ! :C N tworzą muzyki z pasji tylko dla pieniędzy,np. Metallica:kiedyś klasyk z pasją,teraz tylko kolejny zespół grający dobrą muzykę (ale nie taką jak kiedyś) tylko dla pieniędzy ...
      Natalula

      Usuń
    10. Niestety komercyjna muzyka dzisiaj to w większości coś czego nie da się słuchać, zdarzają się oczywiście wyjątki. Dlatego ja jakoś ostatnio jestem zwolenniczką rapu.

      Usuń
  17. I znowu nie mam czasu na pogaduchy! Co za pech ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może innym razem będziesz mieć więc się nie przejmuj :)
      Natalula

      Usuń
    2. Ja zwykle też nie mam czasu dzisiejszy dzień to wyjątek chyba :P
      agentmonia

      Usuń
    3. @agentmonia33 -to powodzenia w pogaduszkach 1 :)
      Natalula

      Usuń
  18. Jakie jest wasze hobby-pasja ?
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografia ( choć mam słaby sprzęt )

      Usuń
    2. @agentmonia33 - słaby sprzęt nie szkodzi gdy się coś lubi robić :)
      Natalula

      Usuń
    3. A ja jeszcze nie powiedziałam swoich zainteresowań: interesuje się mitologią i historią,lubię,artystyczne zdobienie & malowanie paznokci,gry komputerowe i zwierzęta.
      Natalula

      Usuń
    4. Zdobienie! Ozdabiam wszystko, co wpadnie mi w ręce!

      Usuń
  19. Ile macie już w sumie wypełnionych osiągnięć na Stardoll? I czy w ogóle je wypełniacie? :)
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 53-nieźle :D Ja mam 64 osiągnięcia i do jednego brakuje mi 1 rzecz więc w sumie 65 :)
      Natalula

      Usuń
    2. aniula38555 // Ania-chan - zawsze jakieś dodatkowe starpunkty do poziomu :)
      Natalula

      Usuń
    3. ee tam, nie wbijam już od dawna, "samo się robi"

      Usuń
  20. Jeśli chodzi o te pod apartamentem to mam 50 :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  21. Niee muszę robić zadanie z angielskiego !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czu u Was też cały (lub prawie cały) ostatni tydzień padało? Jakieś stany powodziowe/alarmy?
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w podkarpackim - zagrożone powodzią. Powoli mi się dość robiło tego deszczu

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!