Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale: Ankieta finałowa

Oto prace 48 finalistów konkursu Modowi Rywale. Po zakończeniu ankiety będzie już wiadomo kto został zwycięzcą całej zabawy. Ostatnim zadaniem z jakim musieli zmierzyć się uczestnicy Modowych Rywali była stylizacja z długą spódnicą/sukienką - dla damskich medoll, stylizacja z wykorzystaniem jeansu - dla męskich medoll. Jak im poszło? Zobaczcie sami.



















Pomóżcie swoim faworytom wygrać! W ankiecie możecie zaznaczyć aż trzy nicki najlepszych według was osób! Ankieta aktywna będzie przez tydzień!

{ANKIETA}

WŚRÓD MEDOLLS POWYŻEJ ZNAJDUJE SIĘ ZWYCIĘZCA 2 TYSIĘCY STARDOLLARÓW, POMÓŻ NAM GO WYBRAĆ I ZAGŁOSUJ W ANKIECIE!

62 komentarze:

  1. ja już zagłosowałam :) powodzenia!!!! nagrody czekają na moim koncie na zwycięzców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i pamiętajcie że jest jeszcze nagroda dla calej grupy ;p tą przyznaję ja sama

      Usuń
  2. Niektóre stylizacje to masakra. Głosuję na zozoleq.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosy oddane :) Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na finał... jest nadal bardzo dużo uczestników haha :)
    Spodobały nam się tylko prace osób o nickach: Doqe. (trochę ciemno), Zozoloeq (włosy są dziwne), doda000 (szkoda, że maxi jest tylko z tyłu!), więc chyba na nie oddamy głosy, bo ktoś musi wygrac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos a właściwie głosy oddane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zozoleq, januaryn, westik92 i doqe.
    jeszcze nie wiem które z nich wybiorę, ale muszę przyznać, że jestem nieco rozczarowana, bo liczyłam na więcej równie świetnych stylizacji. powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim ;) Ja niestety nie mam szans ;) To był jak dla mnie świetny konkurs.


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Ja juz oddałam swoje głosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie w ankiecie pani z pierwszego obrazka, numer trzy? Jestem ślepa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam, nie mam szans i tak pewnie nikt nie zwrócił uwagi na moją stylkę. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje głosy lecą do
    DominikaDomcia
    Zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, brak szans. Dziękuję za możliwość udziału!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaje głos na Mary__Jane zozoleq i Aleksandra0308 :)
    Klamilcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Januaryn - idealnie dobrane kolory, DzikaNaomi - dopracowana prostota, no i oczywiście FantasticLove2 za delikatną stylizację. Zastanawiałam się jeszcze nad Doqe., ale według mnie jest nieco za ciemno.
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to trochę dziwne, że w zadaniu finałowym również głos mają czytelnicy. Stawka nie jest mała, a przecież kupić glosy, czy zwyczajnie spamować trudno nie jest. Uważam, że w tym etapie redaktorzy powinni dokładnie przyjrzeć się każdej ze stylizacji i wspólnie przyznać nagrody. Wiem oczywiście, że przygotowanie takiego konkursu i włożenie w tylu sd nie jest prostą sprawą, aczkolwiek tym bardziej wkład redakcji powinien być większy. No ale to jest tylko moje zdanie. Wybrałam już swoich faworytów, ale oczywiście życzę wszystkim powodzenia i dziękuję za oddane na mnie głosy.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię. chcialam żeby decydowali obserwatorzy bloga. sama nie jestem znawczynią mody/stylizacji, mam inny gust niż wiekszosc. Gdybym miala wybrac zwyciezce było by milion komentarzy że akurat ta osoba nie zasłuzyla stąd też ankiety w kazdym etapie. W pierwszej konkurencji były dodatkowe pkt od jury sporo głosów było sprzeciwu. Także ankiety to najlepsze rozwiązanie w konkursie.
      Powodzenia :)

      Usuń
    2. Cóż, zawsze znajdzie się ktoś komu nic się nie podoba. Nie mówię, że ankiety są złe, ale mogłyby stanowić tylko sugestię dla jury.

      Usuń
    3. Zgadam się. Konkurs może i dobry, ale wkład redakcji zerowy. Jeśli uważacie, że sami nie potraficie ocenić stylizacji, to może warto poszukać jakiegoś jury? Jestem pewny, że nie byłoby to aż tak trudne, w szczególności, że partnerujecie z kilkoma blogami.

      Usuń
    4. Zgadzam się. Konkurs może i dobry, ale wkład redakcji zerowy. Jeśli już naprawdę uważacie, że nie umiecie oceniać stylizacji, może wato by było zorganizować jury? Nie sądzę, żeby to był jakiś duży problem, szczególnie że partnerujecie z kilkoma blogami. Według mnie akurat wszystkiego czytelnikom nie można powierzać, a już na pewno nie tego kto ma wygrać 2000 sd.

      Usuń
    5. Przepraszam za dwa komentarze. Blogger szwankuje.

      Usuń
    6. We wszystkim widzicie zawsze błędy, ale czy komisji nie da się przekupić ? Sądzę, że łatwiej przekupić kilka osób niż kilkaset czytelników.

      Usuń
    7. Wiesz, nietrudno odezwać się do znajomych, żeby zagłosowali na Ciebie.
      Moim zdaniem głos powinien zależeć zarówno od jury i czytelników. Chyba byłoby to najbardziej sprawiedliwe. :)
      @Carolina: Zawsze się znajdzie ktoś, kto będzie miał pretensje. A angażując kilka osób prezentujących różne style do jury, można by wyłonić tego, kto zrobił najbardziej "uniwersalną" stylizację. :D

      Usuń
    8. Niby tak, ale z drugiej strony dlaczego głosy mają mieć wyznaczone osoby? Juliette116 ma dobry pomysł z tym podwójnym głosem.

      MajkaKolorowa

      Usuń
    9. miałam ochotę zrobić konkurs i przeznaczyć na niego sd, zrobiłam. jestem zadowolona, nie zmieniłabym w nim niczego. mój konkurs, mój pomysł, moje posty, wygrane dla obserwatorów i ich decyzje kto ma wygrać, koniec tematu :)

      Usuń
    10. kiedyś zrobiłam konkurs z wygraną 5 tysiecy za jeden komentarz. kto mi zabroni? czemu nie można robić tego czego się chce i się dobrze bawić?

      Usuń
    11. Wiesz, nie chcę Cię urazić, ani nic z tych rzeczy bo na prawdę jestem pod wrażeniem, że przeznaczyłaś na to swój czas oraz zainwestowałaś w nagrody, które małe nie są i szczerze Cię za to podziwiam, ale podzielam zdanie anonima wyżej. Wkład redaktorów jest dosyć mały. Ja osobiście dostałam kilka wiadomości z 'prośbą' o głos i linkiem do tego postu. Oczywiście nie zamierzam wypisywać tutaj nicków. Nagroda konkursu nie czyni. Ale oczywiście tak jak napisałaś, jest to Twój konkurs, równie dobrze sd mogłaś wydać na siebie, ale inwestujesz w bloga i obserwatorów, na których jak widać bardzo polegasz. Jednak czasami to redaktor powinien podjąć ostateczną decyzję bo nie oszukujmy się, bez niech panowałby tu totalny chaos. Nie bierz tego komentarza do siebie, ponieważ wyrażam tutaj swoją opinię. Mam jednak nadzieję, że ten konkurs nie zniechęci Cię do organizacji kolejnych. Pozdrawiam.

      Usuń
    12. nic złego nie piszesz, to czemu mam nie brać do siebie. nie zabroniłam próśb o głosy więc osoby które tak chcą nabić sobie głosy w ankiecie nie zostaną wykluczone z konkursu. W pierwszej konkurencji były pkt od jury, poczytaj komentarze. Nigdy nie będzie tak że dogodzi się wszystkim. Ja jestem zadowolona z konkursu, żałuję jedynie że to już koniec.

      Usuń
  16. głos na Sweet girl, dode i zozolqa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweet-girl, doqe i zozoleq.

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuje na kawa007 i zozoleq

    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  19. Za dużo stylizacji, nie wiem co wybrać :)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo stylizacji, ale mój głos leci na domcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę dużo osób nie wiadomo na kogo głosować :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  22. O żal każdy głosuje na tego, kogo lubi. Nie patrzy że ktoś wykonał lepszą stylizacje, to wszystko jest ukartowane. Ten anonim który wcześnie pisał to pewnie jarus55 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Każdy głosuje na co popularniejsze nicki albo sprawdza stylizacje tylko osób, które zna.

      Usuń
    2. nie, nie prawda :) ja zagłosowałam jak najbardziej rzetelnie. przyglądnęłam się dokładnie KAŻDEJ stylizacji.

      Usuń
  23. Jestem troszkę zawiedziona poziomem stylizacji. Większość z nich jest bardzo zwyczajna. szkoda, bo w tak dużym konkursie oczekiwałoby się czegoś dużo lepszego. Znalazłam trzy dobre prace i na nie zagłosuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. -sweet-girl-22, kawa007, zozoleq, doda000 - zastanowię się.
    Poziom niektórych prac nie jest najlepszy, ale znalazło się kilka (w/w), które przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam. Zbyt wiele tu stylizacji niestety, chciałabym zagłosować na więcej. Bardzo ładne stylizacja i uważam, że na dość wysokim poziomie ( z wyjątkiem niektórych). Mogłabym zagłosować na wiele osób, a wybrałam kolorowe stylizacje zgodnie ze słońcem za oknem. Miałam 6 faworytek: kawa007,januaryn, cleversell, synopsa, duquesa10, fairykama15
    Zagłosowałam na: januaryn, cleversell oraz duquesa10

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  26. Przykro mi to pisać, ale spodziewałam się o wiele wyższego poziomu prac. To co widzimy tutaj mogła stworzyć każda dziewczyna, która odpadła w poprzednich kolejkach. Mimo wszystko zagłosowałam na Brondynkę, ponieważ w jej pracy widać inspirację, którą jest Elsa. Praca świetnie wykonana i bez zbędnych poprawek. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że uważasz tak :) Włożyłam w tę stylizację całe serce choć wiem że zapewne mam małe szanse na wygraną

      Usuń
  27. Najbardziej podobają mi się stylizacje DzikaNaomi, kotek717, __kwiatuszek___ i to na nie zagłosowałam :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak miło :) Dziękuję!
      DzikaNaomi

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję! Bardzo mi miło, ze zwróciłas uwagę na moja stylizację :)

      Usuń
  28. Jak zawsze my, czyli osoby mało rozpoznawalne nie mamy żadnych szans. Wygra albo zozoleq, albo doda000. Tu nie liczy się pomysł tylko sława. Wszyscy patrzą na stylizację tych z "elity",a szaraczki idą w dół. No cóż. Nie liczę na te 2000 tysiące, ani na żadne miejsce. Głosuję na croppy.
    ladycornelia821

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Wszyscy głosują na zozoleq, -sweet-girl-22, doda00 i doqe. Ich stylizacje wcale nie są jakieś wybitne i mogę nawet powiedzieć, że stylizacje Doqe. nie podoba mi się wcale, a na tle innych wypada bardzo słabo. Myślę, że konkurs okropnie zorganizowany. Gdyby było prawdzie jury wszyscy mieliby równe szanse. Teraz ktoś nie z 'elity' nie ma żadnych szans. Trochę przykre bo dla kogoś kto tych sd nie ma tak dużo, a na stardoll 'wiedzie mu się przeciętnie' mogłoby to być fajne uczucie. No ale o to 'sprawiedliwość'. Tak naprawdę każdy chce przypodobać się tym bardziej sławnym.

      Usuń
    2. o gustach się nie dyskutuje :) jak dla mnie najbardziej podoba się właśnie stylizacja zozolqa i właśnie jej kibicuję najbardziej. każdy inaczej interpretuje pojęcie piękna, ma inne wzorce i gust. wasze argumenty są inwalidą ;)

      Usuń
    3. Hahahaha, tak jestem z elity, a niliczne osóbki znają moje imię xd
      Pierwsze słyszę, że ja jestem jakąś sławą na SD
      XDD dobre (y)

      Usuń
    4. Podsumowując: nawet jeśli najlepsze prace wybierało by profesjonalne jury, pewnie większość znów miała by pretensje, że wyniki są obstawione. Wiadomo jest, że każdy z nas wszystkich w czym innym gustuje. Dla kogoś może być jakaś stylizacja na wysokim poziomie, a ktoś inny powie, że to zupełne dno.
      Jeśli dajemy Wam ankietę do głosowania, to widać chcemy aby każdy z Was miał prawo głosu. No i oczywiście ankieta tez nie każdemu się podoba. Tak czy siak zawsze ktoś z Was ma pretensje.

      Usuń
    5. Stylizacja doqe to (za przeproszeniem) kompletne dno. Czarna, nudna i co z tego? wy i tak na nią głosujecie. Doda000 też za bardzo się nie popisała,a stać ją na więcej. Do Zozoleq się nie czepiam, bo stylizacja jest bardzo dobra, ale strasznie wkurza mnie to, że wszyscy głosują na nią, bo (prawie) każdy ją zna. Nie mówię, że moja praca jest jakaś super, bo nie jest, w sumie to powoli odchodzę ze stardoll i do finału dostałam się przypadkiem (prawdę mówiąc to nawet o tym nie wiedziałam), ale liczyłam na odrobinę sprawiedliwości (której oczywiście tu nie ma). Druga sprawa, która bardzo mnie irytuje to, to że każdy może kupić sobie głosy, albo bezczelnie spamować i nieuczciwie to wygrać, a z tego co się dowiedziałam czytając powyższe komentarze, to organizatorka nie jest w stanie usunąć takich osobników z gry. Pozwolę sobie wrócić jeszcze do poprzednich etapów. Wszystkie były bardzo nieprzemyślane i ten, kto dostał się tu gdzie teraz jest, to jeden wielki przypadek. Największą przykrość sprawiło mi jednak to, że dla niektórych jest to jedyna szansa na zdobycie tak wielkiej sumy wirtualnych monet, a szanowna "elita" po raz kolejny zajmie wszystkie miejsca. Takie sytuacje zdarzają się na każdym blogu i nie piszcie, że "każdy się do czegoś przyczepi", tylko pomyślcie czują inni (czytaj: osoby które Cię nie obchodzą), które tworząc stylizacje, włożyły w nią całe serce i być może od tego zależy ich przyszłość na stardoll.

      @missmarkisza: jeśli prace wybierałoby profesjonalne jury, to też nie byłoby za uczciwie, bo oni też zazwyczaj oddają głosy na tych "bardziej rozpoznawalnych"

      (sorki, że z anonimka, ale nie mogę się zalogować)
      ladycornelia821

      Usuń
    6. no i jak tu organizować cokolwiek? może przy zgłoszeniach już zrobić ograniczenie "jeśli powyżej 10 osób ze stardoll kojarzy twój nick nie możesz wziąć udziału w konkursie".
      To co piszecie jest zniechęcające. Sama też kiedyś przez takie coś przechodziłam, gdy brałam udział w jakimś konkursie na blogu to były komentarze że popularne osoby tylko wygrają...
      Czyli co? może powinnam zakończyć konkurs, może nie chcecie poznać wyników ankiety i zapomnieć że wgl coś takiego miało miejsce? Nie organizować nigdy więcej nic - bo się odechciewa?
      A popularne osoby ze stardoll nie powinny zgłaszać się do żadnych konkursów, nie mogą bawić się na blogach?
      Nie wiem jak was zadowolić, nie wiem.

      Usuń
  29. Ostatnio usłyszał am o jakimś zozolqu. Tak serio to jej stylizacja nie powal, jest taka jak wszystkie inne. Wiem tylko że wszyscy ją (podobno) lubią. Niby takie cudo i genialnie zrobiona stylów, a to tylko rzeczy dobrane tak, żeby pasowały do siebie kolorem, czyli cała na niebiesko -,-
    Tak samo jakaś doqe- czarna' zwyczajna stylizacja. Nie wiem co wy w nich widzicie. Na pewno zostali przekupieni' lub głosują na nich aby sie im podlizać ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie jarusiowe pisanie... chyba wyłącze komentarze albo anonimy

      Usuń