Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Chyba pierwszy raz cieszę się, że jutro środa. Dzień Patrona to przecież święto szkoły, bla, bla, bla, ale po co tak długo stać pod pomnikiem i siedzieć z wychowawcą w klasie (nie mam wtedy lekcji)? Co z tego, że rodzicie każą mi iść, zostaję i tyle!

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, 
inaczej nagroda wam przepadnie, a ja nie zamierzam się tego doszukiwać. 
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy! 

Dla najbardziej rozgadanej osoby nagroda w postaci zestawu 3 sukienek:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
Sweet0Monisia
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

60 komentarzy:

  1. Ojj chętnie bym pogadała, ale zaraz mam trening, a przy okazji parę innych rzeczy na głowie! Miłej rozmowy, potem na pewno trochę poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście mam tańce dopiero na 19 :D

      Usuń
    2. a ja nic, byłam tylko na kółku i wróciłam później

      Usuń
    3. ja zajęcia dodatkowe mam w piątki

      Usuń
    4. Chodzę na to dobrowolnie XD W sumie nawet lubię

      Usuń
    5. a mi brakuję zajęć pozalekcyjnych i korepetycji :( szczęściary z was

      Usuń
    6. ja właśnie od lekarza wróciłam, zwolnienie z wf do końca roku... :<

      Usuń
    7. z chęcią, gdybym tylko mogła :p

      Usuń
    8. zgadzam się :) zawsze na wf siedzę w koncie i liczę na to że mnie nauczyciel nie zauważy że nie ćwiczę XD

      Usuń
  2. Ooo! Dziękuję bardzo ;)

    Co u Was nowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic ciekawego, muszę zrobić coś Ulci na prezent (jakieś pomysły? Też mangozryp XD), bo ma jutro urodziny i jedziemy z koleżanką rano, a potem dołączą do nas pozostali ♥ W sumie, jak z ocenami? Ja wyciągam na 5-6, ale z historii porażka, babka się uwzięła i chce mi dać 2, a ogółem mam 3 oceny na 2 semestry, co ja zrobie XD

      Usuń
    2. Gratuluję Ci.
      Coś tam dla tej swojej Uli na pewno znajdziesz xD
      U mnie oceny doskonale. Będzie pasek i to NIE na tyłku! Huehue

      Usuń
    3. Pasek na spokojnie będzie, bo znacznie mi się podniesie z kilku przedmiotów

      Usuń
    4. I nie chcę jej nic kupić, chcę zrobić

      Usuń
    5. Mnie udało się uzyskać średnią 4.5. Jak na maturalną klasę, wydaje mi się nie najgorzej, tym bardziej że nie do wszystkich przedmiotów się przykładałam.

      Co do prezentu to proponuję, jakoś fajnie oprawić kilka zdjęć do tego jakieś wierszyki czy coś w tym stylu i to wszystko w jakąś antyramę czy coś takiego ;)

      Usuń
    6. Nie mam wywołanych zdjęć, właśnie by się przydało, bo mamy dość dużo

      Usuń
    7. mnie o oceny lepiej nie pytać >.<

      Usuń
    8. ja sobie codziennie powtarzam: dziś się nauczę żeby poprawić sobie oceny i nic nie robię więc to już zakrawa pod żart :)

      Usuń
    9. @ lidka92
      Też tak zawsze robiłam, a dochodziło do tego że uczyłam się tuż przed daną lekcją ;)

      Usuń
  3. Czy ktos z was ma moze talent plastyczny? HELP ME!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że ja, ale zależy o co chodzi ;-;

      Usuń
    2. Babka od plastyki poprosiła mnie o zrobienie na jutro rysunku o kulturze Romów. I przydałyby się jakieś pomysły. Jaką techniką najlepiej, jak masz pomysł to pisz.

      Usuń
    3. Ja bym zrobiła tańczące kobiety w tych sukniach, tak wymachujące. Najlepiej farbami, pastelami, czym wolisz. Coś w tym stylu:
      http://www.mmpoznan.pl/rep/newsph/6652/32802.3.jpg
      http://www.zss8katowice.pl/slides/dkr/16.jpg
      http://www.ropodolany.pl/download/2012/wernisaz1.png

      Usuń
    4. U mnie plastyka idzie nawet. Siostra ma zdolności, ale ona to dopiero podstawówka, nie zajarzy.

      Usuń
    5. Aniu, dzięki za pomoc, zainspirowałam się trochę ale te prace to nie na moje zdolności :<

      Usuń
    6. troszkę cierpliwości i się uda, ja teraz rysuję ulcia-nindża-księżniczka XD

      Usuń
    7. ja w sumie nie maluję, bo mnie to nudzi, ale ludzie mówią, że coś tam umiem :p rysuję tylko jak muszę, ostatnio był to portret na urodziny koleżanki.

      Usuń
    8. Ja właśnie rysowałam coś a'la portret wersji 2d

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam przed usunięciem, współczuję, trzymaj się.

      Usuń
  5. Cześć! Jak oceniacie nową dostawę do Chanel? Mnie przerażają ceny... Może i sklep 'markowy', ale bez przesady. Chociaż w sumie, w porównaniu do LE...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby troszkę zniżyć, ale mi nie są te meble po prostu potrzebne. Kupię najwyżej jakieś ozdoby

      Usuń
    2. uważam że dostawa jest śliczna ale sam fakt że ceny biją po oczach odstrasza :)

      _Nemezis_

      Usuń
    3. Ceny niestety nie zachęcają. Podobają mi się bardzo schody i kanapa, ale jeszcze nie wiem. Kupię pewnie ten obrazek Keep it classy, a co do reszty to nie wiem ;)

      Usuń
    4. żeby mnie było stać to bym w parę rzeczy się zaopatrzyła, ale miałam parę groszy i nie mogłam się powstrzymać od kupienia torby XD se tak myślę, że nadaje się do użycia w stylizacji :D

      Usuń
    5. Też myślałam nad torbą, ale dziwna jest, może "kiedyś"

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. u mnie tylko pada deszcz :)

      Usuń
    2. a u mnie tylko się zachmurzyło :o

      Usuń
    3. A u mnie pogodnie ;) Trochę nawet za gorąco, szczerze mówiąc wolałabym trochę deszczu bo jestem alergiczką, więc taka pogoda mi nie sprzyja.

      Usuń
    4. A u mnie słoneczko i 30 stopni :D

      Usuń
    5. ja po raz pierwszy w ogóle w życiu odkryłam, że mam alergie na trawy. Przedwczoraj właśnie lało w nocy i przestałam na prawie cały dzień produkować tony zużytych chusteczek ;-;

      Usuń
    6. w sumie mogłabym mieć alergię na trawy bo mam na żelki i nie mogę ich jeść... całe życie w bólu :(

      Usuń
    7. Czemu nie możesz ich jeść? XD Masz alergie na żelatynę?

      Usuń
    8. właściwie to nie wiem ale za każdym razem jak zjem żelki dostaję strasznej wysypki więc chyba te wszystkie ulepszacze zawarte w żelkach mi szkodzą ale na pewno to nie jest żelatyna ani barwnik spożywczy :)

      Usuń
    9. ja mam tak po mandarynkach niestety

      Usuń
    10. ja jestem szczęściara i nie mam żadnej alergii :D jedyne co to uczulenie na ukąszenie os. strasznie mi wtedy puchnie w tym miejscu i nie chodzi przez może 2 tyg ;o ale w sumie nie ma co narzekać, na co dzień nas osy raczej nie gryzą xd

      Usuń
    11. U mnie wczoraj była burza.

      Usuń
    12. Ja mam uczulenie na chlor, taa. Pozdrawiam plywakow.

      Usuń
    13. Ja w sumie tak naprawdę nie wiem na co jestem uczulona, bo na testach nic mi nie wyszło, ale gdy tylko zaczyna wszystko kwitnąć i pylić to nie mam życia ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłych pogaduszek ,ja muszę skończyć referat z biologi.Pff te cztery strony A4 napisane ręcznie co to dla mnie.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio drukarka strajkuje, więc miałam podobnie ;)

      Usuń
  9. u mnie jutro będzie odpytywać z biologii :v a poza tym muszę się jeszcze pouczyć do polskiego, ale strasznie mi się nie chce, może przełożę to na piątek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekładanie zawsze ok ;) A potem wszystko na raz i nie ma wyjścia trzeba się nauczyć :/

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!