Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa+relacja
Witajcie! Cieszę się, że maj mam już prawie za sobą. Jedynie zakończenie tego miesiąca było ciekawe, ale za to czerwiec będzie dla mnie naprawdę bardzo luźny, 4 - wycieczka, 5 - kino ("Powstanie warszawskie"), 10 i 13 - ogniska klasowe, a do tego po radzie już nie chodzę. Żyć nie umierać.

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na imprezę blogową!
Każde dziecko wie, co jest jutro, a to także będzie tematem przewodnim tej imprezy.
DZIEŃ DZIECKA
Interpretujcie to na swój własny sposób, czekam na wasze ciekawe stylizacje.
Start już o godzinie 18:00, ilość miejsc ograniczona przez stardoll.
Dla najlepiej ubranej osoby 20 sd od missmarikszy.
Wyniki i relacja po imprezie będą dodane w tym poście.
Mam nadzieję, ze się zjawicie!
Jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=42907881
----------------------------------------------------------------------------------
Nasza impreza właśnie się skończyła. Wyjątkowo zagraliśmy w grę, tak, walka na ubrania, tak, golasy. Ale mamy szczęście, pewnie normalnie działa, ale na naszej imprezie nie. Cyba każdy już wie, że cała impreza była przegadana.
Goście naszej imprezy
Golaski, ale wszyscy jesteśmy zwycięzcami!
A tu łapki, nasza mała tradycja.
Najlepiej ubraną osobą zostaje
CarmalElectra
Gratulacje, zgłoś się w ciągu 48h do missmarikszy po nagrodę.

18 komentarzy:

  1. U mnie też luz. Jeszcze tylko sprawdzian z niemieckiego a potem czekanie na wyniki egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy będę, ale chyba nie :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy będę, bo maluje pokój :(
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie będę mogła przyjść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam poplanowane sprawdziany i kart do 11 czerwca :O no i oczywiście nikt nie patrzy na to, że dziennie może być jeden sprawdzian a w tygodniu 3

    Na pewno nie przyjdę bo musze iśc do kościoła na 18 ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej przybędę :D Świetny temat ;)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe zdążyłam na ostatnią minute :D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj, mówiłam Ci coś o najlepiej ubranej osobie przed imprezą :D Nie słucha się mnie, nie słucha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle mnie nie było, ale to już tradycja xd Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, na pewno świetnie się bawiliście! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie było super. I mnie nie było .........
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!