Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Prawie to samo wnętrze, a jednak nie..
Poniżej przedstawiam wam dwa wnętrza, zrobione prawie z tych samych mebli. Ciekawa jestem które z nich bardziej przypadnie wam do gustu. Pierwsze z nich jest spokojniejsze, użyłam sporo brązowych elementów i zieleni. Jest dość poważnie ale także przytulnie i elegancko.
Druga opcja to czerwone dodatki, w poprzednim wnętrzu ich nie było. Zamieniłam także krzesło oraz poduszki. Ożywione czerwienią wnętrze stało się mniej poważne. Dzięki mniejszej ilości poduszek, ozdób sofy wydaje się nawet większe.  Wnętrze (drewniane ściany ukośne) to Alpine Chalet  - gdyby ktoś chciał urządzić coś podobnego.
Które według was jest lepsze? A może przydałaby się trzecia wersja, jeśli tak to jaka?

15 komentarzy:

  1. Obydwa są świetne ! Piękna kolorystyka :)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się pierwszy wystrój :) Nie przepadam za czerwonym kolorem. Kocham za to poduszkę z jelonkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! naucz mnie tak *-* z tych dwóch podoba mi się bardziej pierwsza opcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są świetne, ale bardziej podoba mi się pierwszy :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia wersja myślę, że byłaby z żółcią, ostatnio mam jakąś fazę na ten kolor. Oba wnętrza są świetne, bardziej podoba mi się chyba z zielenią, bo nie przepadam za połączeniem tego koloru z czerwonym jak jest w 2 wersji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu nie mam ulubionego wnętrza. Obydwa są przepiękne.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo śliczne ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się to drugie.Czerwone akcenty kolorystyczne nadały całości tak jakby wyrazu,ale to pierwsze też jest ładne.:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba śliczne, jednak pierwsze to bardziej moj styl ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej podoba mi się drugie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba są piękne, ale wole te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. olśniewające :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podoba mi się pierwsza aranżacja

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!