Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Hime Gyaru
Witajcie księżniczki i królewicze!
Adekwatnie do nazwy bloga dziś o niespełnionym marzeniu z dzieciństwa czyli o księżniczkach
Muszę przyznać, że pogoda mnie rozleniwiła i piszę ten post na ostatnią chwilę, więc poszłam troszkę na łatwiznę. Chociaż i tak post o takim stylu prędzej czy później ukazałby się.

Hime gyaru to styl nawiązujący do koncepcji księżniczek w połączeniu z współczesną stylistyką.
Styl charakteryzują pastelowe barwy, choć czasem można spotkać czerwień. 
Często spotykane są kwiatowe motywy, których zresztą użyłam do stylizacji.
Kreacja nie jest ani obcisła ani luźna, podkreśla dość łagodnie figurę.
Ubranie można znaleźć w wersji  nadającej się do codziennych aktywności,
 jak i w wersjach ekstremalnych, kostiumowych.
Stroni się od bufiastych elementów. Całość przypomina strój współczesnej księżniczki.
Włosy przeważnie są ufarbowane na blond. Najczęściej są to loki.

Oto moja stylizacja w tym stylu.


Podoba Wam się ten styl? Co sądzicie o mojej stylizacji? 
Co chcielibyście zobaczyć za tydzień? Komentujcie!


15 komentarzy:

  1. Taka mała księżniczka ^^ Cała różowiutka.....cukierasek :D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cukierkowo i słodko:) Tylko rajstopy są wg. mnie od czapy. Poza tym "stronić" znaczy tyle co "unikać", a wydaje mi się, że w takim "Hime gyaru" właśnie nie stroni się od bufek:).
    Pozdrawiam, domka190

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza stylizacja c: Styl nie dla mnie, nie przepadam za różem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, walnij jeszcze kropki, paski i kratke, bo brakuje. I tak już mówiłam, że mi sie nie podoba ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się nie podoba, ale skoro to taki styl... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To na pewno nie mój styl ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  7. Styl dla sześciolatki, lol. Mi, wiadomo, nie podszedł, ale jak ktoś chce to może.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaka słodka stylizacja *o* Ja bym się tak nie ubrała, to nie mój styl

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. O boże, kocham ten styl :) Może nie w ekstremalnie bufiastym wydaniu, ale w bardziej stonowanej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To raczej nie dla mnie.:/

    OdpowiedzUsuń
  11. słodko, ale zdecydowanie nie dla mnnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Styl jest za słodki. Stylizacja doskonale go odzwierciedla.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG :D trochę przesadzone z tą słodyczą :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!