Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja+makijaż
Stylizacja bardzo elegancka ;) Dzisiaj jak na razie ostatnia stylizacja z tym kapeluszem :D Zmieniłam kolor tarczy zegarka na taki jak w spódnicy. Dodałam beżowe dodatki, w tym nowe buty oraz złotą biżuterię. W makijażu kierowałam się kolorystyką spódnicy. Jest tam również biały. No i dobrałam elegancką fryzurkę ;) Może chcecie, żebym do każdej stylizacji dodawała pasujący make-up?



Kapelusz Bonjour Bizou, PPQ
Naszyjniki PPQ, nelly.com, Sofia Vergara
Bluzka It Girls
Spódnica nie wiem, jakieś Tribute, Fallen Angel
Zegarek Millionaire Mansion Fashion\
Torebka Decades
Okulary Riviera
Buty nelly.com


21 komentarzy:

  1. Piękna i tak jestem zdecydowanie za makijażem :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale za makijażem, że ci się ten podoba, czy żebym dodawała przy stylizacjach?

      Usuń
  2. bardzo ładna :) tylko co robi biała koszulka za twoja doll? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jej nie widać xd Służy jako "przykrywka" czarnej sukienki z tyłu :)

      Usuń
  3. Też bardzo mi się podoba ;) Możesz dodawać makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. I jestem jak najbardziej za umieszczaniem tu makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie widać "latających koszulek XD" Makijaż i stylizacja są epickie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie widać, wygląda jak nieposprzątany pokój xD Stylizacja ładna, podoba mi się ten odcień wzorków na spódnicy :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładna, ale coś mi w niej nie pasuje. Za to, makijaż jest śliczny!

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, jakie piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :) Kapelusz mi nie przeszkadza xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci z innym kapeluszem :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ;)
    Zrobiłabym, ale jestem bidna na stardoll i nie mam sd ;(
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pomalowałaby tak ust, ale reszta mi się podoba. Śliczny makijaż oczu :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja, cudowny makijaż! ♥ A ta lewitująca koszulka... XDD

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja i makijaż :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrzydliwie śliczna stylizacja. I ten nakijaż... Strzał w dziesiątkę! U mnie niestety widać koszulkę xD
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!