Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Bardzo nowocześnie, na pewno stylizacja nie na ten wiek :) Zaczęło się od białej koszulki i niebieskiej spódnicy z frędzli, a skończyło na tym czymś poniżej. Przygotowałam 2 wersje. Mi się chyba bardziej podoba 2 wersja. Głównym elementem w tej stylizacji są łańcuszki. W 1 wersji pod spód dałam kapelusz. Stanik w obu wersjach jest stworzony z okularów, które doll ma w 2 wersji. Chyba nie każdemu się spodoba :D

Okulary OF
Stanik Basics, OF
Łańcuszki ?
Pasek Callie's Picks
Spódnica Bonjour Bizou, Basics, PPQ
Torebka Chanel
Rajstopy Basics
Buty Fallen Angel, nelly.com

Make-up z bardzo kontrowersyjnymi kreskami. W wewnętrznych kącikach oczu pomalowałam białą farbą z Brave, już chyba niedostępna. Zewnętrzne kąciki pomalowałam białym, szarym, później czarnym cieniem. Nie widziwiałam nic z ustami i policzkami :)


16 komentarzy:

  1. Świetna! W pierwszej wersji kapelusz dziwnie leży, ale kogo to obchodzi. Krzyż dodaje takiego charakteru buntowniczki, a mimo, że nie lubię odkrytego ciała - ta stylizacja mnie przekonuje. Wolę wersje 2, tak bardziej "z przyszłości". Makijaż także świetny, biała farba pod okiem świetnie wygląda z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow widze przyszłość xD Obydwie ładne ale chyba bardziej podoba mi sie 1 świetny pomysł na stanik ;) Makijaż z daleka tez prezentuje sie bardzo ładnie ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Mnie bardziej podoba się wersja bez kapelusza. Prezentuje się genialnie! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, chociaż bardziej podoba mi sie w drugiej wersji. W pierwszej kapelusz wygląda trochę dziwnie i sztucznie. W drugiej natomiast wszystko jest na swoim miejscu. Dobrze, ze dałaś łańcuszki, dzięki czemu stylizacja jest oryginalna. Makijaż podoba mi sie, chociaż zrezygnowałabym z białej farby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej wersji twojej doll jeszcze nie widziałam i muszę przyznać, że bardzo ciekawie to wygląda! Czerń to kolor ponadczasowy, dlatego świetnie się tu odnajduje. Jedyne co tu nie pasuje to ten kapelusz pod spódnicą, nie rozumiem jego koncepcji. Czekam na więcej takich pomysłowych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Jakbym trochę schudła to chodziłabym w takich na okrągło xd. Bardziej podoba mi się pierwsza wersja, ale zdecydowanie bez kapelusza pod spódnicą. W drugiej nie podobają mi się okulary.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka make-up wygląda fajnie, ale z bliska wydał mi się trochę niestaranny. Co do stylizacji podoba mi się druga wersja - ta bez kapelusza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardziej podoba wersja z kapeluszem ,optycznie zmienia spódniczkę co dało bardzo interesujący efekt .Makijaż świetnie wygląda z daleka ,z bliska już niekoniecznie.A tak w ogóle to Twoja doll ma genialną twarz ,zakochałam się w niej.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalka wygląda trochę goło ale jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W obydwóch stylizacjach zdjęłabym po jednej rzeczy. W pierwszej kapelusz, a w drugiej okulary. Poza tym jest super!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę pusto ale ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba makijaż. Heh,rozbawiła mnie geneza powstania tej oto stylki :D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja zdecydowanie bardziej spodobała mi się w pierwszej wersji. Makijaż to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, tak jak i makijaż :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!