Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na... kolorową spódnicę z Velvet Orchid
Wraz z nową dostawą do Velvet Orchid doszło wiele świetnych ciuchów. Długo zastanawiałam się co wziąć do postu, nawet zaczęłam robić stylizacje z czymś innym, ale w końcu padło na tą rzecz:

RAINBOW SHINY SKIRT | 130 sm | Velvet Orchid
Cena spódniczki jak najbardziej zachęca, ale ma też ona swoje inne plusy. Nie trzeba zakładać jej w pasie, doskonale nadaje się jako bluzka. Swoim kształtem nadaje się do wszelkiego rodzaju stardollowych kurtek, żakietów, długich rękawów i innych takich rzeczy, bo nie wystaje spod nich, a to jest częstym problemem przy spódniczkach. Najlepiej łączyć ją z białym lub czarnym i dodać akcesoria w jej kolorach (beż, róż, brzoskwiniowy i żółty). Przy czarnym schodzi na 2 plan, a w bieli przeciwnie, wy decydujecie. Pasuje zarówno do eleganckich jak i bardziej luźnych stylizacji. Nie jest to jakiś wielki wydatek (w końcu sm) i warto w nią zainwestować!
Podoba wam się spódnica? Kupicie ją?

13 komentarzy:

  1. P.S. Soczewka ściągnięta, mam nadzieję, że teraz jest okej :--)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ta spódnice, kupiłam ja bo jest za sm. Ale jak widać po Twoich stylizacjach da sie ja fajnie wykorzystać. Najbardziej podoba mi sie druga praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 najlepsza *-*
    Też mam tą spódniczkę
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczki jeszcze nie kupiłam ,ale zaraz to zrobię(wielkie dzięki ,że mi o tym przypomniałaś xd). Ze stylizacji najbardziej podoba mi się druga i trzecia ,świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie kupiłam tej spódniczki ,ale zaraz to zrobię( wielkie dzięki ,że mi o tym przypomniałaś). Ze stylizacji najbardziej podoba mi się druga i trzecia ,świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Nie wpadłam na pomysł żeby użyć jej jako bluzki, ale pewnie zaraz to zrobię ;)) Nie mogę zdecydować, która stylizacja najlepsza :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są naprawdę fajne, ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 3 strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś miszczem. Super są te stylizacje, które dodajesz. Dla mnie zdecydowanie 1 najlepsza; ale wszystkie 3 robią wrażenie. Oczywiście widać, że jak zwykle użyłaś mnóstwa rzeczy by taki efekt uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna jest pierwsza stylizacja *o* Na pewno kupię, głównie ze względu na cenę.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!