Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie :)
Ach to Nelly... Tracę tam tak dużo stardolarów, że obok złotej monety mam okrągłe zero. 
Dzisiaj, dzięki missmarikszy, przyjrzałam się użytkowniczce Natali_226 (<-- KLIK).
Ma 79 poziom i jest Royalty.
Zaskoczyła mnie apartamentem. Zawsze wchodząc do użytkowników utalentowanych, a nawet powyżej 50 lvl, możemy się spodziewać modnych i fachowo urządzonych wnętrz. Natali_226 należy do wyjątków. W jej apartamencie nie znajdziemy urządzonego pokoju! Może trwa u niej mały remont, albo nie lubi bawić się w architekta. Po prostu byłam strasznie zaskoczona. 

Natali__226 słynie z projektów włosów, tych krótszych, dłuższych, właściwie projektuje wszystkie rodzaje. Są starannie wykonane i przyciągają wzrok.
Ceny wahają się między 50 - 60sd. Niektóre są też podzielone na 2 części. 
Projektuje też ubrania w StarDesign Hair. Nie lubię takich rzeczy, ale powiem szczerze: są ładne i pomysłowe. 

Uważam, że ma talent.
Co o niej sądzicie?

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem takich "talentów" jest milion i moim zdaniem to nie jest talent ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra talent to to nie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób robi takie peruki. Jest to fajne, ale mogłabyś poszukać talentów nie tylko w sd hair

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest talent, w tej dziedzinie ogólnie jest mało talentów. Wyróżniłabym chyba tylko 5 osób, a jej fryzury są brzydkie a top okropny.

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykła me doll! jestem zachwycona jej twarzą, choć fryzury są równie genialne, na pewno zasługuje na miano stardollowego talentu. wchodząc na jej profil trafiłam na parę innych me-doll o niepowtarzalnej urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie trzecia jej fryzura mi się podoba. Poza tym chwalić się niczym nie może, jej Doll wygląda jak Baba Jaga, a top jest obrzydliwy. Nie powiem, że to wielki, mega talent, ale jest uzdolniona (?) w tym kierunku.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi sie jej fryzury :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia fajna, ale tak to bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  9. średnie te fryzury ,a stanik wręcz tragiczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzury są dość sztuczne, średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Talent to musi umieć robic coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  12. fryzury fajne :) znów mi podsuwasz czyjś bazaarek i muszę zajrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fryzury nie za bardzo mi się podobają. Jedynym wyjątkiem jet warkocz.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm...rzeczywiście fryzury są piękne ( 2 i 3 *O*) ale przecież jeszcze wiele osób tak projektuje fryzury i oprócz tego robią jeszcze inne rzeczy :/ nwm co o tym myśleć

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzury są śliczne, a apartament mi się nie podaba. Nie znaczy to, że nie jestem zaskoczona.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Apartament mi się nie podoba, a fryzury nie zachwycają .

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba inspiruje się na Lady Zgadze. Ciekawie i całkiem ładnie, faktycznie ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super włoski
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne projekty :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!