Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji nikiwi2468:
VanicaBloom: Super stylizacja, jest co prawda trochę jesienna, ale świetnie zagrałaś kolorami. Zdecydowanie HOT.
Alesha49: Szczerze mam troszkę mieszane uczucia, co do tego setu. Nie wiem, jakoś za specjalnie nie wpadł on do mojego gustu, ale jakiejś tragedii nie ma. Tak fajnie pomyślałaś z tą kolorystyką, co jest dużym atutem. No nie powiem, ale zasługujesz na to HOT.
Mary__Jane: Bardzo mi się podoba! Jest oryginalnie i stylowo. Widać, że wszystko jest przemyślane, a kolor spodni zmienił tą stylizację w nieco wiosenną. Zdecydowanie HOT.


Ocena stylizacji TuniaRuda:
VanicaBloom: TuniaRuda się wyrabia ;) Jest coraz lepiej. Spokojne, stonowane kolory, bez dziwnych dodatków i rażących w oczy elementów. Trochę nudno, ale jednocześnie poprawnie. HOT
Alesha49: No tutaj to się musiałam nieźle powstrzymywać, żeby nie powiedzieć czegoś mocniejszego. Ta stylizacja mnie się tak bardzo nie podoba, wszystko jest tu tak nietrafnie dobrane, bez żadnego wyczucia stylu. Bardzo lubię ten sweterek i sądzę, że mogą wyjść z nim naprawdę genialne stylki, no tutaj on się nie sprawdził. Jeszcze ta ohydna torebka, na widok której dostaję oczopląsu - no ode mnie NOT.
Mary__Jane: Z każdą stylizacją jest coraz lepiej i widzę u ciebie duże postępy. Używasz rzeczy prostych i takie też są twoje stylizacje. Zmieniłabym torebkę, bo nie za bardzo tu pasuje i postawiła na inne buty. HOT/NOT


Ocena stylizacji amewieczna123:
VanicaBloom: Ładnie i z klasą. Kolory pasują, tylko ta bluzka na koszuli niekoniecznie, ponieważ nawet w rzeczywistości ona źle się układa z rozkloszowaną spódniczką. Jak dla mnie HOT.
Alesha49: Szczerze? Nic specjalnego. Milion razy widziałam, coś podobnego, więc nie robi to na mnie jakiegoś wrażenia. A wręcz przeciwnie, powoli zaczyna mnie to odpychać. Tragedii to tu nie ma, bo kolorystycznie nawet jest okey, ale no jak już powiedziałam powiewa nudą. Takie pół na pół, HOT/NOT.
Mary__Jane: Patrzę na twoją stylizację i nie jestem pewna co chciałaś osiągnąć. Nakrycie głowy jest nieco w stylu Haute Couture, kołnierzyk jak ze szkolnego mundurka, a spódniczka jak ze sklepu Other World. Wydaje mi się, że wszystko pomieszałaś i nie wyszło to za dobrze. HOT/NOT


Ocena stylizacji _Nemezis_:
VanicaBloom: Fajnie, rockowo, dawno nie widziałam takiej stylizacji na Stardoll. HOT
Alesha49: Taki kolejny zwyklaczek, który jakoś nie zbyt wpadł mi w gust. Ciężko mi cokolwiek powiedzieć, gdyż mam strasznie mieszane uczucia, co do tego setu. Trochę wygląda to wszystko, jakby było robione na odwal się no, ale nie wnikam. No cóż by tu więcej mówić, takie mocne HOT/NOT.
Mary__Jane: Ostro i z pazurem, podoba mi się. Masz swój styl, a te różowe włosy są tu świetnym rozwiązaniem. Przyciągają wzrok i uważam, że są one najlepszym dodatkiem do twojej stylizacji. HOT

17 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami.

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Z większością ocen się zgadzam. Zagłosowałam.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam iść wysyłać oceny jak znajde te jajka, a tu prosze, żal xD Mi nie podoba się tylko 3, za to 4 jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. _Nemezis_ genialna! nie rozumiem czemu ma tyle na not :< no i pierwsza również świetna, dla tych dwóch daję hot

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie NOT, oprócz tej świetnej ostatniej. No i nie rozumiem, dlaczego właścicielce drugiej stylizacji dajecie HOT... bez urazy, ale chyba z litości.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszystkie NOT. Żadna stylizacja mi się nie podoba.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za wszystkie pozytywne opinie i konstruktywną krytykę :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza mi się nie podoba. Trochę mnie przytłacza ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałam Hot 3 i 4. Najbardziej mnie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza HOT/NOT, trzy pozostałe NOT.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hot, Not, Hot/Not, Hot/Not

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!