Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar












21 komentarzy:

  1. nic szczególnie nie przykuło mojej uwagi
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: kupiłam jedną torebeczkę ;)

      Usuń
  2. Zapomniałam dodać fryzur i... czegoś lepszego xD Byłam na kilku bazaarach i kupiłam kilka fajnych dodatków :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedzenie mojego bazarku c:
    +Mogę OBNIŻYĆ CENY!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja 'uwielbiam', kiedy nie mam stardollarów :(
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle piękności :( Ale sd brak

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mam kasy, tyle nowych dostaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nic nie kupię

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. loloSrebro, dobrze dobrze kupię jak tylko będę miała sd nie musisz mi przypominać! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. kurka brakuje mi 6 sd !!! jsdbsdiasguidis

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przejde się po bazarkach c:

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 bazar, bluzka Frankie Morello *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie kupię.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!