Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Shironuri
Witam serdecznie wszystkie księżniczki i wszystkich królewiczów!
Mam nadzieję, że Wielkanoc minęła Wam w rodzinnej i miłej atmosferze.
Cóż, pozostało mi tylko życzyć wam mokrego śmigusa-dyngusa.

Dzisiejszy post będzie troszkę dłuższy. Przedstawię Wam styl zwany shironuri.
 Pojawi się też wyjątkowo kilka stylizacji. Jest to jedna z moich ulubionych subkultur.
Uwielbiam robić makijaże i stylizacje w tym stylu, ponieważ tutaj nie ma określonych reguł.
Zapraszam do lektury.






Shironuri to makijaż gejsz. To właśnie od niego wzięła się nazwa. Oznacza tyle co "pomalowany na biało"bądź tez "biały płaszcz" (shiro- biel, nuri- płaszcz).
 Ta subkultura jest bardzo teatralna.
W tym stylu liczy się kreatywność. Każdy ma swój własny, unikalny, odmienny styl.
Niektórzy wzorują się na naturze, inni idą w kierunek horroru, a jeszcze inni kierują się
 w stronę groteski, ale jest jedna rzecz, która łączy każdego shironuri. Jest to malowanie twarzy tak,
 aby była ona całkowicie biała czyli tzw. white painting. Pomimo tego nie każdy maluje twarzy na biało.
 Są też osoby, które malują swoją twarz na inne kolory niż biel, by uzyskać jak bardziej nienaturalny efekt. Co więcej, aby nie ukazywać kontrastu między naturalnym kolorem skóry, a tym oczekiwanym shironuri 
wkładają na swe dłonie rękawiczki bądź też pokrywają dłonie specjalnymi pudrami.
U shironuri ważne są rzęsy. Muszą być one jak najdłuższe. Makijaż oczu jest bardzo ozdobny.
 Shironuri organizują własne imprezy i eventy, dlatego też ciężko spotkać 
je na Harajuku czy znaleźć ich zdjęcia na stronach internetowych 
innych niż ich własne. Oczywiście są też wyjątki: Uri oraz Minori.
 Ich stylizacje można zobaczyć na ulicach Harajuku oraz na Tokyo Fashion.

Muszę przyznać, że namęczyłam się nad stylizacją. Stylizacji w tym stylu na potrzeby tej notki zrobiłam bardzo dużo. Jednak publikuję tylko dwie, ponieważ tylko one spodobały mi się na tyle, by je tu umieścić.













Podoba Wam się ten styl? Ubralibyście się tak?
Czy moje stylizacje oraz makijaż przypadły Wam do gustu?
Która wersja bardziej Wam się podoba?
Komentujcie!


18 komentarzy:

  1. Styl ...hmmm średnio do mnie pasuje .Nie wiem czy bym się tak ubrała ,ale stylizacje i makijaże są naprawdę godne podziwu.

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. JA JESTEM CAŁA MOKRA, GDYBYŚ BYŁA ZWLE MNĄ TO OCIEKAŁABYŚ CZYMŚ INNYM NIŻ JEDWABISTOŚCIĄ (aby nie wyrazic się słowem na s, albo dwoma c'nie) XD
    I tak w ogóle to ta druga jest bardziej kuro lolitą z makijażem shironuri XD Weź zakładaj ciuchy na wysokość ramion, a nie taki garb i duszenie jej, to wygląda bardzonieswagbardzonieyolo brzydko. (<3<3<3 °ㅅ° )

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl nie do końca mi się podoba, ale stylizacje zrobiłaś przecudne :) Lubię tego rodzaju posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znałam ten styl już wcześniej :) Jest wspaniały, bardzo mi się podoba. Goci też czasem malują twarz na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie style. Często o nich czytam i przeglądam różnego rodzaju blogi w internetach. Stylizacje bardzo mi się podobają. Są przepiękne. Ja z miłą chęcią bym się tak ubrała i pozła do sklepu :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten styl to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl, ale mariksza zaprezentowała go wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodobał mi się ten styl. Ale stylizacje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne stylizacje! pełen podziw, bardzo dużo pracy musiałaś w to włożyć :3 mnie osobiście ten styl nie "kręci", ale popatrzeć zawsze miło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny styl! Obie stylizacje śliczne, ale bardziej spodobała mi się ta druga, gotycka :P
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl jest bardzo ciekawy, nie mniej jednak w ogóle go nie przypominam. Nie wyobrażam sobie twarzy pomalowanej na biało. Według mnie obydwa wcielenia shironuri są ładne. Makijaż lepszy ten pierwszy, ale stylizacja druga.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy styl. A stylizacje mistrzowskie!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój styl, ale jest bardzo ciekawy. Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu! (ノ≧ω≦)ノ
    Dziękuję Wam bardzo za pozytywne komentarze. Cieszę się, że podobają Wam się moje stylizacje oraz ten styl.
    Lecę pisać następną notkę. (‘•̀ ▽ •́ )φ .
    Buziaki ( ˘ ³˘) ♥

    PS Następne będzie ganguro, ale nikomu nie mówcie (๑>ᴗ<๑). To tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie do mnie ten styl... Nie ubrałabym się tak, ale jest ciekawy :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy :)). Też lubię kulturę chińską, a gejsze są jej nieodłącznym elementem. Musiałaś się narobić przy stylizacjach, ale efekt jest super :D.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!