Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na białą narzutę z Rio + wyniki loterii
Hej, zapraszam na kolejny post. Dzisiaj pomysł na białą narzutę z Rio. Nie rozpisuję się tylko od razu pokazuję Wam stylizację.


Stylizacja I-|Bluzka-Chanel| |Narzuta-Rio| |Torebka-Callie`s Picks| |Spodnie-Nelly.com|
 |Pasek-Apres Ski| |Buty-Special Ofert|
Stylizacja II-|Narzuta-Rio| |Naszyjnik-PPQ| |Bluzka-Basic| |Okulary-Monte Carlo| 
|Suknia-Special Ofert| |Torba-YSL|
Stylizacja III-|Bluzka-Nelly.com| |Spodenki-It Girls| |Narzuta-Rio| |Pasek-It Girls| |Torebka Chanel|
 |Buty I-LE| |Buty II-Fallen Angel|

+ wyniki loterii
58-zozoleq wygrywasz buty ELLE
4-jarus55 wygrywasz torbę PPQ
17-BlackLilou wygrywasz tunikę MK
66- punkkokoo wygrywasz pasek LE

Gratulację! Zgłoście się w mojej księdze gości (FantasticLove2) w przeciągu 48h.

------------------------------
Ola, FantasticLove2
Podobało się?


20 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej, reszta jest przeciętna.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się jednak nie lubię tej narzuty. Najlepszą stylizacją jest numer jeden. Jedynie druga stylizacja mi się nie podoba nie ma w niej nic nadzwyczajnego.


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Pierwsza i trzecia są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz głowę genialnyvh pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje bardzo ładne, ale ja chyba raczej jej nie kupię. Potrzebuje szerokiej i dość, że tak powiam bawołowatej kurteczkie, narzutki etc., bo w końcu napycham na doll miliardy warst. Ta ramka na głowach wygląda dziwnie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 jest śliczna.
    Gatuluję :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja jest GENIALNA! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. mhm świetne stylizacje! najbardziej podoba mi się ta druga. sama posiadam narzutkę jedynie w czarnej wersji :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Rameczki zepsuły widok na piekne stylki. Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba pierwsza i ostatnia, druga jest taka sobie. Missariksza ma rację, ramka zepsuła widok, lepiej w następnym poście pokazuj stylizacje bez żadnych ozdobień. Dziękuję bardzo za torbę PPQ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje mi się podobają, a najbardziej pierwsza i ostatnia.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety podoba mi się tylko jedna stylizacja :/ (3) reszta jest jakaś taka bez wyrazu ( bez urazy :*** )

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) Gratulacje wygranym

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje, najlepsza 1.
    Gratulację

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza. Gratuluję nagród.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacje, bardzo mi się podobają, najbardziej 1,
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są śliczne :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!