Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Denim & Supply Ralph Lauren - realne wersje
Do sklepu nelly.com dodano ostatnio fajne ciuszki, pochodzące z kolekcji Ralfa Laurenta.
Znalazłam kilka realnych wersji tych ubrań.
Ceny wahają się od 54,95f do 129.95f ( to ok. 274.75zł do 649.75zł)
Oto i one :)
Bohemian dress-  99.95f

Top Boho - 119.95f

Kurteczka moro kosztuje - 129.95f

Cena sukienki -119.95f

Koszt spódnicy to - 99.95f

krótki kombinezon kosztuje - 99.95f

cena tych butów to - 54,95f
\
Spodnie kosztują -97.95f

Co myślicie o realnych wersjach?  kupiliście już coś dla swoich dolls?
Pozdrawiam emu.musia

18 komentarzy:

  1. Realne wersje są bardzo fajne. Lepsze niż te na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubrania. Na stardoll staraja sie sie z ich wykonaniem ale niekiedy buty im nie wygodza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ceny........!-.- Ale ciuszki ładne
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Są takie brzydkie, że normalnie na siebie założyłabym tylko sukienke. Jak to moja mam powiada, są babciowate. Mimo to, na stardoll dobrze je wykonują. brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają te dżinsowe jumper shorty! ale za taką cenę... można sobie tylko pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepsze rzeczy w realu niż na sd ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba, ani na sd, ani w realu, takie kiczowate to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohydne, niektóre rzeczy wyglądają gorzej niż na sd. Jedynie sukienka wygląda przyzwoicie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się ani tutaj ani na sd, ewentualnie jeansowy kobinezon

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze realne wersje są takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadne ubrania nie przypadły mi do gustu. Przydałoby się, gdybyś obok realnej wersji dodała stardoll'ową.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubrania, ale okropnie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podobają mi się te ubrania ani na stardollu ani w realu

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę drogo, ale niektóre ubrania naprawdę mi się podobają

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, nie wiedziałam o tych wersjach :D.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!