Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Alleluja! Chcę po pierwsze życzyć Wam wszystkim smacznego jajka i żeby każdy
w poniedziałek dostał wodą z wiadra na pobudkę. Co to za lany poniedziałek bez
mocnego wstrząsu z samego rana.

Czas na post z projektami. Inspirowany trochę wiosną i kolorowymi pisankami. Każda
stylizacja zawiera zaprojektowaną przeze mnie skórzaną spódniczkę w różnych kolorach.
Może myślicie, że to tylko dodany kolor. Ale nie! W tej spódniczce jest błąd i kiedy ją
kupujemy nie ma na niej żadnych cieni ani światłocieni. Wszystkie więc robiłam sama.




uprzejmie proszę o nie kopiowanie spódniczki


Jak podoba się Wam projekt? Czekam na opinie w komentarzach.
Miłego weekendu oraz świąt.



15 komentarzy:

  1. Super! Wspaniałe stylizacje
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje! Spódniczki także niczego sobie.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. wnerwia mnie tylko ten rozpikselowany gif XD ale spódniczka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka świetna, nie ma co! :D Podobają mi się połączenia, ale wolałabym zobaczyć stylizacje dłużej, a nie tak migają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! I bardzo ciekawie pokazane ;) Trochę słaba jakość

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje. Również życzę Ci radosnych świat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbradziej podoba mi sie czerwona stylizacja :) I tak jak pisały moje poprzedniczki beznadziejnie ze stylizacje tak migaja /jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie!
    Dziękuję za życzenia i również życzę radosnych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna, jak będę miała sd to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja z transparentnym blezerem najlepsza. Cienie genialne wykonane, gdybym ja miała coś takiego zrobić, to bym tylko machnęła ręką xD
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje niezłe, ale źle uwydatniłaś spódniczki - krzywo je założyłaś na manekiny. Ogólnie grafika estetyką nie grzeszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są śliczne, spódnica nigdy mi się nie podobała, ale ty ją super wykorzystałaś ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!