Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu


Witam was kochani bardzo serdecznie.
No i już po wolnym, jutro niestety trzeba wracać do szkoły.
Na szczęście na polu deszcz pada, więc nic mnie nie będzie rozpraszało.
Tak mam tak wiele nauki na jutro, że to aż szok.
Między innymi muszę na pamięć recytować Tren VIII.
A u was jak ?
Cieszmy się tym, że tylko 3 dni w szkole, a potem znowu wolne.

+++


Nivea11 / Polska
Koszula - Fudge | Spódnica - Evil Panda | Marynarka - Limited Edition + Windows on the World | Buty - Tingeling | Okulary - Riviera | Torebka - Voile

Dziś raczej tak nietypowo.
Na pierwszy rzut oka taki zwyklaczek, nic specjalnego, ale to właśnie najbardziej mnie ujęło.
Znowu powrócił do mnie nawyk prostych outfitów, tym razem w takich raczej letnich klimatach.
Szaro buro za oknem, więc to jedynie przypomina mi o tym jak nie wiele już do wakacji.
Fantastycznie dobrana paleta barw, dodatki zresztą też są świetne, no i ta koszula - istne cudo.

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



23 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, ale nie zasługuję na to a szczególnie w tej stylizacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja akurat mi sie nie podoba. Męska koszula w połączeniu ze spódnica zniekształca figurę doll. Marynarka po prostu wygląda dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się nie podoba, a koncepcji tak dziwnie wsadzonego płaszcza, to nigdy nie zrozumiem. ta koszula wcale nie wygląda dobrze na dollce; powiększa jej ramiona i nieco pogrubia i maskuje jej biust, przy czym wygląda trochę jak facet. plusem jest tu bardzo ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnie wsadzony płaszcz, bez niego byłoby o niebo lepiej :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się, koszula jest zbyt męska, gdyby była chociaż pod spódnicą byłoby lepiej. Do tego dziwny sposób ukazania marynarki, jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się nie podoba stylizacja. Głównie przez męską koszulę i płaszcz, który został niepotrzebnie wsadzony do tego outfitu. Nivea miała wcześniej lepsze stylizacje od tej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie tej męskiej koszuli ze spódnicą według mnie jest zupełnie nietrafione. Nie rozumiem też zamysłu użycia w taki sposób marynarki. Jedynie kolorystyka jest ładna, radosna. Mnie ta stylizacja zupełnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może umiejscowienie płaszcza nie było najlepszym pomysłem, mimo to stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja całkiem ładna :)
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się buty i spódnica. Daję stylizacji 2/10.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja. Żakiet był dobrym pomysłem, ale źle wykonanym (nie mówię, że ja bym to lepiej zrobiła xD), bo wygląda jakby był sztywny :/

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Usunąć płaszcz, zmienić koszulę i bomba :)
    AnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  13. Usunęłabym żakiet :) Ja na szczęście mam cały tydzień wolny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka średnia, pomysł dobry ale wykonanie słabsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa i dziwna ;]
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem tej marynarki, ale stylizacja fajna taka świeża i oryginalna ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowo ^^ Podoba mi się, wspaniale oddaje atmosferę lata ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, jednak żakiet wyglada zbyt sztywno.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!