Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#21 "Pepper Mint"
Jak wam minął ostatni dzień? Niedługo majówka, cieszycie się? U mnie z tej okazji co roku robią jakieś atrakcje, występy a na koniec impreza dla wszystkich. Jeszcze jutro jadę na koncert Weekendu więc cieszę się podwójnie. Co prawda nie jestem fanką tego zespołu, ale wystarczy, że jedna koleżanka go lubi to jedziemy całą paczką. A co mi tam, przynajmiej nie będę siedzieć w domu i się nudzić. Zresztą z nimi mogę pojechać wszędzie na cokolwiek a i tak będę się dobrze bawić. Jakoś trzeba zacząć tą majówkę. Dodatkowo od 5 piszą matury więc mam wolne półtora tygodnia :D Jeej oby tylko pogoda dopisała bo zamierzam całkowicie wykorzystać wolne.






Narzutka - Bizou
Bluzka - Nelly.com
Spodnie - D&S Ralph Lauren
Torebka - Basic
Buty - Lego Friends xD



Macie plany na majówkę? 
Ile dni macie wolnego? 
Co myślicie o stylizacji?

21 komentarzy:

  1. Stylizacja mi się nie podoba- bluzka z narzutką kompletnie nie pasują. Do tego jeszcze te buty...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja ładna, ale zmieniłabym torebkę na miętową. Mi zapowiada się nudna majówka ;/ Nie mam wgl planów
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. zmieniłabym buty i torbę

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nudna, niby poprawna ale robią takie początkujące użytkowniczki
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak ktoś wyżej powiedział- nuda! nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym widziała 99% pań po 40stce w okresie nagłego ocieplenia ;-; Rękawy 3/4, spodnie za kostkę w jasnych kolorach i baleriny. Ta Twoja jest taka zwykła, stardoll daje nam możliwość powariować, no weźcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Spodnie są piękne, a tutaj
    pasują idealnie.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie,ładnie choć wybrałabym inne buty :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Lubię takie pastelowe kolory, ale nie lubię Weekendu ;/ Mimo wszystko życzę dobrej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to stylizacja jest trochę mdła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest powalająca ;/
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeciętnie.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam miętowy kolor, ale troszkę bym tu pozmieniała.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo średnia. Ja na majowce jestem u cioci na wsi, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładna. Zieleń na bluzce i narzutce świetnie ze sobą współgra. Ale jednak czegoś mi tu brakuje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!