Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#19 "Arielkowata"
Kompletny brak czasu na wszystko. Na szczęście od jutra wolne więc będzie można troszkę odpocząć. Początkowo miała się tu pojawić inna stylizacja. Próbowałam stworzyć coś co mogłoby chociaż trochę nawiązać do nowego wyglądu bloga. Jako, że kocham kolor niebieski to przeważnie stylizacje same się tworzą a dziś jak na złość nic nie chciało mi wyjść. Więc zajrzałam do folderu sprzed kilku dni i wstawiam to oto dzieło. Przyznam, że jestem zachwycona tą stylizacją. Dawno nie zrobiłam takiej, która naprawdę by mi się bardzo spodobała. 
+ te włosy wyglądają jak u Arielki ;D





Kolczyki - Bratz
Koszula - Callie's Picks
Top - PPQ
Torebka - Bizou
Spódnica - Evil Panda
Buty - Pretty n'Love



EDIT:


Rozstrzygnięcie konkursu, w którym do wygrania były ubrania ELLE:

Dwie osoby, które otrzymują nagrodę to -sweet-girl-22 i Taradielle.
Zgłoście się do mojej KG. Która pierwsza się zgłosi może sobie wybrać buty lub koszulkę.

Gratuluję!

15 komentarzy:

  1. Teka sobie, może dlatego, że jakoś nie lubie tej spódnicy. Te włosy są świetne, ja miałam morskie, al'a syrenkowate :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba. Moim zdaniem buty tu kompletnie nie pasują, po pierwsze odróżniają się kolorem od pozostałej czerwieni, a po drugie są za ciężkie. Twoja twarz mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka dziwnie wygląda, ale poza tym ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Zachowałaś w niej porządek. według mnie nie ma się do czego przyczepić ;DD
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz butów jest okej. Nie podoba mi się Twoja twarz, usta masz za nisko przez co masz strasznie wydłużoną twarz, która nie wygląda najlepiej. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko stylizacja, ale usta masz zdecydowanie za nisko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, tylko trochę mi kolidują te wzorki na spódnicy
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i buty zdecydowanie nie pasują. Nad torebką się zastanawiam...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja podoba mi się, ale może zmieniłabym spoódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest, ale ona w ogóle nie jest niebieska xD

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. drażni mnie twarz dollki, bez urazy. stylizacja całkiem ładna, ale buty do wymiany. dałabym jakieś złote albo czarne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja mi się podoba, ale weź coś zrób z twarzą, bo wydaje mi się, że części są źle poukładane XD.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymień buty, i będzie pięknie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!