Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Blogowa Impreza + relacja
Witajcie!
Mój komputer jest wreszcie naprawiony, dodatkowo "dostałam" też inny monitor,
więc jak obiecałam - robię Wam imprezę.

Chciałam, aby temat nie był trudny i zwariowany,
 więc ogłaszam, że tematem tej imprezy jest:
Czerń i Biel
Impreza rozpocznie się o godzinie 18:30.
Dla najlepiej ubranej osoby - nagroda w postaci 20 sd od missmarikszy.
Mam nadzieję, że się pojawicie. Relacje i wyniki umieszczę po imprezie w tym poście.
Miłej zabawy!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=42174978
-------------------------------------------------------------------------------------------
Impreza jak i małe, ciche after party, w którym byłam obecna tylko ciałem już się zakończyło. Na imprezie głównie gadaliśmy - jak zazwyczaj. Pomysł na łapki przyszedł spontanicznie, w trakcie imprezy, sama ja dostałam ją 6 razy, prawie co chwilę byłam zablokowana! Uważam tan czas za mile spędzony! :D
Początek i znaczna większość gości imprezy, jeszcze kilka osób w trakcie ej trwania z nami było, ale szybko się zwijały.
Zagraliśmy raz w prawda/fałsz, jak widać wygrały B.E.A.T.K.A i minerwaaa, gratulacje!
Jako, że jesteśmy zbuntowaną młodzieżą - nieładnie się wyrażamy! To oczywiście tylko żart, zabieg specjalny do tego screenu. Dziękuję za wspólną zabawę!

Nagrodę za najlepszy strój zgarnia
B.E.A.T.K.A
Gratulacje, zgłoś się do missmarikszy po nagrodę.

26 komentarzy:

  1. super :) pewnie, że będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny temat, coś dla mnie. Może dziś się dopcham ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie mnie wtedy :<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może będę, jeśli nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się przyjść.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Wejdę :) Chyba że nie zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. spoznilam sie, bylam 1min, wywalilo mnie, chce wejsc a tu nie ma miejsca, to sie nazywa szczescie
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  8. miejsc jest sporo:P możecie wbijać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19:53? To był afterek, który nie był nagłośniony, bo jakiś Tuńczyk tego nie zrobił, a ja nie mogłam :C

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje Beatko :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mogłam być, ale mam nadzieję, że wszystkim się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mnie nie było. Gratuluję Beatko!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!