Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witam was wszystkich! Ostatnio w sumie nic mi się nie chce, ciągnie się to już jakieś 2 tygodnie. Postanowiłam jednak gdzieś dzisiaj wyjść i nie będę się tak bardzo rozpisywać. Wieczorami jest najlepsza temperatura, nie ma takiego słońca jak w południe.

Ten post jest postem dla Was, czytelników.
Ma on na celu integracje, poznanie się bliżej i miłą rozmowę z innymi.
Możecie rozmawiać na dowolny temat, wystarczy samemu wypowiedzieć się na dany temat w komentarzu.
Zapraszam wszystkich serdecznie i życzę miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej najsensowniejsze komentarze osoby ode mnie: 

Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
B.E.A.T.K.A
Gratulacje! Zgłoś się do mnie po ubrania w ciągu 3 dni.


129 komentarzy:

  1. Opalenizna czy biała, porcelanowa cera i dlaczego?
    Dla mnie porcelanowa, mogę o niej powiedzieć, że pasuje do azjatyckich stylów najbardziej. W sumie nawet nie bardzo mam jak się opalić chodząc ciągle w sweterkach etc. i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie cera, a skóra :)

      Usuń
    2. Ja wolę być opalona, to może kogoś urazić ale ja nie lubię albionosów xd

      Usuń
    3. Ja tam jestem cała blada i jakoś nie narzekam XD

      Usuń
    4. mnie bardziej podoba się blada cera, po prostu wydaje mi się, że wygląda lepiej, ale to też zależy od typu urody, koloru włosów, et cetera, et cetera.
      w sumie ciemna cera też mi się podoba, ale taka naprawdę ciemna cera, uwielbiam afroamerykańską urodę ♥
      MissMiley542

      Usuń
    5. a mi podoba się zależnie od ogólnego wyglądu osoby, np mi pasuje opalenizna bo mam taki typ urody, ale są osoby np modelki, które wyglądają genialnie ze swoim jasnym odcieniem skóry. adriana lima jest piękna ze swoja opalenizną, ale też uwielbiam bonnie strange z jej jasną cerą.

      Usuń
    6. ah no dziękuję, za przyznanie mi tytułu "najbardziej rozgadanej osoby" :)

      Usuń
    7. Zdecydowanie biała, nieskazitelna cera. Mam ciemne włosy, tak więc przy takim kolorze skóry wyglądałabym jak taka typowa gotka, no ale niestety bardzo łatwo się opalam. Przy każdym WFie smaruję się 50tką i jakoś jeszcze trwam blada :P

      Usuń
    8. Ja sie nie smaruję, po prostu unikam jak ognia i zasłaniam ciało.
      Dopiero wróciłam, ledwo żyję XD

      Usuń
    9. ja mam trochę ciemniejszą cerę, ale łatwo się opalam, więc chyba też pomyślę o stosowaniu silnego filtru na skórę, kiedy słońce zacznie mocniej grzać c;
      a słyszałyście o czymś takim jak krem rozjaśniający skórę? zawiera on właśnie wysokie filtry oraz jasny pigment, który również jest stosowany w np. podkładach czy pudrach. odważyłybyście się wypróbować coś takiego na sobie? :D ja raczej nie, właśnie z powodu dość dziwnego odcienia mojej karnacji ;_;
      MissMiley542

      Usuń
    10. Ja to chce! Co z tego, że jestem prawie biała, wręcz mówią, że jestem chorobliwie blada

      Usuń
    11. podobno stosują takie modelki :p

      Usuń
    12. Biała, porcelanowa bardziej mi się podoba. Jestem blada, ale w lato bardzo mocno się opalam, a nie znoszę opalenizny. Najlepiej byłoby gdybam była wampirem :D

      weronika1408

      Usuń
  2. Ja prawie czekolada nie człowiek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekolada omomom XD aż mi się zachciało mojej ukochanej milki!

      Usuń
    2. a propos czekolady: jaką czekoladę najbardziej lubicie?
      ja najbardziej lubię Milkę Oreo i białą czekoladę. chciałabym też spróbować czekolady z nadzieniem gruszkowym, podobno jest świetna! ♥
      MissMiley542

      Usuń
    3. Nie wiem jak gruszkowe, ale jabłkowego jeść się nie da. Paskudne i po prostu jak piwo. Najbardziej lubie wszystkie białe, z całymi orzechami i kokosowe :D

      Usuń
    4. jak już mówisz o smaku piwa, Aniu, ostatnio kupiłam sobie w Żabce zieloną herbatę w puszce z Liptona, jej smak również przypominał piwo i o mało nie przyprawił mnie o wymioty na samym środku miasta ;_; nie polecam!
      MissMiley542

      Usuń
    5. MOja ulubiona czekolada? Hmm, ta "WEDLOSKA" :33 Xd
      MNIAM
      CarmelElectra *.*

      Usuń
    6. Ja też nie wiem jak smakuje gruszkowa, moja ulubiona to gorzka. Jadłam za to tort gruszkowy, pycha!

      Usuń
    7. Może zepsuta, bo herbaty w puszcze z liptona są dobre, szczególnie takie zimne. Ja radzę sprawdzać datę xD

      Usuń
    8. gruszkowa zaje*, ostatnio moja ulubiona milki :D tyle, że ona nie jest nadziewana, ma po prostu taki posmak ;P poza tym uwielbiane przeze mnie to jeszcze oreo i cream. oprócz milki i kinderków nie jem innych czekolad :p moje kochane <3

      Usuń
    9. Ktoś kiedykolwiek jadł gruszkową z bakaliami? Nie, to żałować. Pyszna, słodka, tucząca.

      Usuń
    10. Lody bakaliowe z biedry są dobre! xD

      Usuń
    11. Zrobiłyście mi smaka na czekoladę *o* Ja najbardziej lubię zwykłą, mleczną czekoladę, albo alpengold z orzachami. "Przez okienko" :D

      weronika1408

      Usuń
    12. Ja ogólnie nie jadam czekolad. Powstrzymuję się od słodkich rzeczy, bo dbam o linię :3 No ale czasami, raz na jakiś czas nie odmówię. Ale jeżeli już jem, to musi być wypasiona xd Najlepszy smak czegokolwiek dla mnie to truskawkowy. truskawkowe lody, truskawkowe czekolady, truskawki! ♥
      CarmelElectra

      Usuń
  3. Dobra to lecimy z kolejnym pytaniem. Co najbardziej lubicie na QoF, a czego nie lubicie?
    Ja kocham WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atmosfera :) i między innymi takie rzeczy jak "pogaduszki", czego nie znajdzie się na każdym innym blogu. to ile serca poświęcają redaktorki w pisanie tego bloga, że dbają o nas- czytelników :p. wszystko! ten blog zdecydowanie jest moim ulubionym, jest inny, niezwykły.

      Usuń
    2. podoba mi się to, że redaktorom tak zależy na czytelnikach i organizują często właśnie takie "pogaduszki", imprezy i loterie :)

      Usuń
    3. Ano właśnie pogaduszki - świetny sposób żeby poznać swoich czytelników. Na żadnym innym blogu tego nie ma (nie wliczając takich początkujących, które nieudolnie próbują to kopiować).

      Usuń
    4. o, jeszcze oprawa graficzna bardzo mi się podoba! szczególnie złote creepersy (?) pani z nagłówka ♥
      MissMiley542

      Usuń
    5. "Wszystko" się liczy? Szczerze to się uzależniłam, miałam nawet pomysł przy robieniu moich mangowych przypinek, aby druknąć coś z qofem, al miałam zbyt dużo postaci i zbyt mało przypinek. Gdyby nie to, popykałabym z przypinką na plecaku z nagłówkiem lub tym awkiem z fb qof XD I przede wszystkim za ludzi, za MOJEGONAJUKOCVHAŃSZAGONAŚWIECIEINAJBARDZIEJFAJNĄ(ABYNIEWYRAZIĆSIEBRZYDKO) OSOBĘ NA ŚWIECIE, KTÓRĄ KOCHAM CAŁYM SWOIM SERDUSZKIEM I MUSZĘ UŻYĆ CAPSA ABY WYRAZIĆ MĄ MIŁOŚĆ T A D Z I E J A ♥♥ Mogę tu po prostu wejsć i wyrazić swoją opinie otoczona miłą atmosferą.

      Usuń
    6. ♥ też jestescie kochani!

      Usuń
  4. No to, co u was słychać? :D
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo testów i sprawdzianów ;\

      Usuń
    2. AAAAAAAAAAA!!!!!!Testy atakują!

      Usuń
    3. Słyszę pioruny ;-;. Straszna ulewa u mnie...

      Usuń
    4. u mnie luzik, nie muszę się jutro zbytnio przygotowywać do szkoły, bo mamy rekolekcje, a co się z tym wiąże- krótsze i luźniejsze lekcje.

      Usuń
    5. ja miałam rekolekcje tydzień temu, ale nie chodziłam na nie z powodu wypadku, po którym mam gips na stopie i musiałam chodzić o kulach, a to jest bardzo męczące D:
      MissMiley542

      Usuń
    6. U mnie w miarę dobrze. Dostałam 4 z geografii z mapy świata. Chyba nawet dobrze mi poszło no nie? :)
      Jutro jadę do lekarza więc dzisiaj 'mam wolne' od nauki :D Właśnie zaczął padać deszcz :< Jem jogurt no i wgl u mnie po staremu :)
      CarmelElectra

      Usuń
    7. Niedawno wróciłam ze spotkania ze znajomymi, było fajnie, nawet bardzo.

      Usuń
    8. o, ja dostałam dzisiaj 4 z matmy c;
      w której klasie jesteście? ja w 2 gim :)
      MissMiley542

      Usuń
    9. Ja też w 2 gim. Oj ciężko, ciężko xd
      Wiem, wiem przeginam, 3 klasy maja gorzej ;)
      carmelelectra

      Usuń
    10. czy ja wiem, czy mają gorzej?
      niby mają, no bo muszą ciągle przygotowywać się do tych egzaminów, ale wydaje mi się, że w drugiej klasie jest najwięcej nowego materiału. nie wiem jak ty, Mayka, ale ja już nie mogę się doczekać opuszczenia gimnazjum, by wyjechać gdzieś dalej do liceum c:
      MissMiley542

      Usuń
    11. Ja w ostatniej podstawówki, ciężko nie jest. Ale matma jak zwykle daje w kość ;\

      Usuń
    12. Jestem w 6 klasie, oby nie rozłączyli mnie z ulka, błagam tylko nie to!
      Dostałam 5 z angielskiego za przetłumaczenie dodatkowej strony, bo mi się nudziło, tak wiem XD

      Usuń
    13. Bisiu, matma to ci da w kość w gimnazjum, a o liceum to już nie mówię, haha :D
      MissMiley542

      Usuń
    14. no dokładnie XD gimba to pikuś! przeszłam z matmy bez problemu, a teraz... muszę poprawiać półrocze, bo jest ciężko w ***

      Usuń
    15. Przewidziane 3 sprawdziany w następnym tygodniu, czyli grafik napięty do granic możliwości, ale wyrabiam. Słowotwórstwo (a fe) i liczby wymierne, z tym że to matmę jarzę bardziej.

      Usuń
    16. Sprawdzianów nie mam, ale dzisiaj 2 kartkówki. 3 sprawdziany, a idzie się tylko 3 dni? (u mnie 2, 16 dodatkowo wolny) No nieźle :D

      Usuń
    17. pauly, też nie mogę się doczekać jak już pójdę z tego gimnazjum..
      CarmelElectra

      Usuń
  5. Była u kogoś burza?
    modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była burza z gradem. Aż meble ogrodowe się wywaliły xd

      Usuń
    2. u mnie jeszcze nie, jest trochę pochmurno, ale też i ciepło :) mieszkam na podlasiu :p

      Usuń
    3. U mnie nie, ale jest bardzo ciepło na dworze i wręcz duszko.
      CarmelElectra

      Usuń
    4. U mnie ciepło, ale już sie ściemniło. Na deszcz się nie zapowiadało, jak byłam na orliku podczas wfu to mało się nie spaliłam, taki gorąc.

      Usuń
    5. u mnie z rana było trochę mokro i pytam się mamy co by mi doradziła założyć na taką pogodę, a ona że jest zimno XD gdy przyszło co do czego myślałam, że się uduszę w tym płaszczu :p

      Usuń
    6. Ha, dopiero co wróciłam z karate cała zlana. Co prawda burzy nie było, ale padało że hej.

      Usuń
    7. Chodzisz na karate??
      Ja chodzę na Wing Tsun Kung-fu ♥

      Usuń
  6. u mnie padało, ale burzy na szczęście nie było :)
    MissMiley542

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też burza :)

      Usuń
    2. U mnie padało niedawno
      CarmelElectra

      Usuń
    3. U mnie padało, pada i padać zamierza. Ale ach, jak ja kocham taką pogodę!

      Usuń
    4. oo, a u mnie nocna ulewa :D mój pokój znajduje się na poddaszu i jak zaczęło walić w okno, to słyszałam aż przez słuchawki

      Usuń
    5. Teraz brzydko trochu jest za oknem

      Usuń
  7. U mnie jest właśnie teraz :/ Już 2 dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  8. a ogląda ktoś Ukrytą Prawdę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fanką to ja nie jestem, ale czasami jak wracam ze szkoły i siadam przed telewizorem to leci akurat :p

      Usuń
    2. Czasami, jak jest jakiś fajny odcinek (z Dariuszem) xD
      CarmelElectra

      Usuń
    3. Ja! Kocham takie programy :)

      Usuń
    4. a Szpital lubicie? c:
      MissMiley542

      Usuń
    5. Ja kocham na dobre i na złe i Na sygnale<3

      Usuń
    6. Ja oglądam w telewizorze tylko Barwy Szczęścia, dzisiaj Kubę Wojewódzkiego no i czasami jak jest dobry film :))
      CarmelElectra

      Usuń
    7. Nie oglądam telewizji tak sama z siebie, czasem tylko sama włączam o ile nie jest właczony przy jedeniu w kuchni. Pamietam jak na kilka tygodni przez cyfryzacje musieliśmy wymienić telewizor, tak było dziwnie, że aż włączaliśmy radio w trakcie obiadu.

      Usuń
    8. Barwy Szczęścia są super! Lubię też sobie pooglądać m jak miłość, szpital, na sygnale, na dobre i na złe i na wspólnej O.O

      Usuń
    9. ja w sumie też nie mam czasu na tv, oglądam zazwyczaj tylko w weekendy programy takie jak the voice, czy project runway. okazyjnie w trakcie jedzenia obiadu lub kolacji :p aha no i ostatnio nocami, dosłownie. wczoraj obejrzałam jakiś program, z połowę filmu i koncert, co skończyło się na tym, że poszłam spać po 2.

      Usuń
    10. Aaaa no tak zapomniałabym o the voice of Poland ♥!
      CarmelElectra

      Usuń
    11. masz może jakiś faworytów? :D

      Usuń
    12. Ooo, ja uwielbiam seriale paradokumentalne :D Czyli Ukrytą Prawdę, TS, no i Dlaczego Ja? chyba najbardziej. Podniecam się też Szpitalem, a jakże. Z takich typowo serialowych wyłącznie Na dobre i na złe, reszta jest według mnie długa jak makaron i sensu w tym nie ma. Klan, BS to mi się spać chce. Aha, jeszcze Ojciec Mateusz i takie seriale jak W11! Takie to ja ubóstwiam, ale od telewizji uzależniona nie jestem (w przeciwieństwie do komputera). Włączam go, hm... raz na dzień, godzinę oglądam, co w ręce wpadnie.

      Usuń
    13. Chmielu oczywiście!! :D <3 A ty ?
      carmelelectra

      Usuń
  9. co tu tak cicho? nie ma tu nikogo oprócz mnie? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz do jednego jednego 'tematu' klikając "odpowiedz', inaczej będzie się robił lekki harmider :p

      Usuń
    2. oki, nie ma problemu ;)

      Usuń
  10. Wasza ulubione piosenka?
    NIe mam co słuchać więc może mi doradzicie? :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedną! xD
      Wiem że ciężko jest wybrać z pośród tysiąca różnych piosenek które każda wiąże ze sobą inne wspomnienia, ale proszę postarajcie się :))
      CarmelElectra

      Usuń
    2. mnie ostatnio bardzo spodobała się piosenka "Do I Wanna Know?" zespołu Arctic Monkeys c:
      MissMiley542

      Usuń
    3. miłego sluchania, Mayko! :)
      MissMiley542

      Usuń
    4. Tak właściwie Małgosiu * :DD

      Usuń
    5. Tak sie zastanawiam...
      Lan kagamine - bring the rain, albo jakiś nightcorowy miks dobry do nauki :D

      Usuń
    6. Dark House Katty Perry

      Usuń
    7. znalazłam ostatnio taką fajną piosenkę, w sumie to melodia fajna, bo tekst trochę ni z gruszki, ni z pietruszki XD https://www.youtube.com/watch?v=D-dHIkF_lO4
      no i usłyszałam tą w reklamie peugota i też mi się spodobała XD https://www.youtube.com/watch?
      eh no muszę dać jeszcze 3 XD mojego ulubionego wykonawcy https://www.youtube.com/watch?v=rjbiUj-FD-o

      Usuń
    8. God Module - Still So Strange, ale to typowo mroczne więc co się raczej nie spodoba :)

      Usuń
  11. Jeszcze tylko list z polskiego i to będzie na tyle.. :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 5 zadań z podręcznika z matmy ( ♥ algebro uduś się ♥ )

      Usuń
    2. Jak ja nie lubię matematyki!! :C

      Usuń
    3. A ja matematykę lubię, rozwiązywanie zadań sprawia mi przyjemność (!). Ogólnie mogę powiedzieć, że lubię wszystkie przedmioty, z wyjątkiem WFu i plastyki i techniki.

      Usuń
    4. WHAT XD dziwny człowiek, na prawdę

      Usuń
    5. Zrob za mnie XD Tez nie lubie wfu, a plastyka i technika jesli chodzi tylko o czesci plastyczne, a nie ksztalt kuchni lub opis obrazu to lubie.

      Usuń
    6. ja tam kocham wf <3

      Usuń
    7. kocham wf ♥
      kocham siatkę♥
      CarmelElectra

      Usuń
  12. Nie mam siły na rozpisywanie się. Spać mi się chce! xD
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, trzymam się tylko na nielegalnie zrobionej sobie kawie xD

      Usuń
    2. Polejcie tej kawy! Chcialabym jeszcze przeczytac troche "bajek robotow", a do tego potrzeba umyslu wytezonego, inaczej sensu nie ma, takie zagmatfane.

      Usuń
    3. ja sobie daruję, bo nie zasnę dzisiaj w nocy. piłam jakiś czas temu

      Usuń
    4. Latte już do ciebie idę xd

      Usuń
  13. Testy za dwa tygodnie. Kto pisze? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi jakoś dziś wolno leci xD
    Też tak macie? :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze czwartek, piątek i weekend ! ♥
    Piszecie jutro może jakiś sprawdzian ? xD

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, 5 lekcji + 2 rekolekcje w ciągu tych 5

      Usuń
    2. Nie piszę i cieszę się razem z tobą weekendem :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!