Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie moi drodzy!
  Myślę, że jeszcze przez krótki okres czasu nie będę miała stałego dostępu do komputera.
 Niestety wszystkiego na telefonie ew. tablecie nie zrobię.
 Mimo to staram się wam wstawiać jajka jak najwcześniej, więc pogaduszki publikuje troszkę później.

Zapraszam wszystkich do rozmowy w komentarzach!
Ten post stworzony jest do integracji czytelników, jest dla was.
Możecie rozmawiać na jaki temat chcecie, wystarczy wypowiedzieć się w komentarzu, 
a na pewno ktoś się przyłączy do rozmowy.
Nie zapomnij podpisać się nickiem choć raz jeśli nie macie go w nazwie.
Życzę miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej osoby nagroda w postaci:

Najbardziej rozgadaną osobą poprzednich pogaduszek zastaje
Sei-chan.
Gratulacje! Masz 3 dni na odebranie u mnie swojej nagrody.

288 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobrze, ale nikt wodą mnie nie oblał... powinnam się martwić?

      Usuń
    2. Nie będziesz miała powodzenia xD

      Usuń
    3. Mnie ktoś oblał. Moja siostra. Idę sobie z psem na spacer, a tu... HLUP! I jestem cała mokra. Nie byłam zła, bardziej mnie to rozśmieszyło. A was kto oblał?

      Usuń
    4. I tak już go nie mam, he he.

      Usuń
    5. mnie tez nikt nie oblał :)

      Usuń
    6. Ja oblałam mamę :D Nie spodziewała się xd

      Usuń
    7. Już dawno zapomniałam o oblewaniu rodziców, trzeba by przywrócić tą "tradycję" do życia.

      Usuń
    8. Sałatki jeszcze zostało hahah a wodą oblał mnie brat i tata ;)
      nikiwi2468

      Usuń
    9. Jak.mnie.oblano! Idę po sok do garażu. Dosłownie 30 m przed bramą zauwazylam moich kolegów. Jakim sprintem lecialam! Niestety zlapali mnie. W koncu czterech na jedną to praktycznie nie mozliwe. Poczułam na sobie 2 wiadra lodowatej wody :<

      Usuń
    10. U mnie zostało wszystkiego po trochu, szczególnie kupionych placków, bo te były wyjątkowo dziwne, ale i tak więcej był tych robionych rzeczy. Mnie oblał siostrzenieć i szwagier (mąż siostry się tak nazywa, cnie?)

      Usuń
    11. Tak, tak się nazywa ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Współczuję kochana, a na co? Jeśli można wiedzieć XD

      Usuń
    2. grypa :P
      najgorsze jest to że mam wolne...

      Usuń
    3. Ja na szczęście nie. Życzę powrotu do zdrowia :D

      Usuń
    4. A, to nie zazdroszczę :P

      Usuń
    5. w sumie jest lepiej i musze zabrac sie za projekty do szkoły :P

      Usuń
    6. Zdrowiej szybko słoneczko <3
      nikiwi2468

      Usuń
  3. Co mieliście do jedzenia na święta? :D
    Ja mazurka, babkę marcepanową i sernik z truskawkami i galaretką ze słodkości. Poza tym to galaretkę z groszkiem i marchewką i żurek. Nie jadłam tych dwóch rzeczy, bo nie lubię xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jeszcze może miałam ale nie pamiętam, :D

      Usuń
    2. z ciast to 2 serniki, czekoladowe ciasto i babkę.. Tradycyjnie sałatka jażynowa była :D

      Usuń
    3. Kiełbasa, jajka, mnóstwo sałatek, galarety, sernik, jabłecznik i takie małe mazurki <3

      Usuń
    4. Sernik wiedeński, babka jakaśtam oraz stos mandarynek (ale świątecznie), poza tym dwie kiełbasy i jajka, tyle że faszerowane. Chyba tyle.

      Usuń
    5. Sałatkę warzywną, buraki, jajka, kiełbasę i najlepszego jabluecznika na świecie xD
      nikiwi2468

      Usuń
    6. Ja tam nie lubię sałatki jażynowej :D
      A z ciast to najbaardziej lubię mazurka :)

      Usuń
    7. nie jadłam nigdy mazurka :P

      Usuń
    8. To za rok musisz sobie zrobić :D I takie kruche ciasto jest, mmmm <3

      Usuń
    9. Ja nie lubiłam jak byłam mała teraz lubię i to bardzo :D

      Usuń
    10. nie mam talentu do ciast :P

      Usuń
    11. Gyros, jakaś sałatka z pieczarkami, warzywna, sernik, wuzetka, kilka kupionych ciast, jakieś, którego nie znam nazwy i oczywiście barszcz i jajka z majonezem. Ja także nigdy nie jadłam mazurka, u mnie jakoś nigdy się go nie robi.

      Usuń
    12. Mmmm Gyros <3 Narobilas mi smaka

      Usuń
    13. Ja tam nie lubię, może tylko mięso z tego, ale jako sałatka jest niedobry.

      Usuń
    14. Mi smakuje ale wszstko to rzecz gustu ;)

      Usuń
    15. ja miałam jajka, babeczkę, szynkę, sernik i jeszcze jakieś ciasto, żurek... pewnie coś jeszcze było, ale nie pamiętam :P
      MissMiley542

      Usuń
    16. zazdroszczę wszystkim, którzy mieli gyros. uwielbiam gyros i mogłabym go jeść all day every day >:C
      MissMiley542

      Usuń
  4. Pochwalcie się, ile zjedliście jajek w ciągu świąt? Ja 8 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żadnego xd Tylko kawałek na początku śniadania wielkanocnego ;d Nie lubię za bardzo jajek.

      Usuń
    2. Jedną ósmą jaja, tylko. Z tym że lubię normalne jajka, ale zimnych już nie.

      Usuń
    3. Ja 1 hahahaha
      nikiwi2468

      Usuń
    4. Weronika J.-ja tak samo nie lubię zimnych jajek :P

      Usuń
    5. ja zjadłam tylko półtora jajka. zdecydowanie wolę babeczki, zjadłam prawie całą c:
      ogólnie nie przepadam za Wielkanocą, bo nie jestem osobą wierzącą, jednak moi rodzice są i póki mieszkam z nimi pod jednym dachem, to muszę dzielić z nimi tradycje.
      MissMiley542

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie dnia chyba. xD
    Co sądzicie o tak zwanych 'Stardollowych Fejmach'? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sobie będą xd Ale też zależy jakie fejmy. Są fajne i są takie bardziej puste fejmy ;d

      Usuń
    2. Mów dalej. :D
      Chętnie pogadam, nie chce mi się uczyć. :c

      Usuń
    3. właśnie :) zależy od zachowania :)

      Usuń
    4. Nie mam co mówić :D Idź się uczyć lepiej xd

      Usuń
    5. O dżizys, możesz zdefiniować? xD

      Usuń
    6. Uczę się od czwartku, a egzaminy i tak pewie zawalę. :')

      Usuń
    7. Na razie się na taką osobę nie natknęłam, ale raczej nic do nich nie mam

      Usuń
    8. Testy gimnazjalne czy matury :) ?

      Usuń
    9. Trochę to mnie smuci że na cs nawet w zdobyczy dnia gdzie wygrywają same fejmy. A może mi się tak wydaje... No ale na to sławę musieli zasłużyć :|

      Usuń
    10. loloSrebro ja ciebie wszędzie widzę :P

      Usuń
    11. Akurat ja zauważam pewne zachowanie względem stardollowych fejmów w społeczeństwie stardollowym. Opowiedziałbym xD
      Egzaminy
      Tęksik :D

      Usuń
    12. Aha, takie fejmy. No cóż, wkurza mnie myślenie typu "jestem Royalty, jestem lepszy od innych", no i to że niektóre blogi faworyzują takie osoby, a to już jest chamstwo.

      Usuń
    13. Każdy jest innego rodzaju fejmem, jednych znają ze stylizacji, innych z blogów, a jeszcze innych z grafiki. Szczerze, kto jaką range zdobył a społeczeństwie mi lata, dla mnie liczy się wnętrze.

      Usuń
    14. Ja traktuje wszystkich równo, bo nie chciałabym być traktowana z góry lub wręcz odwrotnie "Oh maj gad, jestej moim guru"

      Usuń
    15. ja nawet ss nigdy nie byłam i część osób uważa ze takie osoby są gorsze ..

      Usuń
    16. Wkurza mnie czasami jak jakiś "fejm" idzie po trupach do celu, albo liczy się dla niego tylko rozgłos i nic więcej

      Usuń
    17. ostatnio widziałam w prezentacji jednej ze stardollowiczek napis że nie przyjmuje zaproszeń do znajomych osób bez statusu co najmniej ss

      Usuń
    18. Alice266 mnie wszędzie widzisz? Ta jasne, chyba jak oddaje pracę na konkursy ;-;

      Usuń
    19. no dosłownie na każdym blogu jaki czytam :P

      Usuń
    20. Alice no niestety jest wiele takich osób, ja nieraz spotkałam się z osobami które miały napisane, że nie przyjmują zaproszeń od osób które maja mniej niż 30 lvl

      Usuń
    21. Alice266 a jakie czytasz?

      Usuń
    22. Superstar daje tylko możliwość kupowania limitowanych rzeczy i zarabiana przez bazar, ale bez tego żyć można.

      Usuń
    23. dość dużo :) np cs,sfp, uz to z tych takich popularnych :)

      Usuń
    24. No w sumie racja, ale jak przyjdzie co do czego, to wtedy każdy się szczyci tą swoją popularnością.
      Dobra napiszę to mini wypracowanko, a co mi tam.
      W półświatku stardoll, są osoby popularne i te mniej. Wiadomo. Te bardziej popularne są swego rodzaju stardollowymi osobistościami, których poczynania śledzą dziesiątki, setki a nawet tysiące osób. Te osoby są zazwyczaj sławne dzięki blogsferze, która w Polsce jest wręcz gigantycznie rozwinięta. Osoby mniej popularne zazwyczaj są po prostu komentującymi te sławne blogi i wtedy zachodzi coś bardzo dziwnego. Wkręcają się w tą całą blogsferę i zaczynają nieświadomie śledzić wszystko związane z fejmami. Zanim się obejrzą są ich ‘fanami’ ale utrzymują zdanie, że ich nie lubią. Gdy są np.: wyniki loterii. Ci ‘fani’ odruchowo szukają stardollowych fejmów, bo są po prostu tego ciekawi co wygrali itp. Tym samym umacniając swoje myśli, że w loteriach wygrywają tylko fejmy, nie sprawdzając kim jest reszta osób, które wygrały coś na loterii. Zachodzi wówczas bardzo ciekawe zjawisko, a mianowicie fanatyzm, zazdrość, podejrzliwość, nieufność i wściekłość w jednym. Nazwijmy to zjawisko Rykoszetem. :D
      Z góry przepraszam za wszelakie błędy, chociaż ich nie powinno być. xD
      Może później coś dodam do tego. :D

      Usuń
    25. Nikt nie przeczytał.
      http://bankfotek.pl/image/1712675.jpeg

      Usuń
    26. Ja sprawdzam na loteriach kto wygrał rzecz, która mi się podobała, ale to czasami przy tych większych.

      Usuń
    27. Przeczytalam! Chce nagrodę! :D

      Usuń
    28. też czasami spr osobe która wygrała tą rzecz jaką chciałam :D

      Usuń
  8. Nie lubisz żurku? Ja go uwielbiam ^^ Za to, to co do tej galarety to chyba się zgodzę, bo z nutą obrzydzenia o niej przeczytałam, choć nigdy nie jadłam. Powiem że w Dyngusa przyjechały do mnie 3 przyjaciółki z miasta i bardzo dobrze się bawiliśmy.Napełniałyśmy butelki i torebki wodą, po czym oblewałyśmy siebie i nieznajomych.Fajnie było, natomiast rano oblewałam się z rodzicami i rodzeństwem, szykuję się do kościoła, a tu mój chrzestny z wujkiem przyjeżdża, dzwonią, to babcia patrzy, nie otwiera, wlewa w kubek wodę i jak otworzyła to oni CHLUP i ona CHLUP a potem na nas lecą :D Jak wzięłam karabin wodny brata i polałam babcię to dostałam kasę ^^ No i jutro do szkoły :c To jest niesprawiedliwe! Jaki niesprawiedliwy jest ten świat :o Ten świat, ten świat, ten świat....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jakoś nie rozpaczam z powodu szkoły, lubię się uczyć.

      Usuń
    2. Hahah! Niesprawiedliwy świat! Też tak uważam XD

      Usuń
    3. ja mam wolne do konca tyg :P

      Usuń
    4. Ja nie lubię chodzić do sql, bo lekcje są nudne. Ale jedno jest fajne, że można z kimś pogadać ;D

      Usuń
    5. Ja lubię, ale to przez syndrom 3Gim. :c

      Usuń
    6. ja przyjaciółki i przyaciół niestety nie mam ze szkoły wiec mi obojętne :P

      Usuń
    7. Ja byłam już dziś xD A oblewalam się z rodzicami tylko w domu, bo we Francji nie ma takiej tradycji

      Usuń
    8. Za oblanie nieznajomych grozi mandat do 500 zł, a czasem nawet rozprawa sądowa (any chciała być prawnikiem). Trzeba zobaczyć czy przypadkiem czegoś nie zadali, a jakim cudem jutro wstanę?

      Usuń
    9. Naprawdę chciałaś być prawnikiem? A takie pytanie jakie plany na przyszłość?

      Usuń
    10. Chciałam i chcę. Wiem, że kosztuje mnie to dużo nauki i cierpliwości. Chciałam też iść pod kierunek plastyczny, ale to nie daje mi żadnych perspektyw na przyszłość.

      Usuń
    11. nie tylko dużo nauki ale także znajomości trza mieć :)

      Usuń
    12. ja nie lubię się uczyć, jednak chyba będę musiała się trochę wziąć za tę naukę, bo po gimnazjum zamierzam wybrać się do liceum z profilem pre-IB (matura międzynarodowa). a tam to już nie ma obijania się:)
      nie idę jutro do szkoły, bo trzecie klasy mają egzaminy gimnazjalne c:

      Usuń
  9. Hmm ,zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie jak są odpowiedzi do komentarza tutaj to jest np. 7.a. No i co będzie , jak się skończą litery alfabetu? xd Musimy sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak macie na imię ? :)

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika (boże, dlaczego)

      Usuń
    2. Imie Weronika jest extra :)

      Usuń
    3. Mi sie baaardzo podoba :)

      Usuń
    4. Nicole (tak francusko xD) Lubię moje imię :) A znajomi mówią mi Nicki

      Usuń
    5. Ta. Ja mam najgorsze xd - Ada -.-

      Adax0

      Usuń
    6. Ania :D Dla wszystkich Antek bądź Any, ale miałam być Natalią

      Usuń
    7. Ja miałam być Adasiem .A mam Weronika ,widać , że mama mnie nie lubi.xd

      Usuń
    8. Ja miałam być Kornelia XD

      Usuń
    9. Miałam być Remigiuszem ;-; W sumie spoko imię, no ale

      Usuń
    10. ja jestem Paulina, miałam być Michałem c:
      MissMiley542

      Usuń
  11. Ahh... Jakoś nie chce mi się teraz komentować prawie niczego xD Może potem se z wami pogadam :p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie i nawet nie wiem co to... Taka zacofana jestem :/

      Usuń
    2. Jak poznałem waszą matkę :)

      Usuń
    3. Aaa miałam kiedyś zacząć oglądać ale w końcu tego nie zrobiłam xD może kiedyś

      Usuń
    4. Nie oglądam normalnych produkcji, tylko anime

      Usuń
    5. Też zacznę chyba anime oglądać :| Co sądzicie?

      Usuń
    6. Dziękuję za polecenie :)

      Usuń
    7. A co to w ogóle jest? xd

      Usuń
    8. Przede wszystkim trzeba mieć czas. Moja dość początkująca koleżanka wciąga nawet 2 serie na dzień, to jest straszne XD

      Usuń
    9. do każdego serialu trzeba mieć czas

      Usuń
    10. nie oglądałam tego, ale niedawno zaczęłam oglądać Czarodziejkę z Księżyca, jestem tym anime bardzo zauroczona. Szkoda, że nigdy nie miałam okazji oglądać Czarodziejki w telewizji :c
      MissMiley542

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra będę taka pospolita, jaka u was pogoda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz będzie burza ;o Już grzmiało,a może przejdzie ?

      Adax0

      Usuń
    2. U mnie ciepło, ale słoneczko zaszło ;)

      Usuń
    3. Jest wręcz idealna a ja muszę siedzieć z nosem w książkach -masakra..
      A u cb ? :D

      Usuń
    4. Ładnie jest, ale komputer ważniejszy. Na deszcze się w sumie nie zapowiada.

      Usuń
    5. Ta... Ja też siedzę na kompie, a słońce świeciłło xd

      Usuń
    6. Padało ale lubię deszcz :D

      Usuń
    7. Zanosi się na huragan, niewesoło.

      Usuń
    8. u mnie przez pół dnia świeciło słońce i było gorąco, niedawno grzmiało i padało, teraz pogoda jest taka neutralna. c;
      MissMiley542

      Usuń
  15. Lubicie jakieś zespoły ,gwiazdy,piosenkarzy ?
    Chodzi mi o np. Justin Bieber , One Direction,Selena Gomez...

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadne z powyższych :P lubię Imagine Dragons, AC\ DC, Depeche Mode, Queen :D

      Usuń
    2. Ja lubię Katty Perry i Eda Sheerana :)

      Usuń
    3. Katy Perry* Powinnaś to wiedzieć xD

      Usuń
    4. Oj! Błąd się wkradł xd Dziękuję za poprawkę :)

      Usuń
    5. Kyary Pamyu Pamyu, Azealia Banks, Gaga, Vocaloidy, a z zespołów to 2ne1, big bang, infinite, exo, shinee i bmth. (widzę te miny "ale co to jest?")

      Usuń
    6. AC/DC i te wspomnienia.Kiedyś też ich lubiłam a potem przerzuciłam się na inny rodzaj muzyki.:)
      Lubię Lorde , Lane ,Biebera,Linkin Park ,Litle Mix , MO

      Usuń
    7. Kyary Pamyu Pamyu, Azealia Banks, Gaga, Vocaloidy, a z zespołów to 2ne1, big bang, infinite, exo, shinee i bmth. (widzę te miny "ale co to jest?")

      Już cię lubię :D

      Usuń
    8. Jestem Dorectioner wiec no \(~_~)/
      Ale lubię tez bardzo rock'owe zespoły takie jak Nirvana czy System Of A Down ;)

      Usuń
    9. Wiem tylko co to bmth, z resztą kiepsko xD Ja lubię Marylin Manson, Skrillexa a z zespołów to długo wymieniać :) Między innymi Metallica, AC/DC, KoRn, God Module, TBM, MSI, Lunatica, BMTH, Nightwish itepe, itepe.

      Usuń
    10. A, o SOADzie zapomniałam! :D

      Usuń
    11. Ja też lubię gagę <3

      Usuń
    12. Per Fect - jesteś Directioner ? Omomomomom ja też *.* Poznałam nową siskę <3

      Adax0

      Usuń
    13. Ha ha, ktoś mnie lubi, śmieszne xD

      Usuń
    14. nie lubię żadnego z wymienionych w głównym komentarzu zespołów/wokalistów. Moimi ulubionymi zespołami są The xx i Crystal Castles. Jeśli chodzi o wykonawców to oto moi ulubieńcy; Tyler, the Creator; Ellie Goulding; Skrillex. Lubię też dwie piosenki Kyary Pamyu Pamyu ("PONPON", "Invader, Invader") i myślę, że ta wokalistka jest bardzo oryginalna i urocza.
      MissMiley542

      Usuń
    15. Emila masz Twittera? <3

      Usuń
  16. Jaki macie dziś humorek ? :)

    Ja od jakiś paru godzinek zły,bo nie mogę zrobić ss. Dziś mi wychodzi ;/

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim humorkiem nie za dobrze. Pryszcz mi na nosie wyrósł! ;-; Pomóżcie ;-;

      Usuń
    2. Jaki można mieć chumor dzień przed egzaminem?
      http://bankfotek.pl/image/1712674.jpeg
      Ja tam ss w każdej chwili mogę dołądować, ale teraz nie potrzebuję xD

      Usuń
    3. Jak zrobić ss? Coś tu nie czaje. Humor mam neutralny, jak zawsze.

      Usuń
    4. Mi się SS w ten piątek kończy, ratunku. Z moim humorem - na plusie.

      Usuń
    5. Mi się kończy za 20 dni ;-;

      Usuń
    6. A ja nie mam tak łatwo z ss,bo mam telefon na abonament :(

      Adax0

      Usuń
    7. ja mam na kartę ale w sumie kase wydaje na sms-y i nie kupuje ss :P

      Usuń
    8. mój humor zepsuło dzisiaj to, że nie przyjęto mnie dzisiaj do poradni (zdejmowanie gipsu ze stopy po złamaniu palca), przez co prawdopodobnie będę musiała sobie odmówić jutrzejszego wypadu do kina na "Niezgodną". a tak bardzo chciałam zobaczyć ten film! >:c
      MissMiley542

      Usuń
    9. Mi za jakiś miesiąc, ale wiecie, co miesiąc doładowuje za 11 zł i jakoś się ciągnie. Zdałam sobie sprawę, że to jest na 3 tygodnie, a ja doładowuję co 4... kiedyś będę tydzień bez ss jak nie dadzą normalnej oferty! XD

      Usuń
    10. a ta oferta co jest teraz korzystna jest czy nie bardzo :)?

      Usuń
    11. Podobno zamiast 300sd dają ci 60 -_- Podobno nie warto.

      Usuń
    12. też tak słyszałam ale wiele osób korzysta :)

      Usuń
    13. W skali od 1 do 10 to tak 8 ;)

      Usuń
    14. Mniej niż 60 chyba coś około 53 czy coś .Jak dla mnie nie opyka się .

      Usuń
  17. Nie mam pomysłu na jakieś fajne pytanie, to strzelę klasykę: jakie gatunki filmów lubicie? Ja uwielbiam science-fiction (szczególnie jeśli akcja dzieje się w latach -70/-80), fantasy, katastroficzne i wojenne :) Z horrorami gorzej, bo przy pierwszej lepszej scenie uciekam z piskiem... nie wytrzymuję napięcia.
    Kto oglądał Labirynt Fauna albo Super 8?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okruchy życia, shoujo (ew. shoujo-ai), tragedia i psychologiczne (albo psychiczne XDD)

      Usuń
    2. Psychologiczne? Pierwsze słyszę :o

      Usuń
    3. są są ale ja tak średnio je lubię :P

      Usuń
    4. Żadko kiedy oglądam filmy, bo wolę książki ;) Kryminały, przygodowe i tak jak powyżej psychologiczne a horroru nigdy nie oglądałam .__.

      Usuń
  18. Coś tu się cicho zrobiło xd :p

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecacie jakieś blogi o stardoll ?

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to jest w ogóle anime ? xd

    Adax0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz ? :o To Japońskie filmy animowane ,i to nie są jakieś tam bajeczki dla pięciolatków .

      Usuń
    2. Wklep w googla, daj grafikę i masz.

      Usuń
    3. (wikipedia)
      Anime (jap. アニメ?) – skrócone angielskie słowo animation (jap. アニメーション animēshon?) oznaczające film animowany. W Japonii terminem tym określa się wszystkie filmy i seriale animowane, bez względu na kraj ich pochodzenia. Poza Japonią słowo anime służy do określenia japońskich filmów animowanych oraz stylu japońskiej animacji[1]. Istniejąca również teoria o pochodzeniu terminu anime od francuskiego słowa animé (animowany) lub les dessins animés (animowane obrazy)[2] jest dyskusyjna[1]. Obie formy – pierwotna animēshon i skrócona anime – są rozpoznawane przez Japończyków[3][4]. Po raz pierwszy terminu anime użył japoński teoretyk filmowy Taihei Imamura w latach 40. XX wieku, zastępując nim dotychczasowe określenie manga-eiga (jap. 漫画映画?)[potrzebne źródło].

      Usuń
  21. Jak często wygrywacie w loteriach :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się uda czasami nie, nie zawsze też biorę udział

      Usuń
    2. Gdyby były organizowane codziennie, wygrawałabym 2 razy w tygodniu.

      Usuń
  22. Ej zwolnijcie bo ja na telefonie jestem i nie nadążam hahaha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!