Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza maja6229
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja to klasyka, nie wymaga komentarza. Jest bardzo ładnie.
Twarz:
Również nie mam żadnych zastrzeżeń. Doll jest śliczna.


PO:
Ubiór:
Nie ukrywam, że zrobienie tej metamorfozy nie było proste. Doll jest ubierana w konkretnym stylu, tym który jest najbliższy mojemu sercu. Dlatego tym razem chciałam zrobić coś innego, nie chciałam spódniczki. Wybór padł na spodnie, a reszta jest kwestią dopasowania. Koniecznie uparłam się też na tą kurteczkę z Frankie Morello Triubute. Efekt widać poniżej.
Twarz:
To nie było łatwe zadanie zmienić tak twarz lalki, żeby fajnie wyglądała bez cieni z włosów. Makijaż dopasowałam do stylizacji. 


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

16 komentarzy:

  1. Ubiór bardziej podoba mi sie przed, a makijaże oba są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed mi się bardziej podoba, ale rozumiem, że była to trudna metamorfoza :)

    bratimama

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, czy stylizacja lepsza "przed", czy "po". Makijaż "przed" wygląda lepiej (nienawidzę fryzury "po").
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji po cos mi nie pasuje, przed wszystko mi sie podoba. Makijaz po moze byc.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się w ogóle nie podoba przed, za to po całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się przed, choć fryzura jest lepsza po :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardziej podoba mi się przed, za to makijaż po. :)


    lalka13party

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja lepiej po, twarz przed okropna, a po o wiele lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przekonuje mnie ta metamorfoza, ale na pewno po wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi się stylizacja przed i twarz po

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się nie podoba ta karnacja :P metamorfoza mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się przed i po :|

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się nic za bardzo nie podoba, oprócz makijażu przed.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardziej podoba mi się przed, a makijaż żaden

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorry, ale lepiej "Przed". W stylizacji nie dałabym tych spodni, a make-up wydaje mi się trochę za prosty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie i przed i po. Choć nie podoba mi się fryzura przed
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!