Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lany Poniedziałek
Śmigus! Dyngus! 
Na uciechę z kubła wodę lej ze śmiechem! 
Jak nie z kubła, to ze dzbana,
śmigus-dyngus dziś od rana. 
Staropolski to obyczaj, 
żebyś wiedział i nie krzyczał, 
gdy w Wielkanoc, w drugie święto, 
będziesz kurtkę miał zmokniętą. 
Jako bonus dla was, pisankowa aranżacja. Garstka z was już ją widziała, składając mi życzenia. Chodziło mi tu o to, że ma być kolorowo, bajkowo i troszkę świątecznie. Nie miało tu być najmniejszego ładu czy innych rzeczy, wręcz odwrotnie i proszę o nieocenianie tu typowych rzeczy dla aranżacji wnętrza, bo nie o to tu chodzi. Swoją doll przyozdobiłam na decorę, aby była żywą pisanką i pasowała do scenerii w pokoju. Na początku miały być tu jajka i trawa, ale poniosła mnie trochę moja skłonność do przesadzania i robienia z wszystkiego słodkiego kiczu. Jednym słowem - miał tu być uroczy i kolorowy syf z Wielkanocnym klimatem! :D

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka aranżacja :) Śmingus Dyngus wyszedł wyjątkowo "mokro" w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, ale tak bardziej rano, eh, zaczynam mieć dość świąt, zaraz zwymiotuje tym wszystkim, co zjadłam ;-;

      Usuń
  3. Dziękuję za życzenia :) Fajna wielkanocna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo ♥ Świetny pokoik :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki w tym roku dyngus był słaby :/

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Ja byłam cała mokra- taka była zabawa. Najlepsze śmigus-dyngus na świecie
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia. Ja dzisiaj kąpałam się w rzece i na szczęście nie padało, chociaż zapowiadali.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki obrazek! ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!