Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar



















17 komentarzy:

  1. kurka zapomniałam zaktualizować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obniżyłam ceny- bluzka mojego projektu z krzyżem- 6 sd
      -24 sd za różowy sweterek
      -76 za biało-różowe legginsy le
      -21 za czarną sukienkę z kołnieżykiem
      -"ogniste" trampki 49
      -jasne trampki 53
      -28 za czarne legginsy
      PLUS sprzedaję projekty bluzek za 10sd, szczegóły i ich wygląd w mojej prezentacji
      *ceny rzeczy wystawionych w bazarze do negocjacji
      *jeżeli spodoba ci się jakiś ciuch z mojego apartamentu możesz śmiało napisać w księdze gości, być może jest na sprzedaż
      *niebawem w bazarze pojawi się więcej rzeczy min biała torba z archive za 9 sd

      Usuń
  2. Dzięki za umieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic niie wpadło mi w oko
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast mojego bazaaru jest umieszczony screen z bazaru kalmar33 ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w kilka, ale ostatecznie wyszłam z niczym
    dziękuje za umieszczenie mego bazarku

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych bazarków, ale na razie nie mam kasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam u jednej osoby i kupiłam tylko jedną rzecz :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że jak coś mi wpadło w oko to zostało wykupione... ehhhh może następnym razem się uda

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę parę ciekawych rzeczy, ale nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak patrzę na niektóre ceny i mi się słabo robi ;__; A tak w ogóle, wielkie dzięki za dodanie :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ceny jak z kosmosu u niektórych! Nic mnie nie zainteresowało.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!