Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Mam nadzieję, że początek tygodnia nie dał wam bardzo w kość.
Wreszcie zaczyna się pogodzić, oby było jak najmniej deszczu!

Ten post jest postem dla was, czytelników.
Możecie rozmawiać pod nim na dowolne tematy.
Czuwam nad waszą wygodą i w razie potrzeby zrobię kontynuację.
Wystarczy temat, który chcecie poruszyć wpisać w komentarzu.
Powodzenia i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej osoby nagroda w postaci:
Edit:
Spodni nie da się jednak sprzedać, na prawdę nie wiem czemu, przecież sama mam je z bazaaru. 
Zamiast nich daję te:
Najbardziej Rozgadaną osobą poprzednich pogaduszek zostaje
nikiwi2468
Gratulacje! Zgłoś się do mnie po nagrodę w ciągu 2 dni!

109 komentarzy:

  1. Co tam u was? Przygotowani na upały? ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :D Nie lubię jak słońce tak mocno świeci, ale jest jednak wole jak słońce świeci niż gdyby miało by cały czas padać ;)

      Usuń
    2. Zaczyna się majówka. Nienawidzę upałów. Już nie mogę się ich doczekać.
      hura.

      Usuń
    3. A ja tam lubie i deszcz i słońce tak samo :)
      Wszystko ma swoje + i - :)

      Usuń
    4. Ja wole słońce bo wtedy mogę z przyjaciółmi wychodzić :33

      Usuń
    5. I to właśnie jest plus słońca :)
      W deszczu jest okazja do tego by spotkać się u kogoś, pójść do kina lub posiedzieć samemu.

      Usuń
    6. U mnie w sumie nic ciekawego. Muszę przygotować swój organizm na przegrzanie, bo będę mdleć lub słabo się czuć co chwilę.

      Usuń
    7. NIENAWIDZĘ SŁOŃCA
      szykuję filtry 50+

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. hahah. Pamiętam jak nad morzem smarowałam się 60, a wszystkie dziewczyny 12 max xd

      Usuń
    10. Widzę, że niektóre z was za słonkiem nie przepadają. Ja już się po prostu uwielbiam!!!!!! Ostatnio wyciągnęłam płótno na taras i próbowałam ze zdjęcia namalować mojego psa.....narazie mam tylko nos xD
      klarunka86

      Usuń
    11. Moje rysunki są beznadziejne. Nie potrafię nic. Chciałabym mieć jakikolwiek talent.

      Usuń
    12. Lubię rysować, dzisiaj narysowałam chłopaka który mi się śnił. To był piękny blondaś, ale ciął się. Śniło mi się, że pomogłam mu z tym zerwać, dalej mam w głowie widok jego rąk kiedy je trzymałam. Całe pociachane i zabandażowane. Już kiedyś pomogłam dziewczynie z tym samym problem. Teraz dziwnie się czuję, chciałabym poznać go nie tylko w tam, we śnie. Może to psychiczne, ale napisałam nawet do niego list, a myśląc o tym chce mi się płakać. Jest mi przykro, że może gdzieś niedaleko mnie jest taki ktoś, a ja nie mam jak mu pomóc. (Tak, jestem dziwna)

      Usuń
    13. Jesteście pierwszymi osobami, z którymi dzielę się tym. Myślę, że to swego rodzaju znak. W tym śnie pomogłam też paru innym osobom, a to do mnie pasuje, bo nie lubię przechodzić obok małych-wielkich problemów, kiedy wiem, że potrafię pomóc. Może moja podświadomość próbuje wybić mnie na inną drogę.

      Usuń
    14. Na pewno jesteś dobrą osobą :) A niestety wydaje mi się, że ja taką nie jestem.
      Nie wiem jak bym się zachowała w podobnej sytuacji.

      Usuń
    15. Tego uczucia.. po prostu nie mogę go opisać. To taka jakby chęć spotkania go i trzymania go za rękę, po prostu coś mi się dzieje.

      Usuń
  2. Cieszycie się, że niedługo jest koniec roku? :D Byliście już z klasami na wycieczkach? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w pierwszym półroczu w Krakowie i skończyło się policją :)
      To tylko moja klasa.

      Usuń
    2. Hahah XDD Ja dopiero mam mieć pod koniec maja lub czerwca. ;-; Mamy jechać do Szymbkarka i do parku linowego, w którym nie będę mogła się spinać i nic robić bo jestem 10cm za wysoka XDD ;-;

      Usuń
    3. Ojejciu. Współczuję :( A ile masz wzrostu?

      Usuń
    4. Aha. Żal. Też mam tyle. A będziesz jedyną, która będzie sobie na tyłku siedziała?

      Usuń
    5. Niee :D Można powiedzieć że około pół klasy też ;) Więc nudzić się nie będę :D

      Usuń
    6. Byłabym zdziwiona gdyby było inaczej.

      Usuń
    7. No cóż, ale powiedzmy że też mam walniętą wychowawczyni -,-

      Usuń
    8. Ja byłam kilka razy, ale to głownie w tamtym półroczu. Teraz są tylko zapowiedzi

      Usuń
    9. Och, ja tylko czekam aż skończę podstawówkę i pożegnam się z moją debilną klasą -_-.
      Co do wycieczek jutro mam jedną, do przeklętych Sukiennic w których byłam setki razy.

      Usuń
    10. Ja w podstawówce miałam debilną klasę i teraz nie jest lepiej.

      Usuń
    11. Moja klasa jest najlepsza! :D Nie zamieniła bym jej. ;) Najlepsze przypały <3

      Usuń
    12. Najgorsze jest to, że kilka osób może zepsuć atmosferę. Mam nadzieję, że nie zdadzą.

      Usuń
    13. Ja jadę dopiero na początku czerwca ( to i tak lepiej jak rok temu ;) do Krakowa. Pani wymyśliła nam pójście do teatru na jakiś skecz np. na Mariolkę ;D. Będzie ciekawie...
      klarunka86

      Usuń
  3. A jak tam egzaminy? Mnie czekają za rok i już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzaminy nawet dobrze mi poszły :)

      Usuń
    2. Dosyć proste. Dobra rada: nie stresuj się, to nie pomaga. :)

      Usuń
    3. Nie pisałam, ale drżę na myśl o nich ;__;

      Usuń
    4. Niestety, albo stety, ale jestem osobą, która do 98% rzeczy podchodzi na luzie.

      Usuń
    5. Ja dopiero będę je miała za 3 lata. Więc mam jeszcze troche czasu ! :D

      Usuń
    6. Już za 3 lata? Czas się zacząć uczyć.

      Usuń
  4. Mnie dopiero za 3 lata XD :D Więc trochę sobie poczekam :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde no... ;-; Miała to być odpowiedź do komentarza wyżej -,-

      Usuń
    2. JA przed chwilą napisałam komentarz z konta sis. Myślała, że mi oczy wydrapie.

      Usuń
  5. Dziękuje za wygraną :) dziś niestety z wami nie popisze, bo rozdział na bloga sam się nie napisze, no i na dodatek mój kochany Sherlock nie ma to jak oglądać wszystkie odcinki od nowa <3
    Miłych pogawędkę życzę ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę jak podany jest temat pogaduszek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wtedy jest w kółko o tym samym i mniej ludzi chce się wypowiadać.

      Usuń
    2. To prawda, ale miałam sentyment do nich, zakładając że mam jakikolwiek sentyment do czegokolwiek.

      Usuń
    3. Fajnie jak jest podany temat, a później przechodzi się do innego, ale często tak nie było xd

      Usuń
    4. Ale wtedy był by temat ten sam kółko a wtedy już by się znudził, nie wiadomo co by było pisać itd... XDD

      Usuń
    5. W sumie.... ale tak też jest fajnie ;)
      klarunka86

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania wyżej.

      Usuń
    2. Może być jakiś przygodowy, komedia, cokolwiek :)

      Usuń
    3. Emm... nie wiem jaki polecić XD Dużo znam filmów, ale pomyślmy.... może 'Ciekawy przypadek Benjamina Buttona' ? :D Ja kocham ten film <3

      Usuń
    4. Sama nie wiem. Człowiek ogląda tyle filmów, a jak ma coś polecić to nagle nic nie wie, albo poleca najpopularniejsze filmy, które wszyscy już widzieli. Przepraszam.

      Usuń
    5. Hah, rozumiem, a za propozycję dziękuję, jeszcze tego filmu nie oglądałam :)

      Usuń
    6. hmm.... niewiem... tyle ich jest że się można pogubić xD
      klarunka86

      Usuń
  8. Też Wam pani (może dla niektórych: pan) zadaje dużo pracy do domu? Nie nawidzę jej! Nic nie tłumaczy, a każe robić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ujrzałam mojego pana od matematyki i panią od niemieckiego. :-/

      Usuń
    2. Raczej nie. Zawsze wszystko zdążę przepisać na przerwie lub poprzedniej lekcji.

      Usuń
    3. w tym tyg nie, czasami tyle zadają, a czasami nic, w ogóle. Własnie sobie przypomniałam, że mam jutro kartkówkę z muzy ;_______; foch forever! XD
      klarunka86

      Usuń
    4. 2 zadania klasowe? Ja jednego dnia miałam 3 xd Co z tego, że może być tylko 1.

      Usuń
  9. Jeszcze tylko 58 dni i wakacje :D Kto się cieszy, bo ja tak, ale też nie (teraz pójdę do gimnazjum :/).

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie. Boję się, żę mogę stracić kontakt z niektórymi osobami.

      Usuń
    2. Ja tak samo sądzę jak Agnieszka D. :)

      Usuń
    3. Mów mi Aga :)
      laallala

      Usuń
    4. Także idę do gimnazjum, mam nadzieję, że trafię do klasy z moimi przyjaciółmi

      Usuń
    5. Kiedy szłam do gimnazjum składaliśmy razem podania z prośbą, żeby być w tej samej klasie. Było trochę problemów, bo nie chcieli razem 15 osób (coś ok. tego) i debatowaliśmy przed sekretariatem przez 30 minut.

      Usuń
    6. Mam ten sam kłopot... jak po trzeciej klasie dzielono nas na klasy z różnymi profilami to jakoś przeżyłam mimo rozłąki z moimi najlepszymi przyjaciółkami. Może i tym razem dam radę;). Za to czekają mnie superaśne wakacjee..... ^_^
      klarunka86

      Usuń
    7. A co będzie się działo? hmm..?

      Usuń
    8. Ja już złożyłam podanie ;-;

      Usuń
    9. Normalna szkoła czy jakiś profil?

      Usuń
    10. Normalnie, do gimnazjum przy mojej podstawówce

      Usuń
    11. Też wybrałam gimnazjum z myślą, żeby było blisko i dużo znajomych.

      Usuń
    12. Aga, oj będzie się działo... np. pojadę na wczasy do Bułgarii z rodzicami i jakąs rodzinką której w ogóle na oczy nie widziałam XD tylko z tego powodu że sami tam jeszcze nie byliśmy a oni byli i się bardziej orientują z hotelami i wgl. Na dodatek moja crazy koleżanka też tam jedzie w podobnym terminie tylko do innego miasta....
      klarunka86

      Usuń
  10. Jakie plany na majówkę. W mojej szkole (nie mam pojęcia dlaczego) mamy już jutro wolne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działka ale nauki mam strasznie dużo :/
      Sandi1200

      Usuń
    2. Mam zaplanowanego grilla z przyjaciółmi :D

      Usuń
    3. Jakaś konkretna seria?

      Usuń
    4. zazdro.. ale w tym tygodniu i tak mam labę, zero zadań domowych tylko dwa klasowe xD ale i tak się nie bardzo uczyłam ;D
      klarunka86

      Usuń
    5. Film na N(cośtam) g(cośtam), o chłopaku, który niema telefonu i jest popularny. Podobno bardzo fajny. Może po tym obejrzymy jeszcze cos innego, jeśli tak to pewnie k-on! movie

      Usuń
    6. Właśnie. Muszę w końcu zobaczyć k-on! movie. Dziękuję za przypomnienie :)

      Usuń
  11. Macie dużo roślin w pokoju? xD
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozglądam i widzę, że nie ma ani jednej xd
      Ale jestem po remoncie, więc się nie liczy.

      Usuń
    2. trochę tego mam... rok temu przeniosłam się do sąsiedniego pokoju ( o wiele większego ) i wtedy kilka przybyło. Lubię duże kwiatki =^.^=
      klarunka86

      Usuń
    3. Mam zamiar sobie jakieś kupić, ale nie mam ręki do kwiatw

      Usuń
    4. Ja tam w ogóle nie mam ;)
      Szklanka9

      Usuń
  12. Och, dlaczego nie mogę z wami gadać? Mam pełno spraw na głowie ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Nawet nie pytam co robisz. Zajmij się tym czym musisz :) Mi bardzo ciężko się zmotywować i coś zrobić :(

      Usuń
    2. :(
      klarunka86

      Usuń
    3. Tak szczerze, nie chce mi się. Czuję się słabo, znowu ;-;

      Usuń
  13. Jaka jest wasza ulubiona gra ( oprócz Stardoll ;D ) ?
    Moja to Sims 3...♥
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham sims (całą serię, nie mogę się doczekać 4). Często gram również w Heroes i GTA V :)

      Usuń
    2. Ja lubię tworzyć ludzi z moich super-swaggy-pastel goth pobranich ciuszków :D

      Usuń
    3. Moja też Sims3 :D Ale lubię też grać w GTA, CS'a i inne chłopięce gry XD

      Usuń
    4. Ja w takie nie gram, kiedyś jakieś mmo RPG to tak, ale teraz już nie.

      Usuń
    5. Aga, też jestem bardzo ciekawa czwórki, ale chyba na razie zostanę przy trójce ;)
      klarunka86

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!