Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji TuniaRuda:
VanicaBloom: Podoba mi się połączenie topu z szelkami, może jakieś szersze, porozciągane spodnie były by lepsze niż te szare i na pewno inna torebka. Bluzka jest niezobowiązująca, natomiast reszta stylizacji jest bardziej elegancka. Za duży misz-masz, ale nie jest bardzo źle. HOT/NOT
Mary__Jane: Stylizacja mi się nie podoba. Bluzka wygląda sportowo, naszyjnik jest elegancki, a torebka i buty wyjęte z innego outfitu. Nie widzę tutaj żadnych plusów i niestety muszę powiedzieć NOT.
missmariksza: Połączenie ubrań w tym samym kolorze nie zawsze da efekt "wow". Dodatkowo elegancja ze sportowymi rzeczami  nie wyszła zbyt dobrze. Dodatki do wymiany, a naszyjnik  całą pewnościa out.  Abym nie była zbyt upierdliwa dam HOT/NOT

Ocena stylizacji naturalgirl222:
VanicaBloom: Ciekawie i efektownie. Świetne połączenie wszystkich dodatków. HOT
Mary__Jane: Na pierwszy rzut oka jest ładnie i bardzo codziennie. Podoba mi się, że nie bałaś się połączyć tylu elementów. Jednak gdy dłużej się przyjrzeć: jest nieco niechlujnie. Zatraciłaś kobiece kształty, ale myślę, że nie jest to wielki minus. HOT/NOT
missmariksza: Całość nie jest zła, choć coś mnie tutaj razi. Z pewnością zmieniłabym buty na mniej eleganckie. Odemnie HOT/NOT


Ocena stylizacji Super_Rocky:
VanicaBloom: Prosto i na temat, a jednocześnie oryginalnie. Szkoda, że nie udało się równo połączyć ubrań w talii. HOT
Mary__Jane: Stylizacja mi się podoba. Chociaż fiolet nie jest moim ulubionym kolorem, ładnie i dziewczęco połączyłaś jego odcienie. Pasek trochę nie obejmuję topu, ale według mnie miałaś dobry pomysł. Dodałabym może jakieś kolczyki, naszyjnik, albo inny makijaż. HOT/NOT
missmariksza: Pod względem kolorystyki bardzo ładnie zgrałaś ubrania. Zmieniłabym buty  na bardziej odkryte. Dla mnie dodatki są ok i nic bym nie dodawała już. Ogólnie nie jest źle. Daję HOT


Ocena stylizacji AgnesMagnes99:
VanicaBloom: Zwiewnie, wiosennie i z charakterem. Nie mam do czego się przyczepić. HOT
Mary__Jane: Zdecydowanie najlepsza stylizacja tego posta. Ładnie dobranie elementów. I chociaż, nie użyłaś wielu kolorów, to idealnie wszystko ze sobą współgra. Liczę na więcej takich stylizacji na Stardoll. HOT
missmariksza: Fryzura oraz dół stylizacji i zwiewna narzutka dodają charakteru całości, jednak czegoś mi brakuje. Odemnie masz HOT

20 komentarzy:

  1. nie podoba mi się żadna ze stylizacji

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatnia *_*
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga chyba najlepsza, chyba c:

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za 3 hot :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszą stylizacje zrobiła naturalgirl222 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie sobie zdałam sprawę, że jednak potrzebuję organizera! XD Tylko numer jeden NOT, reszta ładna. Ostatnia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko ostatnia mi się podoba, na prawdę śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwójka dostaje ode mnie łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia jest nawet spoko, tylko tak jak missmarikszy czegoś mi brakuje ;/
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwójka jest najładniejsza. Reszta jest masakryczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Not, Hot, Not, Hot.
    Najlepsza druga, a na drugim miejscu ostatnia. Aby nie było, to niech będzie na trzecim miejscu przedostatnia, a na ostatnim pierwsza.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. HOT, HOT, NOT, NOT.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. Not, Hot, Not, Hot xD

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie ostatnie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie Hot tylko nie pierwsza :/
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!