Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
A ja nie będę grzeczną księżniczką!
Witajcie! Jak tam po świętach powrót do rzeczywistości? Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie. Zawsze smutam srogo, kiedy wracam z rodzinnego domu z powrotem do Gdańska. Ale cóż, "nie trzeba było uciekać tak daleko!" ;) Dzisiejsza stylizacja z ciuszkami SUBCOUTURE. Nie chciałam, żeby było zbyt grzecznie, dlatego dałam tutaj ten płaszcz.


Fryzura taka, bo chciałam chłopczycę :)

Co o tym myślicie?
Podzielcie się swoją opinią!

____________
Pozdrawiam
Coldi

22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, podoba mi się ten charakterek, który nadałaś tą fryzurką

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, jednak nie widzę tutaj "niegrzecznej księżniczki". Może przez te włosy, które mimo zamysłu psują efekt. Ta stylizacja bardziej kojarzy mi się z balem, który na pewno "nie jest niegrzeczny" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że nie jest to po prostu blond księżniczka w różowej sukience na bal, tylko chłopczyca z ciężką kurtką, która nawet w sukience bardzo balowej nie wygląda tak bardzo "grzecznie" - stąd to słowo.

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładna. Dobrze dobrałaś dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja :) wszystko do siebie pasuje :) /jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylka :) Widzę, że sukienka może się przydać, więc nie żałuję zakupu.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna styizacja. Ma swój charakterek.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest inaczej, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko wyglądasz! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie ci wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł był, ale z wykonaniem już gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, ale szkoda, że nie można tak nałożyć tego łaszcza na sd, naprawdę świetnie to wygląda :D

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja prześwietna, tylko właśnie mi się niezbyt spodobały włosy, ale to pikuś.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się. Według mnie ta fryzurka tu pasuje.
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  16. "smaczna" stylka^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!