Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji Sandi1200:
Mary__Jane: Sama nie wiem co o tym myśleć. Widzę pomysł i kreatywność. Niestety, na tym plusy się kończą. Ta miska jako spódnica nie jest za dobrym pomysłem, bo wydaje się sztuczna i trochę trójwymiarowa. Resztę można by zostawić i dodać pasujące dodatki. NOT
Alesha49: No ja rozumiem, że chciałaś pokazać trochę kreatywności, tworząc z miski spódnicę, ale również muszę przyznać, że nie wyszło Ci to całkowicie. Do tego niefortunne dobranie reszty ubrań i dodatków, dla mnie NOT.
VanicaBloom: Powiem tak: na pierwszy rzut oka jest fajnie i ciekawie. Nie ukrywam, że zaskoczyłaś mnie tą stylizacją, ponieważ nie wpadłabym na taki pomysł. Dziewczyny wyżej mają rację jeśli chodzi o tą miskę, nie do końca się fajnie wkomponowała w strój, chociaż z drugiej strony na głowie jest taca z filiżanką. Jest awangardowo. Dzisiaj dam HOT/NOT, ale nie ukrywam, że czekam na więcej, z uwzględnieniem poprawek o których była mowa ;) 


Ocena stylizacji Czarna Gotka:
Mary__Jane: Ładna i przemyślana stylizacja. Zachowałaś jeden styl do końca, chociaż nie jestem przekonana co do torebki. Może dodaj tutaj jakiś kolor? HOT, ale liczę na więcej następnym razem.
Alesha49: Taka stylizacja, którą można zobaczyć u miliona innych użytkowników stardoll - nie powala, nie zaskakuje. Ciężko mi cokolwiek napisać, ponieważ moje zdanie jest podzielone, niby set poprawny i ogólnie, ale jednak ta powtarzalność, no nie przekonuje mnie do ciebie. Dla mnie tak pół na pół, czyli HOT/NOT.
VanicaBloom: Krótko, jasno i na temat. Jest fajnie, ale moim zdaniem torebka jest zbyt glamour i nie pasuje do charakteru Twojej stylizacji. HOT/NOT.


Ocena stylizacji fleur.de.lis:
Mary__Jane: Na pierwszy rzut oka jest ładnie i elegancko. Ciekawie wykorzystałaś ten płaszcz, ale gdyby nie zielona nazwa twojego nicku to torebka byłaby tu dziwnie dobrana. Fajnie wyszedł Ci ten minimalizm. HOT
Alesha49: No kolejny zestaw, w którym nie dzieje się nic ciekawego - choć przyznam, że sukienka jest świetna. Troszkę nie trafiłaś z doborem narzutki i torebki, które kompletnie tu nie pasują. No wiem, że mogło być lepiej, ale jak na razie dla mnie HOT/NOT.
VanicaBloom: Stylizacja jest ogólnie ciekawa i podoba mi się, jednak uważam, że asymetrycznym blazerem trochę ją "zabiłaś". Potencjał sukienki nie jest wykorzystany i jednocześnie "gryzie się" ona z torebką. Jak dla mnie HOT/NOT, ale z przewagą HOT.


Ocena stylizacji aga...11:
Mary__Jane: Ładna stylizacja, ale widziałam już podobne połączenia z tym sweterkiem i niestety, trochę mi się to znudziło. Pomimo to: świetne połączenie kolorystyczne torebki, swetra i butów. HOT, ale usunęłabym kapelusz.
Alesha49: Ahh tak, to zdecydowanie najlepsza stylizacja tego odcinka. Bardzo fajnie dobrane dodatki, do reszty. Kolorystyka zresztą bardzo ciekawa, nie jest zbyt ciemno, ale chyba zmieniłabym buty, na jakieś przykryte, co nie zmienia faktu, że zasługujesz na HOT.
VanicaBloom: Ogólnie stylizacja mi się podoba, ale to połączenie ubrań widzę już nie pierwszy raz. Kolorystycznie jest OK, ale chciałabym coś ciekawszego zobaczyć. HOT/NOT i czekam na więcej.

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja się zgadzam :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z opiniami
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. not, not, not/hot, hot :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja mi się kompletnie nie podoba, widać, że miało być oryginalnie, ale coś nie wyszło. NOT.
    Druga też mi się nie podoba, cholernie nie lubię czarnych ust i tych spodni. Poza tym, to taka przeciętna stylizacja. NOT
    Trzecia mi się średnio podoba. Szkoda, że złoto i srebro jest nieudolnie polączone, a to torebki nic nie pasuje (kolorystycznie). NOT XD
    Ostatnia stylizacja jest najlepszą ze wszystkich, nie mam zastrzeżeń, no może prócz kapelusza, ktorybzle lezy. HOT.
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie tylko ostatnia stylizacja jest hot. Pierwsze trzy nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie NOT, oprócz ostatniej stylizacji.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje nie podobają mi sie. Jak juz miałabym wybierać najlepszą to wskazałabym ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahah, moja stara, brzydka stylizacja :D
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim dałam łapkę w góre. Szkoda, że wszystko jest przeciwko mnie, komputer zepsuty i internetu pół dna nie ma. Pierwsza super, lubie takie oryginalne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!