Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza sombrero3322
Zapraszam dziś na metamorfozę sombrero3322.

Przed: Od pierwszego rzutu okiem widać, że preferujesz bardziej hipsterski styl. Nie, że stylizacje w tym stylu mi przeszkadzają, ale są one zazwyczaj opierane na danym schemacie. Ta jest wyjątkowo nieumiejętnie zrobiona, nic do siebie nie pasuje. Cóż będę dużo pisać, widziałam taką stylizacje bardzo wiele razy, po prostu oklepana.
Po: Wiedziałam, że będzie to trudniejszy orzech do zgryzienia, mało stron w szafie, które w znacznej części były zapełnione darmówkami i same hipsterskie ciuchy. Chciałam zrobić - jak to już ja - zupełną odwrotność. Na początku była to po prostu monochromatyczna stylizacja, ale pomyślałam, że muszę dać tam jakiś kolor. Padło na liliową spódniczkę basic pasującą pod kropki na rajstopach. Wiem, że jest tu bardzo kolorowo i nie przeważa tu czerń! :D

Przed: Twarz jest bardzo fajna, po prostu mi się spodobała. Jedyne co mi przeszkadza to czapka, jakoś niezbyt podpadają mi do gustu. Makijaż bardzo prosty, mimo, że preferuje te bardziej szalone, które zawierają więcej elementów - jest nawet okej, nie trzeba przesadzać, aby dobrze podkreślić oczy, prawda?
Po: Jak to zawsze ja, chciałam zrobić makijaż pod stylizacje. Tu też nie miałam zbyt wielu kosmetyków do popisu, ale przynajmniej jako-tako wygląda to normalnie.

Podoba wam się? Lepiej w wersji przed czy po?

26 komentarzy:

  1. Moim zdaniem stój dużo lepszy po, jednak makijaż przed. Po jest za bardzo kiczowaty. Tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym zdaniem. Nie lubię fryzury "po"

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram moje poprzedniczki. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest- oczywiście- lepsza PO, ale makijaż zdecydowanie PRZED. Jest zwykły, a ten drugi taki... nie chcę się powtarzać, ale naprawdę jest kiczowaty. Nie chcę Cię urazić, ale po prostu wyrażam swoje zdanie.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po jest spoko :) nawet mi się spodobała (co zdarza się bardzo rzadko ,bo mam ostatnio zły humor)
    Makijaż po jest piękny , ale te włosy :|

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja lepiej po ;) a makijaż przed :) A co do określenia "hipsterska/ hipsterski/ hipsterskie" to uważam, że jest nie trafne, mówisz, że widziałaś już wiele takich stylizacji, a "styl hipsterski" jak to nazwałaś raczej nie jest zbyt pospolity, jest to styl w którym można zauważyć dużo faktur i kolorów (oczywiście nie zawsze) w rożnym rodzaju i stylu, najcześciej też nic do tego nie pasuje, a w tej stylizacji przyczepiłabym się jedynie do niepasujących kolorem butów, reszta jest spójna. ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dosc nudna, a jak wiodomo hipsterzy lubią przyciągać wzrok :D
      Ale to oczywiście tylko moje zdanie :)

      Usuń
    2. Chodzlo mi bardziej o gimbo-hipsterów, ktorzy wygladaja jak kopie i nosza sie w tym, co jest aktualnie najbardziej swaggy XD

      Usuń
    3. No tak teraz to ma sens ;)

      Usuń
  7. Stylizacja lepiej po. Makijaż i tu i tu mi się podoba.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja i makijaż lepsze po ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardziej podoba mi się makijaż przed a obie stylizacje... no cóż nie mam zdania na ich temat

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja lepiej po, makijaż też po, ale fryzura po... nienawidzę tej fryzury "po", wygląda to źle.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja po zupełnie mi się nie podoba :/ (nie żeby przed było lepiej) Makijaże obydwa fajne, ale twój lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jednak lepiej "Przed". Podoba mi się czapka "meow" :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze, żadna stylizacja mi się nie podoba, ale jakbym miała już wybrać, to niestety ta przed. za to makijaż lepszy po.

    OdpowiedzUsuń
  14. lepiej po. Ta czapka jest fatalna ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś te stylizacje nie przypadły mi do gustu. Obydwa makijaże są fajne, ale w wersji "po" te włosy jakoś dziwnie kurczą jej głowę. ;DD
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż przed, a stylizacja raczej po.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje nie są idealne i w każdej bym coś zmieniła. Makijaż zdecydowanie jest lepszy przed.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja lepsza PO. Tylko jakoś mi nie pasuje ta spódniczka, moim zdaniem lepsza by byla ciemniejsza lub po prostu czarna
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!