Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Mary__Jane
Witam wszystkich, dzisiaj metamorfoza Mary__Jane, zapraszam do czytania i oglądania.
Przed: Nie wiem czemu, ale ta stylizacja kojarzy mi się z k-popem. Jest dość prosta, utrzymana w bieli z dodatkami czerwieni i granatu. Według mnie miało być troszkę na chłopca. Troszkę dziwna, po prostu nie mój styl. To coś, co to w ogóle jest? Golf, długi sweter, sukienka? Jakoś mi się nie podoba, bardziej stawiałabym na użycie jak już krótszego golfu. Nie wiem co o niej myśleć i co napisać.

Po: Chciałam zrobić przeciwieństwo poprzedniej, czyli bardzo dziewczęcą stylizacje. Po prostu zakochałam się w tej sukience, ma cudowny kolor! Dużo ciuchów i stron w szafach, mimo to miałam problem z butami. Nie chciałam obciążać stylizacji czernią, a srebrne elementy na sukience przeszkadzały w doborze butów, które w większosci były złote/ze złotymi elementami. Padło na te, miały być dopasowane pod futerko, ale coś mi nie pasuje.
Przed: Bardzo ładny makijaż. Doll wygląda w nim czarująco, jest subtelnie i z pazurem. Czerwone usta dodają kobiecości. Po prostu ma w sobie to coś. Oczy świetne, cudownie się na nich maluje! Nos wydaje mi się być lekko dziwny, ale może być. Plus za świetnie pomalowane policzki, ostatnio coraz rzadziej takie widuję.

Po: Chciałam zrobić coś delikatnego i dziewczęcego. Utrzymany w bieli, czerni i odcieniach mięty. Aby dodać więcej dziewczęcości użyłam soczystego różu na policzki. Buszując w salonie piękności natknęłam się na tą fryzurę z stardesing i od razu mi się spodobała. Bardzo dobrze pasowała do wyglądu doll po wiec czemu jej nie użyć? 


19 komentarzy:

  1. Stylizacja o wiele lepsza po. Makijaż w obu wersjach jest fajnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż w wersji "po" :p

    OdpowiedzUsuń
  3. W stylizacji po nie pasują mi buty, a makijaż może być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem "po" jest dużo lepsza od "przed"

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed kompletnie mi się nie podoba, najbardziej razi mnie sukienka połączona ze spodniami. Po jest świetnie. Makijaż przed mi się nie podoba, ale pasuje do tych oczu. Po nie przypadł mi do gustu, a fryzura jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje ani w wersji przed, ani w wersji po nie podobają mi się. Jeśli zaś chodzi o twarz, to zdecydowanie bardziej spodobała mi się wersja ,,po".

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardziej podoba mi się po, a makijaż jest ładny i przed, i po.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż ładny i tutaj i tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż łądny po, stylizacje fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi się przed podoba :) lubię takie niecodzienne zestawienia, nietypowe. po jest całkiem spoko, choć ten image niezbyt pasuje do charakternej twarzy dollki :D makijaże- ok

    OdpowiedzUsuń
  11. w stylizajci po zrezygnowalabym z kolczykow i naszyjnika i zmienilabym buty
    co do makijazu to nie moge sie przyczepic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, pastelowy look. Bardzo podoba mi się makijaż "po" i chyba sb taki zrobię. Świetnie, świetnie xD
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje są fajne,lecz wolę po. Uwielbiam miętowy ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje PO jest śliczna, co samo jest z make upem. Wszystko piękne! w końcu to nasza liderka (wrzosowa) :)
    Modna...julia

    OdpowiedzUsuń
  15. bardziej podoba mi się stylizacja po i makijaż przed

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż "po" - pięknie, jestem pod wrażeniem.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!