Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Ta stylizacja jest w bardzo sportowym stylu jak sami widzicie. Zaczęłam ją robić od czerwonego t-shirta, później dodałam luźne spodnie, buty, a na końcu dodatki. Pierwszy raz użyłam tych sportowych butów oraz plecaka, myślałam, że nigdy mi się nie przydadzą, a jednak :) Myślałam też nad czerwoną szminką, ale nie wyglądało to dobrze w tej stylizacji, no i w końcu kto się maluje na treningi? Mam nadzieję, że wam przypadnie do gustu. W ogóle jakoś mam dużą wenę. 


Czapka Mr.
Okulary Beastly
T-shirt Riviera
Pasek Riviera
Plecak Mr.
Spodnie Bonjour Bizou
Buty Just Dance 2014



16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna :) Lubię żywą czerwień

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie sportowego stylu ale ta stylizacja przypadła mi do gustu :) /jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień mnie prześladuje, wszędzie czerwień! xD Ale nie no, stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ale inna niż zwykle. Osobiście rzadko widzę takie stylizacje w kolorze czerwonym
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, ale buty za bardzo się wyróżniają (choć może taki efekt był zamierzony).
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ta stylizacja podoba. Koniec- kropka.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ale ten plecak jest jakiś dziwny xD

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!