Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bogato zdobione wnętrze
Wykorzystując nowe nowości z SuiteShopu, które niedawno dodano do sklepów Millionaire Mansion oraz Yacht Club stworzyłam u mojego przyjaciela bogato ozdobione kwiatami i pięknymi dodatkami wnętrze. Z chęcią więc wam je tu przedstawię i ciekawa jestem waszych opinii.

Chciałam by aranżacja pasowała do aktualnej pogody, pory roku a przede wszystkim zależało mi żeby główną rolę zagrały najnowsze dostępne meble ze Stardoll. Dodałabym ich jeszcze więcej ale nie chciałam przekroczyć budżetu jaki miałam przeznaczony na wykonanie tego pokoju.

Które z nowych mebli najbardziej przypadły wam do gustu? Czy jest jeszcze coś czego nie udało wam się nabyć mimo, że bardzo byście chcieli? Moim zdaniem warto kupić wszystko przynajmniej po jednej sztuce. Najbardziej podobają mi się nowe rośliny oraz lampy.

Do wykonania tego wnętrza szczególnie przydatne były:

Miłego wieczoru!
- Karolina

27 komentarzy:

  1. Wow masz talent ! :O
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu! Chciałabym napisać w komentarzu coś konstruktywnego, ale nie potrafię ;w;.
    Jak zawsze prześwietne i genialnie! Cudownie wygląda kącik z wodą. Pięknie wyglądają też obrazy.
    (づ。◕‿‿◕。)づ
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaaał! cudowne wnętrze *-* super, że dodałaś jakiś post, bo uwielbiam twoje aranżacje :) świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, jestem odczarowana, jeszcze nic nie kupiłam ale może się skuszę ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolino , czekałam na twoją nowa aranżacje ( tak wiem , ze odchodzisz , ale aranżacje chyba możesz jeszcze tworzyć :D ) Całość bardzo mi się podoba , ale najbardziej przypadło mi do gustu wykorzystanie kanapy , zarówno jak i sama kanapa . Twoje wnętrze jak zawsze zachwyca detalami i drobiazgami , a całość tworzy genialny pokój . Mam kilka rzeczy (♥♥♥ za co dziekuję ) , ale na pewno jeszcze sporo dokupię . A aktualnie sama tworzę nowe wnętrze z użyciem tych mebli
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wnętrze, lubię, kiedy otacza mnie natura. Chciałabym w takim mieszkać! Mi podobają się roślinki i inne drobniesze ozdoby, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna aranżacja; najbardziej podobają mi się kompozycje z kwiatów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompozycja kwiatowa na górnym obrazku jak zwykle b. udana. Natomiast wnętrze wydaje mi się chaotycznie ,przytłacza nadmiar dodatków np. to białe krzesło na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolino, wspaniale, że dodałaś aranżację. Brakowało mi ich.
    Kolorystyka wspaniała. Doskonały układ detali, świetnie wyglądają okrągłe lampiony nad basenem. Pięknie wpasowało tam się zaokraglone okno. Stoliczek z białymi kwiatami również ładnie komponuje z całością. Obrazek z gołębiami oraz ściana ozdobiona panelem wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Idealnie wpasowuje się w porę roku. Zwróciłaś moją uwagę na parę mebli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne wnętrze :). Strasznie mi się podoba, szczególnie jego lewa część. Jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. To wnętrze jest naprawdę piękne. Dawno nie widziałam tak ładnie zagospodarowanego pokoju.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wnętrze ♥ Sama takie bym chciała.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. wow masz talent, zazdroszczę
    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  15. *_* omg! Tak szkoda że już odchodzisz... będzie mi brakować tych pięknych wnętrz...;/
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  16. *Nowe nowości*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się to wnętrze, uważam, że jest tu wszystkiego zad dużo :( Z nowej kolekcji jeszcze nic nie mam.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!