Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szukanie jajek - ostatni dzień
Dziś pisanki znajdziemy tu:
ALBUM
USTAWIENIA KONTA
A tak wyglądają już pełne koszyczki:
Nagrody:
Jak dla mnie, nagrody są słabe, nawet bardzo. Są po prostu nieprzydatne i śmiesznie wygadają. W takim przypadku zadowoliłabym się bardziej starmonetami niż tym. Prezenty przychodzą do nas w ogromnych pisankach, które leżą nam przed szafą. Aby znaleźć się na stronie z jajkiem wystarczy kliknąć na napis. Dziś są one dość nisko, w ustawieniach i albumie trzeba trochę zjechać, bo na pierwszy rzut oka po prostu ich nie widać.
Macie wszystkie? A jak wam podobają się nagrody?

18 komentarzy:

  1. Nagrody są okropne -.-

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie było królików przy butach mogły by być. Nie opłacało się zbierać tych jajek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają tylko buty, przydadza się w wypadku braku lolicich butków w stylizacji

      Usuń
  3. Nieprzydatne, ale zabawne! ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. dostać rzeczy związane z tematyką wielkanocną, po świętach... FUCK LOGIC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że nagrody będą ciekawsze, a są beznadziejne. :x

    OdpowiedzUsuń
  6. oh :/ spodziewałam się czegoś lepszego :o

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha :p nie opłacało się

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagrody są kompletną porażką.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakryczne, fatalne i koszmarne! Nie opłacało się szukać tych jajek :_

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajek poszukam, ale nagrody... Myślałam, że admini lepiej nagradzają nasze szukania (zazwyczaj: zgapki z blogów ;p)
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, trochę spóźnili się z tymi nagrodami. Przydałyby się raczej w święta :p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zebrałam wszystkich jajek, mimo to dostałam to bardziewie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam prezenty za dwa koszyczki, w jednym brakowało mi jednego jajka ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagrody to... Powstrzymam się od ich komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagrody są brzydkie. Na pewno nigdy niczego nie wykorzystam. Bez sensu było zbierać te jajka. Więcej roboty niż pożytku.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!