Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Poweekendowy weekend z izabelach
Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Zawsze w niedzielę wstawałam rano i dodawałam posty na blogu, a teraz... Teraz też wstałam, ale internet 'przespał' cały dzień... Tzn. cały dzień praktycznie grzmiało, w nocy burza, w dzień następna no i się skończyło, że nie miałam co robić. Teraz wróciłam ze szkoły i dodaję spóźniony post. Przepraszam jeszcze raz. Przejdźmy do stylizacji.



Stylizacja 1
Nie wiem jak ją opisać. Jest odrobinę elegancka, ale kurtka
i pasek dodają mocniejszego akcentu.



Stylizacja 2.
Letnia i wesoła. Zachowana w stałej kolorystyce. To mniej
więcej z myślą o niej stworzyłam t foliową spódniczkę.



Stylizacja 3.
Moja ulubiona. Sportowa, a zarazem przez torebkę i spódniczkę
dziewczęca. Podoba mi się jak współgrają kolory.

A jaka jest wasza opinia? Czekam na komentarze.
Miłego poweekendu.



20 komentarzy:

  1. Tylko druga stylizacja mi się nawet podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tylko ostatnia, zdjęłabym z niej tą czarną torebkę i byłoby idealnie.
    Reszta jakoś do mnie nie przemawia :c

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza mi się nie podoba, druga jest w miarę ok, a w trzeciej zmieniłabym tylko buty :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko druga mi się podoba, niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się żadna nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia ładna :) Pierwsza trochę dziwna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie żadna mi się nie spodobała, ale to kwestia gustu ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja nawet jest ładna reszta do gustu mi nie przypadła

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga jest najładniejsza, reszta to jakaś pomyłka ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niezbyt te stylizacje przypadły do gustu.
    W pierwszej na pewno zmieniłabym na pierwszym miejscu buty. Może też to coś na ręce bym zdjęła. I ta bluzka niezbyt pasuje do tych spodni.
    Druga jest całkiem, całkiem, ale zdjęłabym tą kokardę i zmieniła torebkę. Do tego spódnica niezbyt pasuje.
    Trzecia jest najładniejsza. Zmieniłabym w niej tylko buty.
    Nie chcę Cie urazić, ale pewnie wiesz, że każdy ma inny gust i mam nadzieję, że to zrozumiesz.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Odoba mi się tylko 3 :C

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się tylko pierwsza, reszta: super :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie najlepsza pierwsza, ale powinnaś zmienić w niej buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic się nie stało, ale stylizacje są mniej ciekawe niż zwykle. Pierwsza to nie mój styl. Druga jest bardzo ładna, ma piękne kolory, ciekawie wykorzystałaś spódnice. W trzeciej na pewno zmieniłabym buty, ale poza tym jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje średnie. Tylko 3 mi się podoba.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się wszystkie ! :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jest najlepsza!

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!