Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#20 "Króliczek"
Już po świętach, ale nie mogłam nie zrobić stylizacji z tymi uszkami. Wybrałam troszkę ostrzejsze dodatki i tak oto stworzyłam "rockowego wielkanocnego króliczka" xD
W stylizacji użyłam spodenek z nowej kolekcji Callie's Picks. Są piękne i od dawna ich szukałam. Chociaż dzisiejsza dostawa jest jedną z tych przez którą żałuję, że wydałam tyle sd na sukienkę (bo aż 200! ;O), to wynagradza mi to reszta kolekcji. Jest w niej pełno rzeczy, o których posiadaniu mogłam sobie pomarzyć.


Uszy - Special Offer
Top - Velvet Orchid
Spodenki - Callie's Picks
Buty - YH



+ taki mały śmieszny dodatek.Ta czapka jest słodka ♥



17 komentarzy:

  1. Nom, czapka jest urocza, ale trochę mało przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki bardziej króliczek playboya, ale mimo to jest fajnie (Nie kupie ci tych kolczyków z królikami, bo ktoś pomyśli, że to jakieś króliczki playboya! ~Moja mama). Też uważam, że ta bluza jest bardzo urocza, przyda mi się na decore, a butki na lolitę! :D Mi CP nie przeszkadza, bo nigdy nie wydaję tak dużo na ciuchy, bardziej je sprzedaje, a nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny króliczek, Taki seksowny. Uszy za jaja - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, jakie słodkie. Króliczek rodem Playboy'a :)
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sekszi i dziko. mrrr...
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. haha taki trochę króliczek playboya :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co ja mogę powiedzieć, króliczek playboya xD
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Weroniką, ale mimo wszystko podoba mi się taka odsłona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że nie tylko mi sie skojarzyło z playboyem XD ale fajna stylka, bardzo dobre wykorzystanie tych niepraktycznych kozaków!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, niegrzeczny króliczek xD Całkiem fajnie.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka szekszy xD
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!