Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Artykuł czytelnika
Cześć! Jestem loloSrebro i kocham QoF. Jak dowiedziałam się, że można napisać artykuł do QoF,
 to skakałam ze szczęścia:) 
             Tak, w sumie, makijaży robić nie umiem, stylizacje też nie są jakieś extra.
                    Więc pokazuje wam kilka aranżacji, które kiedyś zrobiłam.

Ta praca była na pewien konkurs na QoF. Nie przeszłam, więc nie jest za bardzo ładna.

To również robiłam na konkurs na QoF, tematem przewodnim tego pokoju były jelonki :) 
Jest tu trochę pustawo.

Tutaj jest minimalistyczna łazienka utrzymana w szarości i bieli.
 Nie do końca pasowały mi tu kosmetyki, więc napiszcie co o tym sądzicie.

Ten pokój, a właściwie jadalnia jest utrzymana w czerni i bieli.
 Najdziwniejszy jest obraz, ale podoba mi się :)


Zdecydowanie najgorszy pokój! Nie podoba mi się, jest taki brzydki :P 
 
Piszcie co sądzicie o moich aranżacjach. Mam je robić, czy dać sobie lepiej spokój? 
Pozdrawiam
 loloSrebro

Moja opinia: Po pierwsze, jest mi bardzo miło, że skakałaś ze szczęścia oraz, że lubisz nasz blog. Może "kocham QoF" było trochę na wyrost, ale to dla nas bardzo miłe. 
Przechodząc do oceny przesłanych artykułów to: Aranżacje należy robić i nie poddawaj się. Jakiś potencjał jest, tylko należało by bardziej dopracować przesłane aranżacje. 
To, że nie wyszło tym razem, nie znaczy, że po kilku, a czasem kilkunastu razach nie wyjdzie. Zawsze jeśli się starasz, podglądasz tu i tam, czerpiesz pewne wzorce i powolutku uczysz się. Tym bardziej nie zniechęcaj się, jeśli praca na konkurs nie przechodzi. Sama chyba dobrze wiesz, że w konkursie zwykle uczestniczą osoby, które mają smykałkę do tworzenia fantastycznych aranżacji, są również osoby, które dopiero poznają świat dekoracji i uczą się. Można domyśleć się, czyja praca zostanie wyróżniona. Jednak nie można się poddawać. Wszyscy, którzy teraz zbierają trofea, też kiedyś zaczynali. Czy to ze stylizacjami czy aranżacjami. 
-----------------------

Jeśli ktoś jest zainteresowany nadesłaniem swojego artykułu do naszej redakcji prosimy wysłać go na email

queensoffashion@onet.pl

WAŻNE! Nie wysyłajcie nam masy zdjęć, wybierzcie te, które Waszym zdaniem są najlepsze i opiszcie je kilkoma zdaniami. Chciałabym, aby każdy list czytelnika był opublikowany, jednak, od dziś będę nieco filtrować artykuły. Wiem, że wysyłając do nas list czekacie z utęsknieniem na publikację. Jednak spokojnie dopracujcie go, aby opinie innych czytelników w komentarzach były dla Was satysfakcjonujące.

36 komentarzy:

  1. Moim zdaniem aranżacje nie są najgorsze :) Nie wiem czy mogę je oceniać ponieważ sama nie jestem w tym jakoś dobra, ale jedyne co poge Ci poradzić to, to żeby się nie poddawać :D
    A może kiedyś sama napiszę do was taki artykuł ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zechciałaś przesłać swój artykuł i tyle zdjęć ze swoimi wnętrzami. Chętnie je obejrzę i skomentuję. Co do 1- może trochę zbyt wiele tam połączyłaś bo i tyle kolorów i różnych elementów jednak każdy jest z innej bajki. Mebelek po prawej jest bardzo fajny i jakby cały pokój zrobić pod niego a może nawet zamiast stojącego użyć go jako leżącego elementu?
    2- 'jelonki' - koniko-słonik też się zalicza do jelonków? ;) Tutaj w przeciwieństwie do pierwszego pokoju czegoś mi brakuje; nie jest za dużo ale tym razem zbyt mało. Więcej niebieskich elementów widziałabym w tym wnętrzu i jelonek LE powędrowałby do schowka.
    3- iphone do kąpieli? Kiedyś utopiłam swój telefon w wannie więc nawet na stardoll trzymałabym takie sprzęty z dala od wody. Pytasz o kosmetyki. One tutaj pasują, co więcej dodałabym może jakieś różowe ręczniki albo coś jeszcze kilka kosmetyków w tym kolorze przy wannie. Łazienka ci się udała.
    4- smutny piesek bo stoi w pustym kącie. Przydałoby się coś tam wstawić. Obrazka nie rozumiem. Nie ozdabia on tego pokoju. I znów mieszasz style jak idziesz w czarne ściany i te krzesła + szklano-metalowy stół to resztę również zrób nowoczesną. Spodobała mi się firanka na wietrze :)
    5- Ten pokój nie jest najgorszy; to jest trudne wnętrze do umeblowania. Zabierałam się za nie z milion razy i nigdy nie byłam zadowolona w 100%. NIie wiem co tam wstawić by wyglądało ładnie. U ciebie zrobił się trochę bałagan z tą torebką i tymi rzeczami na dywaniku. Może wystarczy trochę posprzątać żeby uzyskać lepszy efekt?

    Nie wiem czy to dobrze czy to źle że pozwoliłam sobie pokomentować tak bardzo twój wpis. Chyba brakuje mi urządzania wnętrz :c
    Oczywiście masz prawo nie zgadzać się z moimi pomysłami które opisałam; jestem mistrzynią w 'przedobrzaniu' w apartamencie, często dodaję zbyt wiele rzeczy ;p

    Pozdrowienia. Czekamy na więcej takich wpisów od czytelników QoF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię tak doświadczonej osoby ;)

      Usuń
  3. aranżacje są średnie ale ja nawet takich nie potrafię zrobić tak że wielki plus dla ciebie :) wierzę że jeśli trochę poćwiczyć to staniesz na piedestale wśród najlepszych dekoratorów wnętrz

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje robisz całkiem ładnie, bo przecież je często widywałam na finezji. Mi wnętrza się nawet podobają.W pierwszym jest bardzo ładna szafka, wygląda uroczo! Brakuje mi tylko takiej głębi i przestrzeni, to po prostu pokój, który się ciągnie i tyle. Drugi jest zbyt pusty, nic tam praktycznie niema, jakby ktoś wrzucił kilka przypadkowych rzeczy do pokoju. Po prostu wygląda na nieskończony i niedopracowany. W łazience, nie wiem czemu, ale razi mnie ten telefon, po prostu mi nie pasuje. Nie lubię też takich oddalonych pokoi, gdzie na przodzie jest po prostu pusta przestrzeń. Trzeba wiedzieć jak to zagospodarować. W kuchni przeszkadza mi ściana. Troszkę zbyt ciemna, normalnie na czarno nikt ścian nie maluje. Nie miałaś chyba pomysłu na dalszą część tego pokoju, tak jakoś kontrastuje. Podoba mi się obraz, wygląda ciekawie. Nie wiem czemu postrzegasz ostatni za najgorszy, jest całkiem ładny. Jedynie ten obraz, te koloru tu nie pasują, do zmiany. Zmieniłabym też dywan, bo troszkę się zlewa i fotel - za schody, bo wygląda jak do nich przyklejony. Jasne, że rób je dalej. Sama nie jestem w tym bardzo dobra, ale zyskując inspirację przemeblowałam cały apartament i nie wygląda tak źle. Wystarczy się troszkę wyćwiczyć, oglądać realne jak i stardollowe wnętrza i próbować, próbować, próbować! Nie poddawaj się, bardzo fajny artykuł!
    p.s. Wszyscy kochają qof i to tak szczerze! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejsze dwa ostatnie pokoje!

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio mi się podobają. Piszesz artkuł, bo chcesz jakoś się wyróżnić, a komentujesz swoje własne pokoje jako "takie brzydkie" to po * je tu pokazujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, chciałam poznać opinię innych ;* Pozdrawiam

      Usuń
    2. Kochanie? Lol, jakie ty masz rozdwojenie jaźni, raz piszesz, że jestem bogiem, raz, że jestem świnią, a teraz kochanie... No okej, nie wnikam.
      Jeśli chcesz poznawać opinię innych, to nie opiniuj sama swoich apartamentów. Jeśli chcesz się stać taką gwiazdką, to nie polecam jechać swoich własnych, brzydkich projektów, a na dodatek umieszczać je na blogu.

      Usuń
    3. Ja ich nie umieściłam. Nawet nie wierzyłam że go opublikują, a jednak ;)

      Usuń
    4. Jak nie wierzylas, jak wyslalas artykul? Chyba wyslalas je zeby zostaly tu pokazane, a nie dla beki
      pozdro 600

      Usuń
  7. Pokoje średnie, ale mają potencjał. Mój apartament to totalna porażka. Muszę coś z tym zrobić.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie mam jakiś tam wystrzałowych aranżacji więc nie oceniam ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. W porównaniu z moim apartamentem Twoje aranżacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trening czyni mistrza, tak więc jeżeli lubisz to robić, to doskonal się :) najbardziej mi się podoba ta szafka z pierwszego zdjęcia, genialna! na prawdę mnie nią zachwyciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokoje nie są jakieś złe. Brakuje w nich dokończenia. Niektóre są trochę pustawe. Życzę powodzenia przy robienia kolejnych aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna łazienka :). Nie mów źle o sobie, masz talent. Rozwijaj go :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Artykuł przyjazny, a pokoje w miarę fajne :) Ćwicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pokoje, ale co do opisu ostatniego... skoro ci się nie podoba to po co pokazujesz? Piszesz o nim 'jest taki brzydki', mamy cię pocieszać, że nie jest taki zły?

    OdpowiedzUsuń
  15. Aranżacje ładne, ale po co piszesz "a to najgorszy pokój" "nie jest za ładna" itede? Przypomina to podpis pod zdjęciem na FB (z serii ale jestem brzydka), trochę to niedojrzałe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są najgorsze, są średnie (to tak jak moje xD). Najbardziej spodobała mi się łazienka :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście nie umiem takich pokoi robić, więc z mojej strony szacun.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokoje niczym się nie wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie...przeciętne, szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wyróżnienie mojego artykułu! I dzięki za opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokoje są śliczne ;)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!