Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sukienki Koktajlowe
Hej 
Co u was słychać po świętach? :)
                                    Dzisiaj przygotowałam dla was post z  sukienkami koktajlowymi .
Mam nadzieję że spodoba wam się dzisiejszy temat ;)
Opaska-VOILE
Kopertówka-VOILE
Sukienka-Archive
Pasek-Bonjour Bizou
Buty-Nelly.com


Sukienka-Bonjour Bizou
Kopertówka-SPECIAL OFFER
Bransoletka-VOILE
Buty-NICHOLAS KIRKWOOD TRIBUTE
Żakiet-DECADES
Sukienka-Pretty n' Love
Naszyjnik-Killah
Buty-CHANEL TRIBUTE


Sukienka-LE
Bransoletka-DOLL SPACE
Torebka-Bonjour Bizou
Buty-Nelly.com


Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu - emu.musia



20 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Śliczna sukienka! (ta druga :) ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje najbardziej podobami sie trzecia :) /jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Najlepsza pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje. Druga najlepsza *.*
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się wszystkie podobają, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, najmniej przypadła mi do gustu pierwsza ale też jest bardzo ładna, wszystkoo dopasowane
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że dzięki tym manekinom stylizacja prezentuje się lepiej niż na dolce :D ale ogólnie to średnio mi przypadły do gustu te stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza najlepsza (ale pozostałe też są śliczne).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, pierwsza sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 - niezbyt podoba mi się torebka; dałabym ją niżej, lub zmieniła
    2 - zmieniłabym buty
    3 - to jest najlepsza stylizacja; nic bym nie zmieniła
    4 - ładna, prosta
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie wszystkie mi się podobają :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!