Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Blogowe tiny
Witajcie kochani! Niestety mój komputer dalej nie dycha, co z tego, że mam 2 komputery w pokoju, a 1 monitor? Przepięcie nic nie dało, bo coś z monitorem nie stykało. Jest jeszcze jeden powód dlaczego wybrałam tiny, dziś jest wielka sobota, krojenie, pieczenie, pomoc. Każdy tak dziś ma, prawda? Po świętach, kiedy siostra przywiezie mi swój laptop wracam z imprezami. :)

Zapraszam serdecznie wszystkich, którzy mają czas na blogowe tiny!
Start o godzinie 18:30, możecie tam siedzieć do której chcecie!
Jeśli ktoś ma chęć zrobić karteczkę związaną z QOF (jak te w poprzedniej relacji),
a nie ma dostępu do kamerki - wystarczy olinkować i podesłać w komentarzu.
Jeszcze raz wszystkich serdecznie zapraszam!



15 komentarzy:

  1. Nie wiem czy dzisiaj będę, ale mam nadzieję że tak ;) Tydzień temu i karteczki -> moje serduszka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mnie nie będzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie TinyChaty. Ale miłej zabawy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie wiem czy będę, bo natłok obowiązków, ale nie wykluczam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. może przyjdę, ale na kamerce się nie pokażę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej mnie nie będzie, ale i tak nie mam kamerki.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam kamerki, ale może wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie będzie mnie
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle za późno zajrzałam na bloga. Ahh...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. jej ja to mam refleks zawsze po fakcie się dowiaduję :(

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie będzie mnie (znowu xD), wtedy jestem zajęta :P

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!