Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Blogowy tinychat
Miałam dziś ochotę zrobić imprezę, a chciałam na niej być, a nie zostawiać was tam samych, ale coś się stało z komputerem. Mój brat, który jest w technikum informatycznym nie ma pojęcia co można zrobić. Na szczęście teraz jest poza domem i mam dostęp do jego komputera. Na święta siostra przywiezie mi swój stary laptop. Po prostu miga to, czym zaczyna się włączanie i wyświetlają się białe napisy jak po wyłączeniu na ostro "włącz system Windows normalnie", można klikać pięćset razy, a i tak cały czas powraca do tego samego momentu. Wkrótce przyjeżdża z Niemiec mąż siostry, może on coś poradzi (w końcu to jego komputer xD).

Zapraszam wszystkich serdecznie na blogowy tinychat!
Start już o godzinie 19:00, mam nadzieję, że się pojawicie.
Nie wymagamy kamerki, ale jeśli ktoś jest chętny na pokazanie się to czemu nie?
Będzie okazja porozmawiać na różne tematy z innymi czytelnikami bloga.
Zapraszam jeszcze raz, pamiętajcie - godzina 19:00!


13 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!