Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Podoba mi się ta stylizacja skromnie mówiąc :D Płaszcz i "spódnica" pożyczyłam. Gdy odkładałam te rzeczy na bok płaszcz w pepitkę przez przypadek wylądował pod płaszczem z pet-a-porter, spodobało mi się i tak zaczęłam robić stylizację :D Dodałam złote dodatki. Szkoda, że nie mam tego płaszcza na zawsze, jest cudowny 


Kapelusz Bonjour Bizou
Czarna bluzka It Girls 
Biała bluzka Basics
Naszyjnik nelly.com, Sofia Vergara
Pasek Wild Candy
"Spódnica" Decades
Płaszcz Pet-a-Porter
Buty Decades+Velvet Orchid


22 komentarze:

  1. awww zazdroszczę ci tego płaszczu i pomysłu na stylizacje :) cudo :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie ♥. Ja też chciałabym ten płaszcz :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że mam ten płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna *.* też chciałabym mieć ten płaszcz :D /jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Ten płaszcz jest przepiękny.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz cudowny, tak samo jak stylizacja. Chciałam płaszcz od ciebie kupić, ale jak pożyczony to pożyczony ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest genialny. Stylizacja również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również ten płaszcz bardzo się podoba, może kiedyś będzie w callie's (zjedzcie mnie za to xD). Stylizacja bardzo ład,a świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja właśnie po cichu marzę że kiedyś tam będzie xD

      Usuń
  9. wszystko ładnie się zgrało w tej stylizacji
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja :) bardzo podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie z dużym płaszczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do płaszcza to się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie płaszcz bym zmieniła, choć jest cudny. Według mnie niezbyt tu pasuje, ale i tak go kocham :3
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, zawsze chciałam mieć ten płaszcz

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!