Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 37


Witam was bardzo serdecznie kochani.
Jak w każdą sobotę, przyszedł czas na kolejny odcinek catwalku. 
Dziś wystąpią : CarmelElectra, extra.gwiazda1 oraz B.E.A.T.K.A.
Na oddanie swoich głosów, macie 2 dni.
Wyniki w ten poniedziałek.

+++

CarmelElectra




extra.gwiazda1




B.E.A.T.K.A




+++

Jeśli miałby ochotę ktoś z was wziąć udział w catwalku, to zapraszam tu :

Catwalk - zgłoszenia !

PS. W poniedziałek przedstawię nowe zasady, ponieważ jakość i wielkość niektórych zgłoszeń jest karygodna. Oczywiście wszystkie zgłoszenia wcześniej dodane będą brały udział, aż do mojego poniedziałkowego komentarza w zgłoszeniach do catwalku, o treści X.

Pozdrawiam i wesołych świąt życzę, xoxo
Alesha49



15 komentarzy:

  1. Pierwsza mi się kompletnie nie podoba, za mało wszystkiego, kapelusz kompletnie nie pasuje. Druga nie jest zła, ale i tak nie jakoś nie przekonuje. Za to trzecia jest świetna, łapka w górę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko ostatnia mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno wybrać
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia jest najlepsza, ale łapkę w górę dałam także pierwszej- odpuściłam szczegóły, bo są święta.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, ale zdjęcie które zalinkowałam na tinypic miało normalny kolor :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Daję hot wszystkim!!! Hahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się dziś podobają wszystkie stylizacje zwłaszcza Beatki :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. HOT dla trzeciej.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!