Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
the hype


9 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :) zrezygnowałabym tylko z tych okularów,bo zapewne nie da się ich schować za włosy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna, ale bez tych okularów. One lepiej wyglądają w plazie niż na doll (sama je mam ale są, meh)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna. Inna, może krótsza fryzura lepiej by pasowała, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo miło mi się na nią patrzy. Na pierwszy rzut okulary faktycznie dziwnie wyglądają, ale potem mi się spodobały, brakuje mi tylko cygara xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Niekoniecznie przemawia do mnie ta sukienka, buty i okulary, natomiast podoba mi się dobór biżuterii i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie za duzo tego wszystkiego... troche trzeba zmienic

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zrezygnowałabym z okularów, ponieważ nie wyglądają korzystnie, a po drugie, pogłębiają jedynie efekt przeładowania stylizacji perłami. Dla mnie za dużo się tutaj dzieje, jednocześnie brakuje mi pewnego urozmaicenia.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko świetnie do siebie pasuje! Mi się bardzo podoba :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ślicznie kochana <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!